dalenbart schreef:Terwijl iedereen zo over die officials zit te klagen wil ik graag een compliment geven aan de officials die op kp 10 bij het punt stonden waar ze van het onverhard haaks links gingen de brug over.
Deze officials straalden rust uit en hadden tijd om her en der een praatje te maken en niet overal voor te willen staan.
Ik vind dat complimentjes naar de officials er ook bij horen dus kom maar op met meer complimenten
Op KP Daarle vrijdagavond was alles ook helemaal goed geregeld, eenpaar mensen hadden een radio meegenomen maar ook die stond niet te hard. Er stonden geen mensen in gevaarlijke positie. Perfect!
Zaterdag op KP Notter, heb ik de eerste keer op het punt gestaan waar ze naar links afbuigen net langs een boom heen (1 Lancer kon er net niet langsheen, maar wist hem toch nog recht te houden), maar ook daar iedereen achter de linten en officials straalden ook een rustig gedrag uit.
Later nog een keer ergens anders op KP Notter, bij een haakse bocht naar links in het bos. Natuurlijk gaat daar iedereen in het bos staan en kun je daar als official niet veel aan doen. En mocht er eentje uitvliegen, wordt tie wel tegengehouden door de greppel, zo ook v. Eldik die ik een keer recht tegenover mijn neus had staan.
Maar over het algemeen, topper!
Bij de service was het wel een beetje chaotisch, maar dat is het altijd al geweest. Ik heb nog even smakelijk staan toekijken naar mijn oud-collega (hesje met 'hergroepering'), die het toch altijd op een mooie manier weet over te brengen.