Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Holkers schreef:Als je weet dat je 5 euro moet neerleggen, doe je dat of je gaat naar een andere proef. Om daar dan 2 dagen na dien over te gaan 'zeuren' hier is dan een beetje zinloos, vind je niet? Als ik Feyenoord wil zien voetballen kost het me ook geld, wil ik dat niet moet in naar Valken68 kijken. Zelfde voetbal, minder stadion.
R.S. schreef:Holkers schreef:Als je weet dat je 5 euro moet neerleggen, doe je dat of je gaat naar een andere proef. Om daar dan 2 dagen na dien over te gaan 'zeuren' hier is dan een beetje zinloos, vind je niet? Als ik Feyenoord wil zien voetballen kost het me ook geld, wil ik dat niet moet in naar Valken68 kijken. Zelfde voetbal, minder stadion.
Ik wist dit niet dusssss..... en als jij dit zeuren vind is dat jouw probleem....
Wees blij dat het maar om een proef gaat.R.S. schreef:De rally wordt op een openbare weg verreden, dus eigenlijk is het grote flauwe kul dat je dan entree gaat vragen, ik vindt, dit niet normaal, dit is mijn standpunt, en wat jullie daar van vinden moeten jullie zelf weten
Holkers schreef:Maar Luttenberg is een ciruict wat vast in beheer is bij sommige mensen. Tel daarbij op dat er veel mensen naar toe gaan en een rally organiseren geld kost (veel geld) is het niet onverstandig van de organisatie om daar iets voor te vragen. Helpt ook heel goed tegen zuipende jeugdige personen die niet echt bijdragen aan de sfeer. Hoorde van Jan dat hij er 5 minuten tussen heeft uitgehouden en toen van ellende maar weer zijn hes aangetrokken heeft...
R.S. schreef:De rally wordt op een openbare weg verreden, dus eigenlijk is het grote flauwe kul dat je dan entree gaat vragen, ik vindt, dit niet normaal, dit is mijn standpunt, en wat jullie daar van vinden moeten jullie zelf weten
heeft iemand nog beelden van kp 6 (aan de hallerhoek) waarbij jochem hanegraaf rechtdoor schoot en bijna achterin mijn geparkeerde auto gleed?? alvast bedankt.
Stond je auto wel in de berm. Als je auto gelijk achter het lint staat en niet in de berm, is het je eigen fout als er een auto bovenop je auto knalt als hij zijn rempunt mist.
Zet altijd je auto zover mogelijk in de berm en niet gelijk achter een gespannen lintje.
groeten uit Roosendaal
TWENGELTJE schreef:R.S. schreef:Holkers schreef:Als je weet dat je 5 euro moet neerleggen, doe je dat of je gaat naar een andere proef. Om daar dan 2 dagen na dien over te gaan 'zeuren' hier is dan een beetje zinloos, vind je niet? Als ik Feyenoord wil zien voetballen kost het me ook geld, wil ik dat niet moet in naar Valken68 kijken. Zelfde voetbal, minder stadion.
Ik wist dit niet dusssss..... en als jij dit zeuren vind is dat jouw probleem....
Hoezo onvoorbereid naar een rally gaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten