door IMEX Racing » ma sep 21, 2009 12:55
Beste Heren en zeker ook Dame,
Wij zijn julie allemaal zeer dankbaar dat julie ons Jeroen swaanen / Johan van Hout geholpen hebben want zonder julie waren we er beslist niet uitgekomen,
Nogmaals dank daarvoor. !!!!
En waarom we gestopt zijn :
Dat heeft meer te maken dat we op deze proef een mega smakker gemaakt hebben op de wel bekende plaats.
We kwamen daar aan met een snelheid van ruim 185 km/u en hebben daarbij een soort gelijke smakker gemaakt als Noortje / Sander.
Ik heb later daarbij ook aan de finish mijn beklag gedaan en kreeg het antwoord "er staat toch iemand met een gele vlag te zwaaien".
Nou, ik kan je vertellen er stond helemaal niemand met een vlag te zwaaien !!! onverantwoord !!
Later toen de duitse equipe er in de sloot belande toen is er blijkbaar iemand gaan staan zwaaien.
Het is zeker een mooie proef ik zou deze kp zeker volgend jaar ook nog een keer willen rijden maar het is geen proef die 2 keer verreden kan worden.
Voor ons was het een super rally met mooie proeven en spectaculaire punten erin.
Verder willen we de organisatie, omwonende en niet te vergeten de officials bedanken die dit mooie evenement toch weer mogelijk hebben kunnen maken.
Met vriendelijke groet,
Jeroen swaanen / Johan van Hout