Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
JvnEkln schreef:Hoi Allen, deze kuil was al aanwezig voor de proeven werden verreden, alleen was deze nog niet zo ver uit gereden.
Ik zelf was proevenchef, en ik heb pas persoonlijk gezien dat het fout ging
met de duitse EVO die mee deed.
Nadat wij dit van uit de start zagen hebben wij alle achter op komende deelnemers persoonlijk gewaarschuwd en een gele vlag laten hanteren.
Tevens heb ik van een aantal deelnemers begrepen dat deze kuil WEL in hun pacenotes stonden.
groeten
Johan
JvnEkln schreef:kortom, weer een storm in een glas water.
MartijnS schreef:Bij de verschillende onboards die ik gezien heb was dat toch wel het aanrempunt?
Bijvelds in z'n onboardfilmpje heeft er zelfs een extra tekentje in beeld gezet precies bij die kuil dat dat het aanrempunt was.
Lijkt me dus niet gegraven.
Erik de Wild schreef:JvnEkln schreef:kortom, weer een storm in een glas water.
.........nou, dat weet ik nog niet zo.
Als je leest dat Weijs jr. voortijdig stopt omdat het onverhard te slecht is, dat er veel schade wordt gereden. Dan zou je je zelf af kunnen vragen of dat onverhard nog wel thuis hoort in een Nederlandse Rally. Zeken voor de 2-wiel aangedreven auto's. Ik zeg 100% asfalt, voor gravel/zand ga ik wel een 100% gravel wedstrijd rijden.
Almere was als 'sloper' geen lang leven beschoren. Welke rally volgt????
En maar klagen als er deelnemers wegblijven. Niet alle auto's zijn gebouwd voor onverhard!
Groet Erik
JvnEkln schreef:dan ga je toch gewoon puzzelritten rijden ??????
kom toch, kijk eens naar WK rally's, finland, ierland ect.
AC schreef:JvnEkln schreef:dan ga je toch gewoon puzzelritten rijden ??????
kom toch, kijk eens naar WK rally's, finland, ierland ect.
Als er iemand die 2 jaar WK-rallies rijdt er nu de brui aan geeft, zegt dat genoeg toch...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten