Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Gerholt schreef:rallyfreak1 schreef:Gerholt schreef:Corne schreef:TWENGELTJE schreef:Ik hoop het niet want er waren nu al ( ja daar is ie weer ) officials te kort
Was dat ook de reden dat het evenement een stuk korter was dit jaar?
een stuk korter viel ook wel mee 2 proeven minder.
in kp kilometers vond ik hem wel een stuk korter dan vorig jaar.
Ja ook maar +/- 18 kilometer
kolkie schreef:lubbers33 schreef:Hoop dat ik mij ook mag mengen in deze discussie, wat dachten jullie van de oude proef op de lemelerberg om die volgend jaar weer op tenemen in de lijst
Ik denk dat dit - helaas - erg lastig is in verband met (uit m'n hoofd) staatsbosbeheer. Wel jammer, weet dat er vroeger gereden werd maar nooit meegemaakt (ik was toen nog te klein om er naar toe te fietsen, mocht al blij zijn als broerlief me meezeulde naar de posthoeve in Den Ham).
Mageleresch moet dan weer geen probleem zijn, is de buurtvereniging daar ook weer blij
.
bulli schreef:kolkie schreef:lubbers33 schreef:Hoop dat ik mij ook mag mengen in deze discussie, wat dachten jullie van de oude proef op de lemelerberg om die volgend jaar weer op tenemen in de lijst
Ik denk dat dit - helaas - erg lastig is in verband met (uit m'n hoofd) staatsbosbeheer. Wel jammer, weet dat er vroeger gereden werd maar nooit meegemaakt (ik was toen nog te klein om er naar toe te fietsen, mocht al blij zijn als broerlief me meezeulde naar de posthoeve in Den Ham).
Mageleresch moet dan weer geen probleem zijn, is de buurtvereniging daar ook weer blij
.
Heeft niets met staatsbosbeheeer uit te staan, die hebben hier geen bezittingen.
Is allemaal van overijssels landschap.
Ik heb vroeger die proef uitgezet en ook de vergunning met de gem. Ommen geregeld, maar toen kwamen er verkiezingen en kwam D66 met Mevr. Drijber aan het roer en was de rally voorbij
Jan Willem schreef:Misschien moet je dan even denken aan de 99% van de bevolking wie rally geen zier interesseert, en het feit dat Ommen het dankzij z'n mooie natuur het moet hebben van de toeristen en geen imagoboost nodig heeft via een rally.
Maar goed ik hoop ook dat er een proef komt, mocht ons minderheidsbelang het gaan winnenDe Lemelerberg ligt, tenzij ik erg slecht ben in afstand schatten, dichterbij de KP ten westen van Den Ham dan het servicepark.
ENTE - Het Combiplan Nijverdal zal de treinreiziger tussen Twente en Zwolle drie jaar overlast bezorgen. De aanleg van een tunnelbak voor de spoorlijn én de N35 brengt met zich mee dat het spoor in Nijverdal tot december 2012 opgebroken zal zijn.
net van de site van tctubantia geplukt (regionale krant).
Ben benieuwd wat dat straks voor gevolgen heeft voor de organisatie van Hellendoorn.
Volgens mij wordt het dan wel heel erg lastig om de verbindings routes open te houden![]()
erikjan schreef:Jan Willem schreef:Misschien moet je dan even denken aan de 99% van de bevolking wie rally geen zier interesseert, en het feit dat Ommen het dankzij z'n mooie natuur het moet hebben van de toeristen en geen imagoboost nodig heeft via een rally.
Maar goed ik hoop ook dat er een proef komt, mocht ons minderheidsbelang het gaan winnenDe Lemelerberg ligt, tenzij ik erg slecht ben in afstand schatten, dichterbij de KP ten westen van Den Ham dan het servicepark.
en daarbij, wat langere verbindingsroutes zijn ook niet zo heel erg
(vergeleken met sommige buitenlanden)
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.eenarmigebandiet schreef:ENTE - Het Combiplan Nijverdal zal de treinreiziger tussen Twente en Zwolle drie jaar overlast bezorgen. De aanleg van een tunnelbak voor de spoorlijn én de N35 brengt met zich mee dat het spoor in Nijverdal tot december 2012 opgebroken zal zijn.
Ben benieuwd wat dat straks voor gevolgen heeft voor de organisatie van Hellendoorn.
Volgens mij wordt het dan wel heel erg lastig om de verbindings routes open te houden![]()
erikjan schreef:eenarmigebandiet schreef:ENTE - Het Combiplan Nijverdal zal de treinreiziger tussen Twente en Zwolle drie jaar overlast bezorgen. De aanleg van een tunnelbak voor de spoorlijn én de N35 brengt met zich mee dat het spoor in Nijverdal tot december 2012 opgebroken zal zijn.
tja, afgelopen september zaten er ook 2 spoorwegovergangen dicht in Nijverdal, en toen kon de rally ook wel doorgaan
hier in Almelo heeft de stad ook 2 jaar op haar kop gestaan bij de aanleg van een verdiepte spoorlijn dwars door de stad, maar uiteindelijk is er nu wel een betere verbinding naar de binnenstart gereed gekomen...
wie mooi wil zijn, moet even op de blaren zitten.
leor888 schreef:erikjan schreef:eenarmigebandiet schreef:ENTE - Het Combiplan Nijverdal zal de treinreiziger tussen Twente en Zwolle drie jaar overlast bezorgen. De aanleg van een tunnelbak voor de spoorlijn én de N35 brengt met zich mee dat het spoor in Nijverdal tot december 2012 opgebroken zal zijn.
tja, afgelopen september zaten er ook 2 spoorwegovergangen dicht in Nijverdal, en toen kon de rally ook wel doorgaan
hier in Almelo heeft de stad ook 2 jaar op haar kop gestaan bij de aanleg van een verdiepte spoorlijn dwars door de stad, maar uiteindelijk is er nu wel een betere verbinding naar de binnenstart gereed gekomen...
Is dat stoplicht nu weggehaald??
erikjan schreef:hier in Almelo heeft de stad ook 2 jaar op haar kop gestaan bij de aanleg van een verdiepte spoorlijn dwars door de stad, maar uiteindelijk is er nu wel een betere verbinding naar de binnenstart gereed gekomen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten