Hellendoornrally 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor erikjan » vr okt 09, 2009 15:02

waar blijven de tijden dat de proef bij Marle alleen al 23 kilometer was, zonder rundkurs ?!
erikjan

Berichtdoor Mark Verhoeven » vr okt 09, 2009 19:21

Gerholt schreef:
rallyfreak1 schreef:
Gerholt schreef:
Corne schreef:
TWENGELTJE schreef:Ik hoop het niet want er waren nu al ( ja daar is ie weer ) officials te kort

Was dat ook de reden dat het evenement een stuk korter was dit jaar?

een stuk korter viel ook wel mee 2 proeven minder.

in kp kilometers vond ik hem wel een stuk korter dan vorig jaar. :wink:

Ja ook maar +/- 18 kilometer :P

Is in sommige rally's 3 kp's! :lol: :roll: :?
Mark Verhoeven

Berichtdoor erikjan » vr okt 09, 2009 20:46

of zelfs meer...

(van die proefjes met 3x rechtdoor en 2 haakse bochten in de polder...)
erikjan

Berichtdoor bulli » vr okt 09, 2009 21:58

kolkie schreef:
lubbers33 schreef:Hoop dat ik mij ook mag mengen in deze discussie, wat dachten jullie van de oude proef op de lemelerberg om die volgend jaar weer op tenemen in de lijst

Ik denk dat dit - helaas - erg lastig is in verband met (uit m'n hoofd) staatsbosbeheer. Wel jammer, weet dat er vroeger gereden werd maar nooit meegemaakt (ik was toen nog te klein om er naar toe te fietsen, mocht al blij zijn als broerlief me meezeulde naar de posthoeve in Den Ham :lol: ).

Mageleresch moet dan weer geen probleem zijn 8) , is de buurtvereniging daar ook weer blij :lol: .

Heeft niets met staatsbosbeheeer uit te staan, die hebben hier geen bezittingen.
Is allemaal van overijssels landschap.
Ik heb vroeger die proef uitgezet en ook de vergunning met de gem. Ommen geregeld, maar toen kwamen er verkiezingen en kwam D66 met Mevr. Drijber aan het roer en was de rally voorbij
bulli

Berichtdoor erikjan » vr okt 09, 2009 22:00

volgend jaar zijn er gemeenteraadsverkiezingen; nieuwe ronde, nieuwe kansen ;-)
erikjan

Berichtdoor leor888 » vr okt 09, 2009 22:20

bulli schreef:
kolkie schreef:
lubbers33 schreef:Hoop dat ik mij ook mag mengen in deze discussie, wat dachten jullie van de oude proef op de lemelerberg om die volgend jaar weer op tenemen in de lijst

Ik denk dat dit - helaas - erg lastig is in verband met (uit m'n hoofd) staatsbosbeheer. Wel jammer, weet dat er vroeger gereden werd maar nooit meegemaakt (ik was toen nog te klein om er naar toe te fietsen, mocht al blij zijn als broerlief me meezeulde naar de posthoeve in Den Ham :lol: ).

Mageleresch moet dan weer geen probleem zijn 8) , is de buurtvereniging daar ook weer blij :lol: .

Heeft niets met staatsbosbeheeer uit te staan, die hebben hier geen bezittingen.
Is allemaal van overijssels landschap.
Ik heb vroeger die proef uitgezet en ook de vergunning met de gem. Ommen geregeld, maar toen kwamen er verkiezingen en kwam D66 met Mevr. Drijber aan het roer en was de rally voorbij

Ja, eigenlijk te gek voor woorden dat een van degrootste gemeentes van Overijssel (dat zijn ze nog steeds??) met een grote hoeveelheid perfecte rallyweggetjes geen rally toestaat..

Ik denk als ze dit wel weer gaan toestaan dat het meer voor de hand ligt om deze gemeente (in het vechtdal..) aan de vechtdalsprint of misschien wel rally mee te laten doen.
leor888

Berichtdoor lubbers33 » za okt 10, 2009 12:12

lijkt me ook een goed idee om de lemelerberg in de vechtdal sprint te doen, bij ons in de buurt van dalfsen zijn ook nog wel genoeg leuke landweggetjes waar je ook hele mooi proeven kunt uit zetten, maar ja die gemeentes daar word je gek van, ze hebben volgens mij niet in de gaten dat het ok goed is voor hun eigen PR.
lubbers33

Berichtdoor Jan Willem » za okt 10, 2009 18:46

Misschien moet je dan even denken aan de 99% van de bevolking wie rally geen zier interesseert, en het feit dat Ommen het dankzij z'n mooie natuur het moet hebben van de toeristen en geen imagoboost nodig heeft via een rally.
Maar goed ik hoop ook dat er een proef komt, mocht ons minderheidsbelang het gaan winnen ;) De Lemelerberg ligt, tenzij ik erg slecht ben in afstand schatten, dichterbij de KP ten westen van Den Ham dan het servicepark.
Jan Willem

Berichtdoor erikjan » zo okt 11, 2009 10:36

Jan Willem schreef:Misschien moet je dan even denken aan de 99% van de bevolking wie rally geen zier interesseert, en het feit dat Ommen het dankzij z'n mooie natuur het moet hebben van de toeristen en geen imagoboost nodig heeft via een rally.
Maar goed ik hoop ook dat er een proef komt, mocht ons minderheidsbelang het gaan winnen ;) De Lemelerberg ligt, tenzij ik erg slecht ben in afstand schatten, dichterbij de KP ten westen van Den Ham dan het servicepark.

en daarbij, wat langere verbindingsroutes zijn ook niet zo heel erg ;-)

(vergeleken met sommige buitenlanden)
erikjan

Berichtdoor eenarmigebandiet » zo okt 11, 2009 11:01

ENTE - Het Combiplan Nijverdal zal de treinreiziger tussen Twente en Zwolle drie jaar overlast bezorgen. De aanleg van een tunnelbak voor de spoorlijn én de N35 brengt met zich mee dat het spoor in Nijverdal tot december 2012 opgebroken zal zijn.

net van de site van tctubantia geplukt (regionale krant).
Ben benieuwd wat dat straks voor gevolgen heeft voor de organisatie van Hellendoorn.
Volgens mij wordt het dan wel heel erg lastig om de verbindings routes open te houden :(
eenarmigebandiet

Berichtdoor SylviaVisser » zo okt 11, 2009 11:14

erikjan schreef:
Jan Willem schreef:Misschien moet je dan even denken aan de 99% van de bevolking wie rally geen zier interesseert, en het feit dat Ommen het dankzij z'n mooie natuur het moet hebben van de toeristen en geen imagoboost nodig heeft via een rally.

en daarbij, wat langere verbindingsroutes zijn ook niet zo heel erg ;-)

(vergeleken met sommige buitenlanden)

Klopt, zolang de KP's dan in een eerlijke verhouding kwa lengte staan ... :wink:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor erikjan » zo okt 11, 2009 11:15

eenarmigebandiet schreef:
ENTE - Het Combiplan Nijverdal zal de treinreiziger tussen Twente en Zwolle drie jaar overlast bezorgen. De aanleg van een tunnelbak voor de spoorlijn én de N35 brengt met zich mee dat het spoor in Nijverdal tot december 2012 opgebroken zal zijn.

Ben benieuwd wat dat straks voor gevolgen heeft voor de organisatie van Hellendoorn.
Volgens mij wordt het dan wel heel erg lastig om de verbindings routes open te houden :(

tja, afgelopen september zaten er ook 2 spoorwegovergangen dicht in Nijverdal, en toen kon de rally ook wel doorgaan ;-)

hier in Almelo heeft de stad ook 2 jaar op haar kop gestaan bij de aanleg van een verdiepte spoorlijn dwars door de stad, maar uiteindelijk is er nu wel een betere verbinding naar de binnenstart gereed gekomen...

wie mooi wil zijn, moet even op de blaren zitten.
erikjan

Berichtdoor leor888 » zo okt 11, 2009 14:52

erikjan schreef:

tja, afgelopen september zaten er ook 2 spoorwegovergangen dicht in Nijverdal, en toen kon de rally ook wel doorgaan ;-)

hier in Almelo heeft de stad ook 2 jaar op haar kop gestaan bij de aanleg van een verdiepte spoorlijn dwars door de stad, maar uiteindelijk is er nu wel een betere verbinding naar de binnenstart gereed gekomen...

Is dat stoplicht nu weggehaald?? ;)
leor888

Berichtdoor Tukker FM » zo okt 11, 2009 15:21

leor888 schreef:
erikjan schreef:

Is dat stoplicht nu weggehaald?? ;)

Nee er blijft altijd wat te doen :lol:
Tukker FM

Berichtdoor Jan Willem » zo okt 11, 2009 18:18

erikjan schreef:hier in Almelo heeft de stad ook 2 jaar op haar kop gestaan bij de aanleg van een verdiepte spoorlijn dwars door de stad, maar uiteindelijk is er nu wel een betere verbinding naar de binnenstart gereed gekomen...

Als men dat nou toch eens inzag, met name de protesten tegen de N-Z-lijn en vooral de Betuwelijn...dat projecten 3x duurder zijn dan gepland en langer duren, is standaard. Maar dat het alle investeringskosten waard is om Europa's grootste haven met Europa's grootste economische gebied (Ruhrgebiet) op zo'n manier te verbinden, moet men toch kunnen inzien.
Oja, Hellendoornrally.
Jan Willem

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden