Veenhuizen Groep Nederland Rally 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

re

Berichtdoor MartijnB » zo okt 11, 2009 12:48

je kan lang of kort discuzeuren over wel of niet afsnijden...

de tijd om protesten in te leveren is allang verstreken dus exit zal niet meer lukken....
MartijnB

Berichtdoor antoine » zo okt 11, 2009 12:55

RobinV-Rally schreef:Dat was op de vrijdagavond, was een scherpe bocht naar links, maar daar kon je evt ook sneller links binnendoor. Daar stond later Temmink een band te wisselen. Kijk RallyReport maar eens terug, het verslag an ELE

Kijk maar eens goed terug.. Oirschot op Zaterdag. :wink:
antoine

Re: re

Berichtdoor Mabri » zo okt 11, 2009 13:08

MartijnB schreef:je kan lang of kort discuzeuren over wel of niet afsnijden...

de tijd om protesten in te leveren is allang verstreken dus exit zal niet meer lukken....

Toch maar weer lekker uitgereden Martijn.
Ondanks hetgeen waar wij het gisteren bij de start van KP 8 over hadden....(iets met A'dam)

Is het zelfvertrouwen al weer een beetje terug ?
Mabri

Re: re

Berichtdoor MartijnB » zo okt 11, 2009 13:22

Mabri schreef:
MartijnB schreef:je kan lang of kort discuzeuren over wel of niet afsnijden...

Toch maar weer lekker uitgereden Martijn.
Ondanks hetgeen waar wij het gisteren bij de start van KP 8 over hadden....(iets met A'dam)

Is het zelfvertrouwen al weer een beetje terug ?

dat heeft 8 proeven geduurt voordat dat weer terug was.
KP9 ging t pas weer een beetje beter.
Ik moet toch echt vd winter de boel eens wat gaan reviseren nu koppeling opgerookt synchromes ringen van 2 3 4 en 5 zijn dood.
pedal box overleden

En een andere setting in het achterdiff een 4 wiel aangedreven Manta vind ik niet zo erg fijn met die gladde omstandigheden als gisteren.
MartijnB

Berichtdoor WILS SPORT » zo okt 11, 2009 13:26

ExTaxi schreef:wat was er met Piet van Hoof op KP1? Piet verloor daar veel tijd zag ik. Zonde, die had hoog kunnen eindigen ook.

Klein probleem met de motor.
Sander van Barschot
WILS SPORT

Berichtdoor Cinq-Power » zo okt 11, 2009 13:28

antoine schreef:Kijk maar eens goed terug.. Oirschot op Zaterdag. :wink:

Das apart, dat was op de proef waar ik stond...... 8) :D
Cinq-Power

Berichtdoor mastersevius » zo okt 11, 2009 13:40

heb gisteren genoten van een leuke dag rally.

Wat mij wel opviel was dat sommige deelnemers op de verbindingen soms de meest stomme acties uit haalden. doorgetrokken strepen geen probleem verdrijfingsvlakken worden niet opgemerkt snelheid soms nog hoger als op de kp's remmen soms wel iets te gevaarlijk opwarmen enz.

Zo krijg je ook geen goede naam voor rally's en word het voor evenementen nog moeilijker om vergunningen te krijgen.

Ze hebben het vaak over het publiek tussen de proeven door maar een aantal deelnemers schande :?
mastersevius

Was een leuke rally

Berichtdoor Starkoo » zo okt 11, 2009 13:42

5 proefen kunnen kijken(tot Kesper), jammer dat Dennis Kuipers er zo snel uit was en het foutje van Wevers, maar verder een mooie rally geen neutralisatie's. Alleen hoorde dat op kp9 er een plank door een zei ruit is gegooit weet iemand meer er over.

Kwam ook een man met pak aan en die wou naar zijn huis, hij zei ik ben al exstra voor de Rally ergens anders heen gegaan, het zal al afgelopen moeten zijn, goh hoe lang woont hij daar al dan weet hij toch ook dat een Rally uit kan lopen, om zulke mensen kun je alleen maar lachen :D

Op naar Hengelo!
Starkoo

Berichtdoor mantaboy » zo okt 11, 2009 13:43

mastersevius schreef:heb gisteren genoten van een leuke dag rally.

Wat mij wel opviel was dat sommige deelnemers op de verbindingen soms de meest stomme acties uit haalden. doorgetrokken strepen geen probleem verdrijfingsvlakken worden niet opgemerkt snelheid soms nog hoger als op de kp's remmen soms wel iets te gevaarlijk opwarmen enz.

Zo krijg je ook geen goede naam voor rally's en word het voor evenementen nog moeilijker om vergunningen te krijgen.

Ze hebben het vaak over het publiek tussen de proeven door maar een aantal deelnemers schande :?

Een minder strak tijdschema zou dat verhelpen denk ik. Verder een leuke rally gehad met een klein voorvalletje bij de FF en SF van KP1. Over een ander voutje wil ik het niet meer hebben. :oops:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor nkroeze » zo okt 11, 2009 13:47

mantaboy schreef:

Een minder strak tijdschema zou dat verhelpen denk ik. Verder een leuke rally gehad met een klein voorvalletje bij de FF en SF van KP1. Over een ander voutje wil ik het niet meer hebben. :oops:

Wij hebben idd ook niet altijd even netjes gereden, maar het schema was zo "strak".

Waar stond je dan? Heb je niet eens gezien!

Overigens, Marjolein K., bedankt dat je m'n tijdkaart terugnam toen we achteruit terug kwamen naar de stopfinish van de Rundkurs, uitstappen gaat allemaal niet zo snel/makkelijk :) :) :)
nkroeze

Berichtdoor mantaboy » zo okt 11, 2009 13:48

nkroeze schreef:
Wij hebben idd ook niet altijd even netjes gereden, maar het schema was zo "strak".

Waar stond je dan? Heb je niet eens gezien!

Overigens, Marjolein K., bedankt dat je m'n tijdkaart terugnam toen we achteruit terug kwamen naar de stopfinish van de Rundkurs, uitstappen gaat allemaal niet zo snel/makkelijk :) :) :)

Ik reed overal achteraan, met de sluitauto dus. :wink:
Gelukkig dat ik je niet gezien heb, was geen goed teken geweest.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor SylviaVisser » zo okt 11, 2009 14:45

mantaboy schreef:

Niet doen...niet doen..... je vouwde bijna iets op :roll:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor OPEL RALLY » zo okt 11, 2009 15:24

StevenK schreef:
petervdb1981 schreef:
petervdb1981 schreef:
arnold buurma schreef:
petervdb1981 schreef:Kwam gewoon veels te hard aanrijden en remde alles blokkeerde heb net ff de beelden ff terug gekeken

beelden :P

Morgen ga zo film in elkaar zetten dus duurt wel ff
gr

http://www.youtube.com/user/Pvanderborg ... pA9FiBGJCs

Als je goed kijkt, zie je dat de auto van Dennis al bij het aanremmen uitbreekt, op precies dezelfde plaats waar dat later ook bij Van Hoof gebeurt, alleen Van Hoof houdt 'm nog wel.

Heeft dus niks met veel te hard rijden te maken en ook niet zomaar blokkeren.

Auto slaat bij het aanremmen af, luister maar eens goed
To finish first, you first have to finish!
RALLYTEAM BORGERS.
OPEL RALLY

Berichtdoor cvgn » zo okt 11, 2009 16:27

klopt en door het afslaan van de auto reageerde het stuur niet meer. Heeft Dennis verklaard aan enkele mensen die daar stonden, waarvan wij dit vernomen hebben.

groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
cvgn

Berichtdoor Harry37 » zo okt 11, 2009 16:29

cvgn schreef:

klopt en door het afslaan van de auto reageerde het stuur niet meer. Heeft Dennis verklaard aan enkele mensen die daar stonden, waarvan wij dit vernomen hebben.

groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel

En zoals hij zelf nu net zij in RR, ik werd passagier van mijn eigen auto.

Harry
Harry37

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden