Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
RobinV-Rally schreef:Dat was op de vrijdagavond, was een scherpe bocht naar links, maar daar kon je evt ook sneller links binnendoor. Daar stond later Temmink een band te wisselen. Kijk RallyReport maar eens terug, het verslag an ELE
MartijnB schreef:je kan lang of kort discuzeuren over wel of niet afsnijden...
de tijd om protesten in te leveren is allang verstreken dus exit zal niet meer lukken....
Mabri schreef:MartijnB schreef:je kan lang of kort discuzeuren over wel of niet afsnijden...
de tijd om protesten in te leveren is allang verstreken dus exit zal niet meer lukken....
Toch maar weer lekker uitgereden Martijn.
Ondanks hetgeen waar wij het gisteren bij de start van KP 8 over hadden....(iets met A'dam)
Is het zelfvertrouwen al weer een beetje terug ?
ExTaxi schreef:wat was er met Piet van Hoof op KP1? Piet verloor daar veel tijd zag ik. Zonde, die had hoog kunnen eindigen ook.
antoine schreef:Kijk maar eens goed terug.. Oirschot op Zaterdag.
mastersevius schreef:heb gisteren genoten van een leuke dag rally.
Wat mij wel opviel was dat sommige deelnemers op de verbindingen soms de meest stomme acties uit haalden. doorgetrokken strepen geen probleem verdrijfingsvlakken worden niet opgemerkt snelheid soms nog hoger als op de kp's remmen soms wel iets te gevaarlijk opwarmen enz.
Zo krijg je ook geen goede naam voor rally's en word het voor evenementen nog moeilijker om vergunningen te krijgen.
Ze hebben het vaak over het publiek tussen de proeven door maar een aantal deelnemers schande
mantaboy schreef:mastersevius schreef:heb gisteren genoten van een leuke dag rally.
Wat mij wel opviel was dat sommige deelnemers op de verbindingen soms de meest stomme acties uit haalden. doorgetrokken strepen geen probleem verdrijfingsvlakken worden niet opgemerkt snelheid soms nog hoger als op de kp's remmen soms wel iets te gevaarlijk opwarmen enz.
Zo krijg je ook geen goede naam voor rally's en word het voor evenementen nog moeilijker om vergunningen te krijgen.
Ze hebben het vaak over het publiek tussen de proeven door maar een aantal deelnemers schande
Een minder strak tijdschema zou dat verhelpen denk ik. Verder een leuke rally gehad met een klein voorvalletje bij de FF en SF van KP1. Over een ander voutje wil ik het niet meer hebben.
nkroeze schreef:
Wij hebben idd ook niet altijd even netjes gereden, maar het schema was zo "strak".
Waar stond je dan? Heb je niet eens gezien!
Overigens, Marjolein K., bedankt dat je m'n tijdkaart terugnam toen we achteruit terug kwamen naar de stopfinish van de Rundkurs, uitstappen gaat allemaal niet zo snel/makkelijk![]()
![]()
mantaboy schreef:mastersevius schreef:heb gisteren genoten van een leuke dag rally.
Een minder strak tijdschema zou dat verhelpen denk ik. Verder een leuke rally gehad met een klein voorvalletje bij de FF en SF van KP1. Over een ander voutje wil ik het niet meer hebben.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.StevenK schreef:petervdb1981 schreef:petervdb1981 schreef:arnold buurma schreef:petervdb1981 schreef:Kwam gewoon veels te hard aanrijden en remde alles blokkeerde heb net ff de beelden ff terug gekeken
beelden
Morgen ga zo film in elkaar zetten dus duurt wel ff
gr
http://www.youtube.com/user/Pvanderborg ... pA9FiBGJCs
Als je goed kijkt, zie je dat de auto van Dennis al bij het aanremmen uitbreekt, op precies dezelfde plaats waar dat later ook bij Van Hoof gebeurt, alleen Van Hoof houdt 'm nog wel.
Heeft dus niks met veel te hard rijden te maken en ook niet zomaar blokkeren.
Auto slaat bij het aanremmen af, luister maar eens goed
cvgn schreef:Auto slaat bij het aanremmen af, luister maar eens goed
klopt en door het afslaan van de auto reageerde het stuur niet meer. Heeft Dennis verklaard aan enkele mensen die daar stonden, waarvan wij dit vernomen hebben.
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 246 gasten