Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
nkroeze schreef:De recessie al voorbij? Ik weet niet op welke planeet jij leeft hoor
Dan moet je iets beter het nieuws volgen.frans-jaap moree schreef:nkroeze schreef:De recessie al voorbij? Ik weet niet op welke planeet jij leeft hoor
Was 2 weken geleden in het nieuws.
Maar ik heb niet gezegd dat hij ook in nederland is afgelopen.
Het zal er in 2011 heus wel beter uit zien.
briljant schreef:Dan moet je iets beter het nieuws volgen.frans-jaap moree schreef:nkroeze schreef:De recessie al voorbij? Ik weet niet op welke planeet jij leeft hoor
Was 2 weken geleden in het nieuws.
Maar ik heb niet gezegd dat hij ook in nederland is afgelopen.
Het zal er in 2011 heus wel beter uit zien.![]()
We hebben op het moment een kleine opleving maar er zal komend jaar bijvoorbeeld in de auto industrie in Duitsland nog een flinke dip komen waarbij tussen de 80.000 en 100.000 banen zullen verdwijnen.
Ik weet niet of je het nieuws een beetje volgt maar in sommige landen is de recessie al voorbij.
Campos schreef:Het gaat niet lekker met Dakar en haar deelnemers!
http://www.nusport.nl/autosport/2100566 ... ijden.html
WRC fan schreef:Hij heeft inderdaad volkomen gelijk. Ik zou het ook een raar idee vinden dat ik ontslagen werd terwijl de 'baas' zoveel geld uitgeeft aan zijn hobby dat ik nog wel tien jaar kon blijven.
Leo schreef:WRC fan schreef:Hij heeft inderdaad volkomen gelijk. Ik zou het ook een raar idee vinden dat ik ontslagen werd terwijl de 'baas' zoveel geld uitgeeft aan zijn hobby dat ik nog wel tien jaar kon blijven.
Prive en werk kun je gescheiden houden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 264 gasten