v.d.g rally team wrote:
beste ton heb jij wel eens genavigeerd zo niet moet je echt maar eens gaan doen.
Dan weet je het hoe makelijk het is op een industrie proef [ 100 m haks rechts ] 50 haaks links ik zit en rij al 14 jaar rally's in sprints maar als de inschrijvingen omlaag blijven gaan en we met zijn allen er niets aan doen om de rally sport beter te promoten dat de organisators dit niet lang volhouden
=================================
Ja, ik heb er wel eens "langs" gezeten. Bij een paar historische rally's heb ik er naast mogen zitten, en in het verleden heb ik samen met de rijder van het team waar ik deel van uitmaakte de notes gemaakt.
En hoewel ik er een hekel aan heb om dit te melden, jij zegt dat je 14 jaar meedraait? Ik draai al een dikke 30 jaar mee in de autosportwereld, en vanaf 1976 in allerlei hoedanigheden in het rallywereldje. En dus heb ik voldoende tijd en mogelijkheden gehad om deel te nemen aan of mee te luisteren bij discussies over veiligheid e.d..
Maar vdg (Peter?), blijkbaar ben ik niet duidelijk, of begrijp je mijn standpunten, en ook die van andere ervaren forumgangers niet. Ik zeg nu nog één keer dat het niet verstandig is om ééndagslicenties te hanteren, alleen al om de risico's van negatieve publiciteit bij calamiteiten voor te zijn. Kwestie van vooruitzien, en risico's incalculeren.
Hierbij houd ik het nu voor gezien, omdat ik het idee heb dat je niet open staat voor deze mening, die niet alleen door mij, maar ook door anderen al in gelijke bewoordingen is vertaald.
Ik stop nu met deze,
in mijn ogen, verder zinloze discussie en laat het aan anderen over om je dit proberen duidelijk te maken.
[Edited by Ton Van Spanje on 12-07-2003 at 12:31 AM GMT]