Conrad Euregio Rally en Twente Rallysprint 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Maarten » ma okt 26, 2009 10:07

Als het in het bijzonder reglement vermeld is dan mag het. Sinds de invoering van het Superrally wordt het niet meer gedaan volgens mij, want vorig jaar in de Exotic Green hebben we er na het uitvallen navraag naar gedaan en toen mocht het niet in elk geval.
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Berichtdoor mastersevius » ma okt 26, 2009 10:08

voordat superrally geïntroduceerd was gebeurde het vrij regelmatig dat bij een uitval er nog meegedaan mocht worden aan een sprint.
mastersevius

Berichtdoor Sjeik1981 » ma okt 26, 2009 10:22

RobinV-Rally schreef:
Sjeik1981 schreef:Idd de classic Rally ziten ook mooie deelnemers in.

Mogen de heren zich nog inschrijven voor de sprint na de Rally als er zaterdagavond af gegaan zijn en daarmee de keuze van superrally laten lopen. Of is dit niet de bedoeling

Ik denk niet dat dat toegestaan is, aangezien de inschrijving komende week sluit lijkt het mij niet dat ze daarna dan aan de andere rally mogen meedoen door te laat in te schrijven (doet mij denken aan Mark v Eldik en RDO dit jaar, stemmen om mee te mogen doen...)

Nee zo bedoelde ik het niet, want de inschruiving voor sprint en de rally sluiten tegelijk. Maar stel je knalt ik een bouceltje op de zaterdag eraf of gaat wat kapot. Je monteurs weten het te maken, dan is bijkans ten alletijden een goede klasering naar de knoppen. Wevers niet overgesproken, zie Barneveld. Kun je je dan inschrijven voor de sprint, zeker wanneer er ruimte is. Dat lijkt me wel de enige mogelijkheid, maar toch.
Sjeik1981

Berichtdoor stefan » ma okt 26, 2009 10:34

Sjeik1981 schreef:
RobinV-Rally schreef:
Sjeik1981 schreef:Idd de classic Rally ziten ook mooie deelnemers in.

Mogen de heren zich nog inschrijven voor de sprint na de Rally als er zaterdagavond af gegaan zijn en daarmee de keuze van superrally laten lopen. Of is dit niet de bedoeling

Ik denk niet dat dat toegestaan is, aangezien de inschrijving komende week sluit lijkt het mij niet dat ze daarna dan aan de andere rally mogen meedoen door te laat in te schrijven (doet mij denken aan Mark v Eldik en RDO dit jaar, stemmen om mee te mogen doen...)

Nee zo bedoelde ik het niet, want de inschruiving voor sprint en de rally sluiten tegelijk. Maar stel je knalt ik een bouceltje op de zaterdag eraf of gaat wat kapot. Je monteurs weten het te maken, dan is bijkans ten alletijden een goede klasering naar de knoppen. Wevers niet overgesproken, zie Barneveld. Kun je je dan inschrijven voor de sprint, zeker wanneer er ruimte is. Dat lijkt me wel de enige mogelijkheid, maar toch.

Wanneer je er afgaat op de zaterdagavond heb je wel kans dat je word toegelaten voor de sprint op zondag... Hans weijs had dat ook toen de autoi in brand vloog(3 jaar geleden?) met de blauwe golf was dat toen. En hij was toen nog de winnaar geworden :lol: ! Dus zou wle slim zijn om dat te doen wanneer je een kanshebber bent
stefan

Berichtdoor Maarten » ma okt 26, 2009 10:35

Toen was er nog geen superrally.
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Berichtdoor stefan » ma okt 26, 2009 10:48

waarom mocht hij toen wel meedoen met de sprint?
stefan

Berichtdoor ZZR Fan » ma okt 26, 2009 11:23

In de TankS Rally gebeurd het ook vrijwel elk jaar. Twee/drie jaar terug won Weijs Sr de sprint, nadat hij uit was gevallen in de rally.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor Red_Spike » ma okt 26, 2009 13:06

Misschien een optie om in te schrijven voor beide evenementen?
Red_Spike

Berichtdoor stefan » ma okt 26, 2009 13:11

Red_Spike schreef:Misschien een optie om in te schrijven voor beide evenementen?

lijkt me niet logisch: 2 keer betalen en je de kans dat je uitvalt tijdens de rally(zaterdags) zelf is klein...
stefan

Berichtdoor Red_Spike » ma okt 26, 2009 13:15

stefan schreef:
Red_Spike schreef:Misschien een optie om in te schrijven voor beide evenementen?

lijkt me niet logisch: 2 keer betalen en je de kans dat je uitvalt tijdens de rally(zaterdags) zelf is klein...

Was ook maar een idee.

Van Eldik heeft toch ook een keer als 0 auto gereden bij de sprint nadat hij uitgevallen was bij de rally, ik geloof dat het vorig jaar was.
Uiteraard win je daar niks mee, alleen informatie en terreinkennis en reclame uitingen voor je sponsors.
Red_Spike

Berichtdoor stefan » ma okt 26, 2009 13:22

Red_Spike schreef:
stefan schreef:

Was ook maar een idee.

Van Eldik heeft toch ook een keer als 0 auto gereden bij de sprint nadat hij uitgevallen was bij de rally, ik geloof dat het vorig jaar was.
Uiteraard win je daar niks mee, alleen informatie en terreinkennis en reclame uitingen voor je sponsors.

waarom zou je voor de de rally begint ook inschrijven bij de sprint terwijl je een groot risico loopt om niet met de rallysprint mee te doen terwijl je ook zaterdagavond(wanneer je eventueel bent uitgevallen) nog kan inschrijven voor de sprint?!
stefan

Berichtdoor RobinV-Rally » ma okt 26, 2009 13:23

stefan schreef:
Red_Spike schreef:
stefan schreef:

Was ook maar een idee.

waarom zou je voor de de rally begint ook inschrijven bij de sprint terwijl je een groot risico loopt om niet met de rallysprint mee te doen terwijl je ook zaterdagavond(wanneer je eventueel bent uitgevallen) nog kan inschrijven voor de sprint?!

Dat was dus de vraag, alsof dat nog mag?
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor stefan » ma okt 26, 2009 13:26

staat dat niet in het reglement? Het was volgens mij in 2006 het geval met Weijs Sr.
stefan

Berichtdoor Frevo » ma okt 26, 2009 14:28

Red_Spike schreef:Van Eldik heeft toch ook een keer als 0 auto gereden bij de sprint nadat hij uitgevallen was bij de rally, ik geloof dat het vorig jaar was.

Idd, Hulst 2008.
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Frevo

Berichtdoor ijsbeer » ma okt 26, 2009 14:32

Was van Eldik toen niet mede sponsor van het evenement? ;)
Dan is het logisch dat ze hem laten starten lijkt mij.
Iets met sponsor verplichtingen?
ijsbeer

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden