Heeft hij al een regendans gedaan voor het weekend van 7 en 8 november?
Ik hoop op een mooie strijd in Hengelo.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
RobinV-Rally schreef:John_V schreef:Stand in het RDO:
1. ten Brinke 474
2. van Hoof 470
3. Huzink 452
4. Vossen 410
5. Verkooijen 396
6. van den Heuvel 386
2 schrapresultaten he... wat een stom systeem eigenlijk
Red_Spike schreef:Ik zie net dat ten Brinke in Lelystad gaat testen op nat asfalt. Nu de testterreinen in duitsland dichtgehouden moeten worden door geluidoverlast, kan men wel ineens in Nederland testen? Beetje vreemd.![]()
Heeft hij al een regendans gedaan voor het weekend van 7 en 8 november?
Ik hoop op een mooie strijd in Hengelo.
WRC fan schreef:Hij heeft in Barneveld toch al geoefend in de regen. In Lelystad heeft hij in ieder geval geen last van beperkingen in verband met geluidsoverlast. De baan ligt bij het vliegveld dus dat geluid overstemd hij toch niet.
Wim schreef:RobinV-Rally schreef:John_V schreef:Stand in het RDO:
1. ten Brinke 474
2. van Hoof 470
3. Huzink 452
4. Vossen 410
5. Verkooijen 396
6. van den Heuvel 386
2 schrapresultaten he... wat een stom systeem eigenlijk
Absoluut, degene die de meeste rally's uitrijdt wordt bestraft. Echt niet logisch. Huzink had anders nog een redelijke kans op de titel, terwijl hij nu totaal geen kans meer heeft.
PVG schreef:Ik mag hopen dat ze voor de spanning bij de euregio de startnummers zo verdelen. 1 vd Heuvel 2 Ten Brinke 3 Van Hoof. Zitten ze mooi bij elkaar om de pot te beslissen.
Red_Spike schreef:PVG schreef:Ik mag hopen dat ze voor de spanning bij de euregio de startnummers zo verdelen. 1 vd Heuvel 2 Ten Brinke 3 Van Hoof. Zitten ze mooi bij elkaar om de pot te beslissen.
Heuvel altijd nummer 1 door fia status
erikjan schreef:Red_Spike schreef:PVG schreef:Ik mag hopen dat ze voor de spanning bij de euregio de startnummers zo verdelen. 1 vd Heuvel 2 Ten Brinke 3 Van Hoof. Zitten ze mooi bij elkaar om de pot te beslissen.
even off-topic: welke status heeft Weijs junior volgend jaar, nu hij een klasseoverwinning in het WRC heeft geboekt ?
Red_Spike schreef:PVG schreef:Ik mag hopen dat ze voor de spanning bij de euregio de startnummers zo verdelen. 1 vd Heuvel 2 Ten Brinke 3 Van Hoof. Zitten ze mooi bij elkaar om de pot te beslissen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten