Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Waarom schaffen ze de splittijden niet af ? Dat zou al een hoop schelen.. Nu is alles te op de sec bijna te plannen. Voegt wel een beetje extra spanning toe.
rallydre schreef:Wat ik lees uit 't stuk is de monteur die genoemd wordt wel een Belg. Ik denk dat WRC.com zich baseert op de inschrijving voor PWRC. Aangezien dat eerst was met een Mitsu, kan ik me voorstellen dat de inschrijver en dus 'team' Errani was. Als ik me niet vergis was Errani zelf ooit actief met verschillende auto's (Skoda Octavia, grp A Impreza, maar ook groep N Lancer)
De papieren die je meeneemt naar een evenement zijn voor dat evenement de juiste papieren.Frevo schreef:Citroen had he juiste onderdeel met de verkeerde papieren, Skoda had de juiste papieren met het verkeerde onderdeel. Toch wel een behoorlijk verschil, aangezien je met papieren geen streep harder gaat.
Peer schreef:Tenzij je alle radiocommunicatie wil verbieden schiet je daar niks mee op. Ik stond 20 jaar geleden al naast Toyota team members op Sweet Lamb die zelf hun eigen timing deden, ze hadden 2 of 3 posten op de proef en een encrypt radio signaal met Ove Andersson en de auto's. Was wel grappig om te horen. O.a. Kankkunen kwam zelf op de radio om een probleem aan de versnellingsbak uit te leggen want zijn navigator kon het niet onder woorden brengen. En ook een japanner die volgens mij reed met Arne Hertz, was uitgevallen en vroeg of iemand hem op kon komen halen. Antwoord van team management, neem maar een taxi![]()
midden in de bossen van Wales
YellowLeonVT schreef:Peer schreef:Tenzij je alle radiocommunicatie wil verbieden schiet je daar niks mee op. Ik stond 20 jaar geleden al naast Toyota team members op Sweet Lamb die zelf hun eigen timing deden, ze hadden 2 of 3 posten op de proef en een encrypt radio signaal met Ove Andersson en de auto's. Was wel grappig om te horen. O.a. Kankkunen kwam zelf op de radio om een probleem aan de versnellingsbak uit te leggen want zijn navigator kon het niet onder woorden brengen. En ook een japanner die volgens mij reed met Arne Hertz, was uitgevallen en vroeg of iemand hem op kon komen halen. Antwoord van team management, neem maar een taxi![]()
midden in de bossen van Wales
Inderdaad er zijn altijd mogelijkheden het te omzeilen. Wat had jij in gedachten dan ? of vind je de gang van zaken wel ok zo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten