Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rogerally schreef:Jaccoooo schreef:is de stand na kp6, de startvolgorde van morgendan sta je toch mooi met je ouwe kadett cqp tussen de Evo's in de rij voor de start
Is dat een 2.0 ??? Zag hem namelijk tussen de formule 2 auto's staan.
cvgn schreef:Leuke euregiorally gehad. Heb alleen 1 puntje wat ik en het vele publiek ook vond: Op het punt waar Rene Kuipers de sloot in gegeleden was werd, terwijl de auto daar dus nog lag NIET meer gevlagd. Rene lag uitkomen bocht in de sloot.
Toen wij de officials vroegen waarom ze niet meer vlagden kregen we als antwoord: Wij hebben contact opgenomen met de start en te horen gekregen dat er NIET meer gevlagd hoefde te worden na 10 auto's, terwijl ze zelf het ook een linke situatie vonden.
De rijders vanaf nummer 20 ongeveer schrokken gewoon toen ze de bocht door kwamen en de auto van Kuipers daar zagen liggen.
Ook de servicemensen van Ipatec die daar stonden te wachten om de auto uit de sloot te takelen vonden het schandalig.
Verder was het overal goed afgelint en een leuke wedstrijd die een waardige kampioen heeft opgeleverd.
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
't Gele Golfje schreef:cvgn schreef:Leuke euregiorally gehad. Heb alleen 1 puntje wat ik en het vele publiek ook vond: Op het punt waar Rene Kuipers de sloot in gegeleden was werd, terwijl de auto daar dus nog lag NIET meer gevlagd. Rene lag uitkomen bocht in de sloot.
Toen wij de officials vroegen waarom ze niet meer vlagden kregen we als antwoord: Wij hebben contact opgenomen met de start en te horen gekregen dat er NIET meer gevlagd hoefde te worden na 10 auto's, terwijl ze zelf het ook een linke situatie vonden.
De rijders vanaf nummer 20 ongeveer schrokken gewoon toen ze de bocht door kwamen en de auto van Kuipers daar zagen liggen.
Ook de servicemensen van Ipatec die daar stonden te wachten om de auto uit de sloot te takelen vonden het schandalig.
Verder was het overal goed afgelint en een leuke wedstrijd die een waardige kampioen heeft opgeleverd.
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
Even een correctie wat betreft aflinten.
Wij hebben zaterdag op proef 2 Rutbeek gestaan en daar reden tijdens de proef gewoon 3 particuliere auto's tegengesteld de proef op.
Gelukkig is het allemaal goed gegaan, maar ik wil niet weten wat er had kunnen gebeuren.
Verder een mooie rally gehad.
Groet Peter en Linda
Sjeik1981 schreef:Ik stond in een bocht (ben ff kwijt welke) op KP9, maar daar gingen sommige deelnemers vooral in het einde en een aantal sprinters er weel heeeeeeel langzaam doorheen. Vond dat opzicht nog wel een aanfluiting en daarna naar KP 11 gestaan bij twee bochten en dat waren super bochten.
Later nog een update en foto`s
ijsbeer schreef:Sjeik1981 schreef:Ik stond in een bocht (ben ff kwijt welke) op KP9, maar daar gingen sommige deelnemers vooral in het einde en een aantal sprinters er weel heeeeeeel langzaam doorheen. Vond dat opzicht nog wel een aanfluiting en daarna naar KP 11 gestaan bij twee bochten en dat waren super bochten.
Later nog een update en foto`s
Het was erg glad!
Ik heb voor het eerst zelf hele wedstrijd gereden en ik moet zeggen het is echt niet zo makkelijk als iedereen denkt! Zeker met het weer van zaterdag/zondag was het echt geen makkelijke opgave om de auto heel aan de finish te brengen. Zeker als je voor het eerst rijdt.
Ik zou zeggen kruip zelf een keer achter het stuur en probeer het zelf.
henk schreef:'t Gele Golfje schreef:cvgn schreef:Leuke euregiorally gehad. Heb alleen 1 puntje wat ik en het vele publiek ook vond: Op het punt waar Rene Kuipers de sloot in gegeleden was werd, terwijl de auto daar dus nog lag NIET meer gevlagd. Rene lag uitkomen bocht in de sloot.
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
Even een correctie wat betreft aflinten.
Wij hebben zaterdag op proef 2 Rutbeek gestaan en daar reden tijdens de proef gewoon 3 particuliere auto's tegengesteld de proef op.
Gelukkig is het allemaal goed gegaan, maar ik wil niet weten wat er had kunnen gebeuren.
Verder een mooie rally gehad.
Groet Peter en Linda
dan wil ik jou toch even corrigeren......dat was net na post 9, 1 post verder dan wij ons waterloo vonden en dat had niks met aflinten te maken maar eigewijze personen die langs de wegafzetting zijn gereden.
er is gelijk actie ondernomen door er officials neer te zetten.
je hebt gelijk dat het nooooit had mogen gebeuren maar het gebeurd helaas wel eens zo her en der.
We feliciteren René Kuipers en Ad Smits als overall winnaars, Bernhard ten Brinke en Ad Smits als overall kampioen en uiteraard alle klassewinnaars met hun succes.
Lejan schreef:rogerally schreef:Jaccoooo schreef:is de stand na kp6, de startvolgorde van morgendan sta je toch mooi met je ouwe kadett cqp tussen de Evo's in de rij voor de start
Is dat een 2.0 ??? Zag hem namelijk tussen de formule 2 auto's staan.
dit betekend dat hij 2 wiel is aangedreven ,zegt niks over de cilinderinhoud . mag ook met een 1.2 of 1.6 of 2.4
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten