Conrad Euregio Rally en Twente Rallysprint 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor truckermark » ma nov 09, 2009 17:09

zijn er nog foto's van de chrash van Harry Meijers en Ingrid Wolves
truckermark

Berichtdoor JoostS » ma nov 09, 2009 17:11

Ik heb het op video staan, verder stonden er geen andere mensen. Dus hooguit foto's van na de klap, die staan ook al ergens in dit topic.
Ga nu beginnen aan m'n video (moest vandaag gewoon werken), dus zal misschien vanavond laat, anders morgenvroeg online staan.
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
JoostS

Berichtdoor PatrickTwente » ma nov 09, 2009 17:32

ik heb wel foto's van na de klap maar leek me niet verstandig om in de bocht te blijven staan.
PatrickTwente

Berichtdoor truckermark » ma nov 09, 2009 18:03

oke heb nog geen foto's gezien hier.
en gelijk heb je dat je er niet blijft staan.
ze rijden je zo van de sokken.
ik hou mij altijd aanbevolen voor de foto's
wolves is oud werkgever van mij heb ook al 4 jaar als rallyberger mn werk gedaan
truckermark

Berichtdoor henk » ma nov 09, 2009 18:29

ipv de meestal negatieve verhalen over onze officials wil ik bij deze graag de officials op post 8 van kp 2/5 bedanken voor de hulp die we hebben gekregen na onze crash, jongens.....helemaal top!

en behalve onze monteurs die tot 4 uur snachts! hebben doorgewerkt om de auto weer klaar te maken wil ik ook graag de monteurs van Anton Morée en Marco Schillemans bedanken voor hun!

gelukkig kan dit in de rallysport nog steeds!
henk

Berichtdoor Lejan » ma nov 09, 2009 18:31

rogerally schreef:
Jaccoooo schreef:is de stand na kp6, de startvolgorde van morgen :?: dan sta je toch mooi met je ouwe kadett cqp tussen de Evo's in de rij voor de start 8)

Is dat een 2.0 ??? Zag hem namelijk tussen de formule 2 auto's staan.

dit betekend dat hij 2 wiel is aangedreven ,zegt niks over de cilinderinhoud . mag ook met een 1.2 of 1.6 of 2.4
Lejan

Berichtdoor Sjeik1981 » ma nov 09, 2009 18:43

Ik stond in een bocht (ben ff kwijt welke) op KP9, maar daar gingen sommige deelnemers vooral in het einde en een aantal sprinters er weel heeeeeeel langzaam doorheen. Vond dat opzicht nog wel een aanfluiting en daarna naar KP 11 gestaan bij twee bochten en dat waren super bochten.
Later nog een update en foto`s
Sjeik1981

Berichtdoor 't Gele Golfje » ma nov 09, 2009 18:50

cvgn schreef:Leuke euregiorally gehad. Heb alleen 1 puntje wat ik en het vele publiek ook vond: Op het punt waar Rene Kuipers de sloot in gegeleden was werd, terwijl de auto daar dus nog lag NIET meer gevlagd. Rene lag uitkomen bocht in de sloot.

Toen wij de officials vroegen waarom ze niet meer vlagden kregen we als antwoord: Wij hebben contact opgenomen met de start en te horen gekregen dat er NIET meer gevlagd hoefde te worden na 10 auto's, terwijl ze zelf het ook een linke situatie vonden.
De rijders vanaf nummer 20 ongeveer schrokken gewoon toen ze de bocht door kwamen en de auto van Kuipers daar zagen liggen.

Ook de servicemensen van Ipatec die daar stonden te wachten om de auto uit de sloot te takelen vonden het schandalig.

Verder was het overal goed afgelint en een leuke wedstrijd die een waardige kampioen heeft opgeleverd.

groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel

Even een correctie wat betreft aflinten.
Wij hebben zaterdag op proef 2 Rutbeek gestaan en daar reden tijdens de proef gewoon 3 particuliere auto's tegengesteld de proef op.
Gelukkig is het allemaal goed gegaan, maar ik wil niet weten wat er had kunnen gebeuren.

Verder een mooie rally gehad.

Groet Peter en Linda
't Gele Golfje

Berichtdoor henk » ma nov 09, 2009 18:57

't Gele Golfje schreef:
cvgn schreef:Leuke euregiorally gehad. Heb alleen 1 puntje wat ik en het vele publiek ook vond: Op het punt waar Rene Kuipers de sloot in gegeleden was werd, terwijl de auto daar dus nog lag NIET meer gevlagd. Rene lag uitkomen bocht in de sloot.

Toen wij de officials vroegen waarom ze niet meer vlagden kregen we als antwoord: Wij hebben contact opgenomen met de start en te horen gekregen dat er NIET meer gevlagd hoefde te worden na 10 auto's, terwijl ze zelf het ook een linke situatie vonden.
De rijders vanaf nummer 20 ongeveer schrokken gewoon toen ze de bocht door kwamen en de auto van Kuipers daar zagen liggen.

Ook de servicemensen van Ipatec die daar stonden te wachten om de auto uit de sloot te takelen vonden het schandalig.

Verder was het overal goed afgelint en een leuke wedstrijd die een waardige kampioen heeft opgeleverd.

groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel

Wij hebben zaterdag op proef 2 Rutbeek gestaan en daar reden tijdens de proef gewoon 3 particuliere auto's tegengesteld de proef op.
Gelukkig is het allemaal goed gegaan, maar ik wil niet weten wat er had kunnen gebeuren.

Groet Peter en Linda

dan wil ik jou toch even corrigeren......dat was net na post 9, 1 post verder dan wij ons waterloo vonden en dat had niks met aflinten te maken maar eigewijze personen die langs de wegafzetting zijn gereden.
er is gelijk actie ondernomen door er officials neer te zetten.
je hebt gelijk dat het nooooit had mogen gebeuren maar het gebeurd helaas wel eens zo her en der.
henk

Berichtdoor ijsbeer » ma nov 09, 2009 19:15

Sjeik1981 schreef:Ik stond in een bocht (ben ff kwijt welke) op KP9, maar daar gingen sommige deelnemers vooral in het einde en een aantal sprinters er weel heeeeeeel langzaam doorheen. Vond dat opzicht nog wel een aanfluiting en daarna naar KP 11 gestaan bij twee bochten en dat waren super bochten.

Het was erg glad!
Ik heb voor het eerst zelf hele wedstrijd gereden en ik moet zeggen het is echt niet zo makkelijk als iedereen denkt! Zeker met het weer van zaterdag/zondag was het echt geen makkelijke opgave om de auto heel aan de finish te brengen. Zeker als je voor het eerst rijdt.
Ik zou zeggen kruip zelf een keer achter het stuur en probeer het zelf.
ijsbeer

Berichtdoor RallyCorsa » ma nov 09, 2009 19:23

ijsbeer schreef:
Sjeik1981 schreef:Ik stond in een bocht (ben ff kwijt welke) op KP9, maar daar gingen sommige deelnemers vooral in het einde en een aantal sprinters er weel heeeeeeel langzaam doorheen. Vond dat opzicht nog wel een aanfluiting en daarna naar KP 11 gestaan bij twee bochten en dat waren super bochten.

Het was erg glad!
Ik heb voor het eerst zelf hele wedstrijd gereden en ik moet zeggen het is echt niet zo makkelijk als iedereen denkt! Zeker met het weer van zaterdag/zondag was het echt geen makkelijke opgave om de auto heel aan de finish te brengen. Zeker als je voor het eerst rijdt.
Ik zou zeggen kruip zelf een keer achter het stuur en probeer het zelf.

Helemaal met Alex eens. De beste "stuurlui" staan altijd aan wal.
RallyCorsa

Berichtdoor 't Gele Golfje » ma nov 09, 2009 19:33

henk schreef:
't Gele Golfje schreef:

groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel

Groet Peter en Linda

dan wil ik jou toch even corrigeren......dat was net na post 9, 1 post verder dan wij ons waterloo vonden en dat had niks met aflinten te maken maar eigewijze personen die langs de wegafzetting zijn gereden.
er is gelijk actie ondernomen door er officials neer te zetten.
je hebt gelijk dat het nooooit had mogen gebeuren maar het gebeurd helaas wel eens zo her en der.

Dat er aktie was ondernomen had ik meegekregen, maar dat had al moeten gebeuren toen de nul-wagen op de proef was, nog geen 10 sec na gert kwam er een auto tegengesteld aanrijden. Nadat bijna het hele deelnemersveld was gepasseed werd er aktie ondernomen toen er 2 auto's vlak na elkaar aan kwamen rijden. Ik heb er zelf 1 tegen moeten houden. Waren 2 dames die van niets wisten.

Maargoed, het is goed gegaan gelukkig en hoop het eerlijk gezegd niet nog eens mee te maken.

Groet Peter en Linda
't Gele Golfje

Berichtdoor henk » ma nov 09, 2009 19:35

Dat kan ik heel goed begrijpen ja :shock:
henk

Berichtdoor PatrickTwente » ma nov 09, 2009 20:08

We feliciteren René Kuipers en Ad Smits als overall winnaars, Bernhard ten Brinke en Ad Smits als overall kampioen en uiteraard alle klassewinnaars met hun succes.

Zoek de fout. :roll:
PatrickTwente

Berichtdoor rogerally » ma nov 09, 2009 20:11

Lejan schreef:
rogerally schreef:
Jaccoooo schreef:is de stand na kp6, de startvolgorde van morgen :?: dan sta je toch mooi met je ouwe kadett cqp tussen de Evo's in de rij voor de start 8)

Is dat een 2.0 ??? Zag hem namelijk tussen de formule 2 auto's staan.

dit betekend dat hij 2 wiel is aangedreven ,zegt niks over de cilinderinhoud . mag ook met een 1.2 of 1.6 of 2.4

Waarom kom ik dan geen bmw compact daar tegen?
Ik dacht namelijk, vergeef me als ik het fout heb, formule 2 is tot 2 liter 2 wiel aangedreven.
rogerally

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden