RallyCorsa schreef:ijsbeer schreef:Sjeik1981 schreef:Ik stond in een bocht (ben ff kwijt welke) op KP9, maar daar gingen sommige deelnemers vooral in het einde en een aantal sprinters er weel heeeeeeel langzaam doorheen. Vond dat opzicht nog wel een aanfluiting en daarna naar KP 11 gestaan bij twee bochten en dat waren super bochten.
Later nog een update en foto`s
Het was erg glad!
Ik heb voor het eerst zelf hele wedstrijd gereden en ik moet zeggen het is echt niet zo makkelijk als iedereen denkt! Zeker met het weer van zaterdag/zondag was het echt geen makkelijke opgave om de auto heel aan de finish te brengen. Zeker als je voor het eerst rijdt.
Ik zou zeggen kruip zelf een keer achter het stuur en probeer het zelf.
Helemaal met Alex eens. De beste "stuurlui" staan altijd aan wal.
Je hoort me niet zeggen dat het moeilijk is, maar om nou in de eerste versnelling een bocht te nemen, met alle respect maar dat heeft echt niets met rally te maken. Maar daar gaan we verder niet over discussieren. Ik kan natuurlijk niet de bocht anzich inschatten. Dus ja verder wel genoten, het was alleen bitterkoud. OP gegeven moment zaten mijn broertje en ik alleen nog te kijken. Dus de sprint leeft toch niet echt, wel jammer dat we een dik half uur moesten wachten voor de sprint. Helaas niet kunnen genieten van de classics wou de doorkomst van de rally op de andere KP nog zien. Maar goed verder wel genoten vooral van die ene bocht waar het bouwland een verlenging van de weg werd gebruikt. Waarbij een clio, ik weet niet meer wie, er vanaf schoot en met behulp van publiek weer op de rit kwam.
Verder een mooie en goed uitgewerkte rally. Denk persoonlijk toch een van de betere rallys an Nederland. Kan natuurlijk niet voor de heren/dames deelnermers spreken.