Wij hebben bij de Vechtdal rally ook kp's in 2 provincies en een verbindingsroute door Duitsland. Dus dat is het probleem niet.Starkoo schreef:briljant schreef:Ik denk niet dat het iets met de provincie te maken heeft.Starkoo schreef:wat is het probleem met de vergunningen en de regels dan, als Neede niet in Gelderland had gelegen, maar in Overijssel en in de gemeente Haaksbergen dan had het zeker wel mogelijk geweest ???Holkers schreef:Ik kan niet wachten tot volgend jaar wanneer Starkoo weer zijn idee inbrengt om een proef in Neede te houden en de reacties daarop dat het niet kan i.v.m. vergunningen en regels.
Is gewoon jammer dat het niet zo is, denk dat elke autosport liefhebber in Neede, die de keuze Gelderland had gemaakt, van keuze had veranderd.
Gelukkig blijft de Hengelo Rally ook mooi zonder kp's in Gelderland!
De Nederland rally (Barneveld) is namelijk ook Gelderland.
Klopt ja maar die Rally is alleen in Gelderland, vroeger was er een kp in Neede die werd gebruikt voor de Hellendoorn Rally, vraagt me af of de regels tegenwoordig anders zijn, maar Holkers kan wel zeggen dat ik het elk jaar er over heb telkens word er gezecht het kan niet kwa vergunningen en regels. Maar waar kan je die regels vinden ????
Het is vaak wel een probleem als een kp door 2 gemeenten of provincies gaan.
Maar ook dat kan schijnbaar tegenwoordig.