Conrad Euregio Rally en Twente Rallysprint 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: tja

Berichtdoor briljant » di nov 10, 2009 20:30

Starkoo schreef:
briljant schreef:
Starkoo schreef:
Holkers schreef:Ik kan niet wachten tot volgend jaar wanneer Starkoo weer zijn idee inbrengt om een proef in Neede te houden en de reacties daarop dat het niet kan i.v.m. vergunningen en regels.
wat is het probleem met de vergunningen en de regels dan, als Neede niet in Gelderland had gelegen, maar in Overijssel en in de gemeente Haaksbergen dan had het zeker wel mogelijk geweest ???

Is gewoon jammer dat het niet zo is, denk dat elke autosport liefhebber in Neede, die de keuze Gelderland had gemaakt, van keuze had veranderd.

Gelukkig blijft de Hengelo Rally ook mooi zonder kp's in Gelderland!
Ik denk niet dat het iets met de provincie te maken heeft.
De Nederland rally (Barneveld) is namelijk ook Gelderland. :roll:

Klopt ja maar die Rally is alleen in Gelderland, vroeger was er een kp in Neede die werd gebruikt voor de Hellendoorn Rally, vraagt me af of de regels tegenwoordig anders zijn, maar Holkers kan wel zeggen dat ik het elk jaar er over heb telkens word er gezecht het kan niet kwa vergunningen en regels. Maar waar kan je die regels vinden ????
Wij hebben bij de Vechtdal rally ook kp's in 2 provincies en een verbindingsroute door Duitsland. Dus dat is het probleem niet.
Het is vaak wel een probleem als een kp door 2 gemeenten of provincies gaan.
Maar ook dat kan schijnbaar tegenwoordig.
Bastiaan van Lingen
briljant

Re: tja

Berichtdoor Starkoo » di nov 10, 2009 20:55

briljant schreef:
Starkoo schreef:
briljant schreef:
Starkoo schreef:
Holkers schreef:Ik kan niet wachten tot volgend jaar wanneer Starkoo weer zijn idee inbrengt om een proef in Neede te houden en de reacties daarop dat het niet kan i.v.m. vergunningen en regels.
wat is het probleem met de vergunningen en de regels dan, als Neede niet in Gelderland had gelegen, maar in Overijssel en in de gemeente Haaksbergen dan had het zeker wel mogelijk geweest ???

Is gewoon jammer dat het niet zo is, denk dat elke autosport liefhebber in Neede, die de keuze Gelderland had gemaakt, van keuze had veranderd.

Gelukkig blijft de Hengelo Rally ook mooi zonder kp's in Gelderland!
Ik denk niet dat het iets met de provincie te maken heeft.
De Nederland rally (Barneveld) is namelijk ook Gelderland. :roll:

Klopt ja maar die Rally is alleen in Gelderland, vroeger was er een kp in Neede die werd gebruikt voor de Hellendoorn Rally, vraagt me af of de regels tegenwoordig anders zijn, maar Holkers kan wel zeggen dat ik het elk jaar er over heb telkens word er gezecht het kan niet kwa vergunningen en regels. Maar waar kan je die regels vinden ????
Wij hebben bij de Vechtdal rally ook kp's in 2 provincies en een verbindingsroute door Duitsland. Dus dat is het probleem niet.
Het is vaak wel een probleem als een kp door 2 gemeenten of provincies gaan.
Maar ook dat kan schijnbaar tegenwoordig.
Daarom ook de vraag aan Holkers wat het bedoeld met regels en vergunningen. Kan wel voorstellen dat een vergunning erg duur is.
Starkoo

Berichtdoor Holkers » di nov 10, 2009 21:57

Er werd elk jaar gezegd dat een rally organiseren buiten regio grenzen danwel provincie grenzen niet mogelijk is/was. Vandaar (omdat Hengelo overijssel is en Neede Gelderland)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

oke

Berichtdoor Starkoo » di nov 10, 2009 22:28

Holkers schreef:Er werd elk jaar gezegd dat een rally organiseren buiten regio grenzen danwel provincie grenzen niet mogelijk is/was. Vandaar (omdat Hengelo overijssel is en Neede Gelderland)

Oke zo bedoel je het dus, toch zijn er rally's die zich in 2 provincie's vreemd dat het daar wel kan.
Starkoo

Re: oke

Berichtdoor erikjan » di nov 10, 2009 22:31

Starkoo schreef:
Holkers schreef:Er werd elk jaar gezegd dat een rally organiseren buiten regio grenzen danwel provincie grenzen niet mogelijk is/was. Vandaar (omdat Hengelo overijssel is en Neede Gelderland)

Oke zo bedoel je het dus, toch zijn er rally's die zich in 2 provincie's vreemd dat het daar wel kan.

TankS in soms wel 3 provincies, als het er geen 4 zijn; ik ken de exacte provinciegrenzen in het gebied niet zo...

(Friesland, Flevoland, Overijssel, Gelderland, Drente)
erikjan

Berichtdoor TWENGELTJE » di nov 10, 2009 23:20

Wij hebben nooit gezegd dat we niet in twee provincies kunnen rijden
We hebben zelfs plannen liggen om in twee landen ( duitsland) proeven uit te zetten
Maar de nederlandse rallyrijder wil graag compacte evenementen dus houden we het het liefst zo kort mogelijk bij de deur ondanks de goede bedoelingen van mensen zoals ronald
En ja twee gemeentes, je moet soms wat vindingrijk zijn :wink:
TWENGELTJE

Berichtdoor Sjeik1981 » wo nov 11, 2009 7:11

erikjan schreef:
Starkoo schreef:

TankS in soms wel 3 provincies, als het er geen 4 zijn; ik ken de exacte provinciegrenzen in het gebied niet zo...

Laten we het op drie houden, friesland, flevoland, overijssel
Sjeik1981

Berichtdoor nkroeze » wo nov 11, 2009 8:09

Je kan/mag alleen geen proef organiseren die de provinciegrens overschrijdt.....
nkroeze

Berichtdoor henk 400rr » wo nov 11, 2009 10:20

Sjeik1981 schreef:
erikjan schreef:
Starkoo schreef:

Laten we het op drie houden, friesland, flevoland, overijssel

Streep Friesland ook maar weg, daar zat hij ooit wel maar volgens mij lopen de laatste jaren die proeven langs de provinciegrens in Overijssel. (en de rest uiteraard in Flevoland)
henk 400rr

Berichtdoor ZZR Fan » wo nov 11, 2009 10:36

Een paar jaar terug hadden ze ook nog een proef (gedeelte van een proef) in Gelderland. Toen zat Bantega er volgens mij ook nog in. Dus toen hadden ze wel meerdere provincies.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor erikjan » wo nov 11, 2009 10:51

ZZR Fan schreef:Een paar jaar terug hadden ze ook nog een proef (gedeelte van een proef) in Gelderland. Toen zat Bantega er volgens mij ook nog in. Dus toen hadden ze wel meerdere provincies.

dat zeg ik ;-)

er is ooit zelfs een KP op het TT-circuit in Assen geweest, ergens vorige eeuw...
erikjan

Berichtdoor henk 400rr » wo nov 11, 2009 11:33

ja, een Zuiderzee rally in Drenthe, dat is net als wadlopen op de Veluwe :roll:

De Zuiderzee rally heeft wel meerdere proeven gehad in Friesland, nabij Heerenveen en ook bij Spannenburg, maar dat is nog langer geleden.
henk 400rr

Berichtdoor TWENGELTJE » wo nov 11, 2009 12:16

En het gaat nog steeds over de euregiorally???????????
TWENGELTJE

Berichtdoor briljant » wo nov 11, 2009 12:19

TWENGELTJE schreef:En het gaat nog steeds over de euregiorally???????????
ja.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor nkroeze » wo nov 11, 2009 12:41

henk 400rr schreef:ja, een Zuiderzee rally in Drenthe, dat is net als wadlopen op de Veluwe :roll:

De Zuiderzee rally heeft wel meerdere proeven gehad in Friesland, nabij Heerenveen en ook bij Spannenburg, maar dat is nog langer geleden.

Begin 90 is de volledige rally zelfs in Drenthe verreden.... (en niet alleen een KP zoals boven gesuggereerd) :)
nkroeze

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden