Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
evoliene wrote:
Wij hebben het als informatique rallyteam nu ineens gedaan???Is er wel eens iemand die er aan gedacht heeft wat de rede was dat wij het sprintkampioenschap hebben ingeschreven??Als er iemand de ilusie heeft dat dat gedaan is voor alleen het kampioenschap,dan is dat mis!!!Maar als je meedoet doe je het om te winnen,toch???En verder denk ik dat we als team iets spectaculairs hebben laten zien waar een ieder van kon genieten!!Jammer dat het door somige verkeert word begrepen!!!
Ton van Spanje wrote:
====================
John,
Toch vreemd dat het Informatique team dan nu zo reageert. In dit topic wordt verteld dat de eerste 5 uit de diverse kampioenschappen aanwezig zijn geweest bij het overleg in Augustus j.l. Dan moet dit toch geen verrassing zijn geweest voor de betrokkenen?
[Edited by Ton Van Spanje on 12-20-2003 at 07:13 PM GMT]
nkroeze wrote:
Ton,
Wat ik dinsdagavond begreep is dat de eerste vijf een uitnodiging hebben gekregen maar dat er niemand geweest is!
Is het dan vervolgens een heel klein beetje hun eigen schuld?
nkroeze wrote:
Ton,
Wat ik dinsdagavond begreep is dat de eerste vijf een uitnodiging hebben gekregen maar dat er niemand geweest is!
Is het dan vervolgens een heel klein beetje hun eigen schuld?
evoliene wrote:
Als er iemand de ilusie heeft dat dat gedaan is voor alleen het kampioenschap,dan is dat mis!!!Maar als je meedoet doe je het om te winnen,toch???
Ton van Spanje wrote:
In een later reply van evoliene blijkt dat er wel mensen van het team waren. Heb jij het van horen zeggen, of was je er zelf?
Steven wrote:Ton van Spanje wrote:
In een later reply van evoliene blijkt dat er wel mensen van het team waren. Heb jij het van horen zeggen, of was je er zelf?
Eric Noort heeft tijdens de reglementenavond gezegd dat er geen enkele sprinter aanwezig is geweest bij de betreffende vergadering; hij bedankte ook Jan de Winkel nog, die het voor de sprinters opgenomen had.
admin wrote:
Ik heb Remco van Overdijk toch echt gezien bij de vergadering.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten