turbo's in het sprintkampioenschap!?

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: turbo's in het sprintkampioenschap!?

Berichtdoor evoliene » za dec 20, 2003 18:46

Wij hebben het als informatique rallyteam nu ineens gedaan???Is er wel eens iemand die er aan gedacht heeft wat de rede was dat wij het sprintkampioenschap hebben ingeschreven??Als er iemand de ilusie heeft dat dat gedaan is voor alleen het kampioenschap,dan is dat mis!!!Maar als je meedoet doe je het om te winnen,toch???En verder denk ik dat we als team iets spectaculairs hebben laten zien waar een ieder van kon genieten!!Jammer dat het door somige verkeert word begrepen!!!
Jos van Riemsdijk
evoliene

Re: Re: turbo's in het sprintkampioenschap!?

Berichtdoor Franky » za dec 20, 2003 19:25

evoliene wrote:
Wij hebben het als informatique rallyteam nu ineens gedaan???Is er wel eens iemand die er aan gedacht heeft wat de rede was dat wij het sprintkampioenschap hebben ingeschreven??Als er iemand de ilusie heeft dat dat gedaan is voor alleen het kampioenschap,dan is dat mis!!!Maar als je meedoet doe je het om te winnen,toch???En verder denk ik dat we als team iets spectaculairs hebben laten zien waar een ieder van kon genieten!!Jammer dat het door somige verkeert word begrepen!!!

Denk dat er niet veel mensen zijn die het verwijt naar jullie maken. Velen zullen de beslissing juist begrijpen en hadden dit reeds voorzien.
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

Berichtdoor billy » za dec 20, 2003 19:32

Beste Evoliene,

Ik denk dat iedereen jullie prestatie op waarde schat, en er van genoten heeft dat jullie de sprints hebben gereden. Het is zeker spectaculair.

Maar dan nu de belangrijkste vraag: wat gaan jullie (Ronald en alles en iedereen er omheen) volgend jaar doen? Ik hoop toch echt dat Ronald en Theo niet verloren zijn voor de sport.
William Heeren
billy

Re: Re: Re: turbo's in het sprintkampioenschap!?

Berichtdoor nkroeze » za dec 20, 2003 20:21

Ton van Spanje wrote:
====================
John,
Toch vreemd dat het Informatique team dan nu zo reageert. In dit topic wordt verteld dat de eerste 5 uit de diverse kampioenschappen aanwezig zijn geweest bij het overleg in Augustus j.l. Dan moet dit toch geen verrassing zijn geweest voor de betrokkenen?
[Edited by Ton Van Spanje on 12-20-2003 at 07:13 PM GMT]

Ton,
Wat ik dinsdagavond begreep is dat de eerste vijf een uitnodiging hebben gekregen maar dat er niemand geweest is!
Is het dan vervolgens een heel klein beetje hun eigen schuld?
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze

Berichtdoor V.D.G Rally team » za dec 20, 2003 20:27

Het is gewoon jammer dat zoo'n team niet meer deelneemd aan de sprints . En wat ik en meerdere denken is dat jullie als sponsors voor de organisators weg vald , het met minder sponsors niet haalbaar is .

Om nog leuke betaalbare wedstrijden te organisren.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team

Re: Re: Re: Re: turbo's in het sprintkampioenschap!?

Berichtdoor StevenK » za dec 20, 2003 20:31

nkroeze wrote:
Ton,
Wat ik dinsdagavond begreep is dat de eerste vijf een uitnodiging hebben gekregen maar dat er niemand geweest is!

Gezien de vastberadenheid van het (D)BSR om van het sprintkampioenschap een langzamer kampioenschap te maken, denk ik dat het te betwijfelen is dat hun aanwezigheid iets toegevoegd zou hebben.

Zeker nu voor een gedeelte van het team het nog wel mogelijk is in dit kampioenschap te rijden.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor V.D.G Rally team » za dec 20, 2003 20:52

Of het daar mee te maken heeft weet ik niet maar ze zijn als team altijd goed voor de dag gekomen en ze zijn sponsor van diverse wedstrijden en als die wegvald , je trekt geen nieuwe sponsors aan en vooral nu niet in deze tijd dus wij zijn ook de dupe.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team

Berichtdoor evoliene » za dec 20, 2003 21:11

Wat we gaan doen in 2004 is nog niet helemaal duidelijk maar we rijden heus wel weer!!En de reactie op Ton:Wij waren op die bewuste avond wel vertegenwoordigt!!!!!We zien jullie in 2004 prettige dagen en een sportief 2004!!!!
Jos van Riemsdijk
evoliene

Berichtdoor Ton Van Spanje » za dec 20, 2003 21:57

[quote]evoliene wrote:
Wij hebben het als informatique rallyteam nu ineens gedaan???
/quote]
==============
Niet zo p*ss*g ajb. Dat wordt hier niet geschreven.

Dat er verbazing is / was, en dat daar vragen over rijzen, lijkt me logisch gezien de feiten die er waren.
Ton Van Spanje

Re: Re: Re: Re: turbo's in het sprintkampioenschap!?

Berichtdoor Ton Van Spanje » za dec 20, 2003 21:59

nkroeze wrote:

Ton,

================================
Niels,

In een later reply van evoliene blijkt dat er wel mensen van het team waren. Heb jij het van horen zeggen, of was je er zelf?
Ton Van Spanje

Berichtdoor Ton Van Spanje » za dec 20, 2003 22:06

evoliene wrote:
Als er iemand de ilusie heeft dat dat gedaan is voor alleen het kampioenschap,dan is dat mis!!!Maar als je meedoet doe je het om te winnen,toch???

==========================

Dat ik mijn mening heb over het sprintkampioenschap zal geen geheim zijn, maar ik kan niemand kwalijk nemen als ze gebruik maken van de mogelijkheden zoals ze er zijn.
Ton Van Spanje

Re: Re: Re: Re: Re: turbo's in het sprintkampioenschap!?

Berichtdoor StevenK » za dec 20, 2003 22:19

Ton van Spanje wrote:
In een later reply van evoliene blijkt dat er wel mensen van het team waren. Heb jij het van horen zeggen, of was je er zelf?

Eric Noort heeft tijdens de reglementenavond gezegd dat er geen enkele sprinter aanwezig is geweest bij de betreffende vergadering; hij bedankte ook Jan de Winkel nog, die het voor de sprinters opgenomen had.
StevenK
Site Admin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbo's in het sprintkampioenschap!?

Berichtdoor admin » za dec 20, 2003 22:24

Steven wrote:
Ton van Spanje wrote:

Eric Noort heeft tijdens de reglementenavond gezegd dat er geen enkele sprinter aanwezig is geweest bij de betreffende vergadering; hij bedankte ook Jan de Winkel nog, die het voor de sprinters opgenomen had.

Ik heb Remco van Overdijk toch echt gezien bij de vergadering.
admin
Site Admin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbo's in het sprintkampioensch

Berichtdoor Ton Van Spanje » za dec 20, 2003 22:29

admin wrote:

Ik heb Remco van Overdijk toch echt gezien bij de vergadering.

========================================

Patrick

Als jij die bewuste vergadering noemt van het BSR, dan is het dus wel duidelijk. Dan lijkt het mij verstandig dat iedereen hier verder zijn "snater" houdt, en het aan de betrokkenen over laat.
Ton Van Spanje

Berichtdoor kraats » za dec 20, 2003 23:11

Nou Ton,
Nu ben ik het eens niet met je eens....
Waarom je snater houden over reglementswijzigingen. Iedereen doet nu net of het alleen maar nadelen heeft maar er is niet voor niks voor dit reglement gekozen. Al zou het van mij nog wel verder mogen gaan.

Naar mijn mening is het voor het team van informatique, sportief gezien, alleen maar beter. Want je maakt mij niet wijs dat je nog voor de eer rijdt wanneer je vantevoren al weet dat je de rest zoek zult rijden.
Ik denk dat ze voldoende kwaliteit bezitten om zich in het rallykampioenschap te manifesteren, en ja als dat meer geld kost moet je, als sponsor van het team, misschien aan de andere kant snijden.

Nee, ik denk dat dit team in een rallykampioenschap thuishoort. Louter en alleen vanuit het sportieve oogpunt.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl