Holkers schreef:Ik vroeg me al af hoe lang het zou duren voordat, al dan niet jeugdige, bezoekers voorstellen zouden gaan maken voor routes...
nee, ik ga hier NIET op reageren....
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
erikjan schreef:in 2009 zou er ook worden gereden op een (voormalig) militair terrein; uiteindelijk werden het 2 industrieterreinen...
voor 2010 weer dezelfde locaties ?
Sjeik1981 schreef:We wachten het met spanning af Rinus, volgende week dan weer een update?
Rallyfanaat schreef:Sponsor schreef:2e x in tegengestelde richting en klaar ben je......en met die flora valt er wel iets te regelen
je zit wel met aflinten dan, en remzones?
Sponsor schreef:mwho....lijkt een modetrend te worden...sprinten in the darkness..ik doe het liever bij licht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uw official op stap schreef:Sponsor schreef:mwho....lijkt een modetrend te worden...sprinten in the darkness..ik doe het liever bij licht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij ook, maar als we zo problemen met aanwonenden kunnen omzeilen, dan is de keuze niet moeilijk.
RG-Rallysport schreef:uw official op stap schreef:Sponsor schreef:mwho....lijkt een modetrend te worden...sprinten in the darkness..ik doe het liever bij licht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij ook, maar als we zo problemen met aanwonenden kunnen omzeilen, dan is de keuze niet moeilijk.
Toch zijn avond proeven wel erg gaaf !! Als je later ook rally's wil gaan rijden is het ook een mooie oefening
sebas schreef:RG-Rallysport schreef:uw official op stap schreef:Sponsor schreef:mwho....lijkt een modetrend te worden...sprinten in the darkness..ik doe het liever bij licht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch zijn avond proeven wel erg gaaf !! Als je later ook rally's wil gaan rijden is het ook een mooie oefening
Doe mij maar donker
uw official op stap schreef:sebas schreef:RG-Rallysport schreef:uw official op stap schreef:Sponsor schreef:mwho....lijkt een modetrend te worden...sprinten in the darkness..ik doe het liever bij licht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe mij maar donker
Dan doen we toch gewoon licht EN donker!!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten