OVD Groep Rallysprint, Veenendaal en Ede

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor erikjan » ma nov 30, 2009 18:13

Holkers schreef:Ik vroeg me al af hoe lang het zou duren voordat, al dan niet jeugdige, bezoekers voorstellen zouden gaan maken voor routes... :roll:

nee, ik ga hier NIET op reageren....

:roll:
erikjan

Berichtdoor uw official op stap » ma nov 30, 2009 21:32

erikjan schreef:in 2009 zou er ook worden gereden op een (voormalig) militair terrein; uiteindelijk werden het 2 industrieterreinen...

voor 2010 weer dezelfde locaties ?

Die terreinen staan hoog op ons verlanglijstje, maar daar zitten nogal wat haken en ogen aan.
We mogen nu van de gemeente Ede een tweede editie van onze sprint organiseren en bevalt het dan nog zo goed, dan kunnen we waarschijnlijk verder kijken in de gemeente.
Wel wordt er hard gewerkt aan toch een derde proef. We mogen ons ook verheugen in de belangstelling van omringende gemeentes, dus wie weet wat de toekomst gaat brengen.
We hebben straks een heel jaar om dat uit te gaan zoeken. De tijd is daar nu gewoonweg te kort voor.
We willen nu een sprint neer zetten waar de teams zich mooi kunnen presenteren voor 2010.
Aantrekkelijk om sponsoren uit te nodigen, omdat het een mooi compact evenement is.
En ergens half februari komen ook de Dakar voertuigen terug, dus wie weet wat we daar nog mee kunnen.
Genoeg om volgende week weer over te vergaderen dacht ik zo.
uw official op stap

Berichtdoor Sjeik1981 » ma nov 30, 2009 21:55

We wachten het met spanning af Rinus, volgende week dan weer een update?
Sjeik1981

Berichtdoor uw official op stap » ma nov 30, 2009 22:01

Sjeik1981 schreef:We wachten het met spanning af Rinus, volgende week dan weer een update?

Een update? Ik heb wel een vraag.
Als er nog mensen interesse hebben om ons te assisteren binnen de organisatie, stuur dan ff een mailtje.
uw official op stap

Berichtdoor JosWRX » ma nov 30, 2009 22:29

Rallyfanaat schreef:
Sponsor schreef:2e x in tegengestelde richting en klaar ben je......en met die flora valt er wel iets te regelen :wink:

je zit wel met aflinten dan, en remzones?

Och, met een half jaar tussenruimte moet het ombouwen eigenlijk wel kunnen lukken... :P
JosWRX

Berichtdoor uw official op stap » za dec 05, 2009 18:34

Update:

Neem je lampenbar zeker mee. Zoals het er nu naar uitziet rijden we in het licht en in het donker over 3 proeven.
:idea:
Daarmee kunnen we veel problemen in de buurt omzeilen en zijn er betere mogelijkheden om te rijden.
Bijkomend voordeel voor alle teams is dan ook om hun sponsoren mooi op tijd uit te nodigen om ze nog meer te laten genieten van onze sport.
uw official op stap

Berichtdoor staphorstrallying » za dec 05, 2009 20:20

En kunnen we alvast wennen voor de Tank S rally..
staphorstrallying

Berichtdoor uw official op stap » za dec 05, 2009 21:00

staphorstrallying schreef:En kunnen we alvast wennen voor de Tank S rally..

Jij snapt hem
uw official op stap

Berichtdoor Sponsor » za dec 05, 2009 23:18

mwho....lijkt een modetrend te worden...sprinten in the darkness..ik doe het liever bij licht :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :wink:
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor uw official op stap » za dec 05, 2009 23:31

Sponsor schreef:mwho....lijkt een modetrend te worden...sprinten in the darkness..ik doe het liever bij licht :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :wink:

Wij ook, maar als we zo problemen met aanwonenden kunnen omzeilen, dan is de keuze niet moeilijk.
uw official op stap

Berichtdoor RG-Rallysport » za dec 05, 2009 23:37

uw official op stap schreef:
Sponsor schreef:mwho....lijkt een modetrend te worden...sprinten in the darkness..ik doe het liever bij licht :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :wink:

Wij ook, maar als we zo problemen met aanwonenden kunnen omzeilen, dan is de keuze niet moeilijk.

Toch zijn avond proeven wel erg gaaf !! Als je later ook rally's wil gaan rijden is het ook een mooie oefening :wink:
RG-Rallysport

Berichtdoor uw official op stap » wo dec 16, 2009 18:27

Vanavond weer vergaderen. Nog iemand met een goede suggestie die ik nog ff mee kan nemen?
uw official op stap

Berichtdoor sebas » wo dec 16, 2009 22:15

RG-Rallysport schreef:

Toch zijn avond proeven wel erg gaaf !! Als je later ook rally's wil gaan rijden is het ook een mooie oefening :wink:

Doe mij maar donker :lol:
sebas

Berichtdoor uw official op stap » wo dec 16, 2009 22:44

sebas schreef:
RG-Rallysport schreef:

Dan doen we toch gewoon licht EN donker!!!!
uw official op stap

Berichtdoor sebas » wo dec 16, 2009 22:45

sebas schreef:
RG-Rallysport schreef:

Dan doen we toch gewoon licht EN donker!!!!

Mooi :wink:
sebas

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden