Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Verklaar je nader op dat laatste punt.RaymondP12 schreef:Ton Van Spanje schreef:BlackArrow schreef:Inderdaad, erg a-relaxed optie 1 om ze door te laten rijden en ze er dan uitplukken, en dan alleen voor de toeschouwers, tuurlijk zijn toeschouwers belangrijk en leuk maar een dergelijke auto rijd een kostprijs per km... AUW
Die kostprijs is van tevoren bekend en dat je niet illegaal mag verkennen en de snelheid niet mag overtreden ook. Kortom, eruit plukken als het geconstateerd wordt. Punt.
Te hard rijden is toch aan de orde van de dag op de verbindings-routes.
Heb nog geen rally meegemaakt waar ik niet door deelnemende equipes werd ingehaald met veel te hoge snelheid op de verbindings-route.
Schijnt dat rode stoplichten ook niet altijd gelden voor rally-equipes.
Als ze nu ook eens iedereen deden bestraffen zou het een heel ander verhaal zijn maar binnen de nederlandse organisaties word te veel met twee maten gemeten.
briljant schreef:Verklaar je nader op dat laatste punt.RaymondP12 schreef:Ton Van Spanje schreef:BlackArrow schreef:Inderdaad, erg a-relaxed optie 1 om ze door te laten rijden en ze er dan uitplukken, en dan alleen voor de toeschouwers, tuurlijk zijn toeschouwers belangrijk en leuk maar een dergelijke auto rijd een kostprijs per km... AUW
Die kostprijs is van tevoren bekend en dat je niet illegaal mag verkennen en de snelheid niet mag overtreden ook. Kortom, eruit plukken als het geconstateerd wordt. Punt.
Te hard rijden is toch aan de orde van de dag op de verbindings-routes.
Heb nog geen rally meegemaakt waar ik niet door deelnemende equipes werd ingehaald met veel te hoge snelheid op de verbindings-route.
Schijnt dat rode stoplichten ook niet altijd gelden voor rally-equipes.
Als ze nu ook eens iedereen deden bestraffen zou het een heel ander verhaal zijn maar binnen de nederlandse organisaties word te veel met twee maten gemeten.
Want zo voel ik mij aangesproken voor iets waarvan ik mijzelf als mede organisator niet bewust ben.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten