Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ZZR Fan schreef:Niet inschrijven is toch ook een optie? Laat je ook je standpunt weten.
PatrickTwente schreef:Schenkeveld had gebroken aandrijfas.
van Middelkoop die krijg nog een rekening voor dat verkeersbord neem ik aan.
Sponsor schreef:
Een route zonder reden of deelneming van opgaaf inkorten...???...Bij normale tijd starten hadden we 2 KP's in licht/schemer kunnen rijden....startgeld veel te hoog voor wat gegeven wordt...en om het geheel af te maken: een service terrein waar geen publiek komt....verschrikkelijk ongezellig en waar de gemeente het ook nog eens nodig vond om het straatwerk op te breken...wat mij betreft schrappen uit het kampioenschap of eens luisteren naar de sprinters.
OPEL RALLY schreef:ZZR Fan schreef:Niet inschrijven is toch ook een optie? Laat je ook je standpunt weten.
Mee eens!

ZZR Fan schreef:Niet inschrijven is toch ook een optie? Laat je ook je standpunt weten.
ZZR Fan schreef:Burgemeester en wethouders hadden de rallyorganisatie, de Stichting Autosport Noordoostpolder, al laten weten dat ze waarschijnlijk volgend jaar geen toestemming meer krijgen. De vergunningsaanvraag kan dan geweigerd worden, met als argument milieuvervuiling. "We moeten ook kijken naar andere evenementen. De vraag is hoe verhoudt het één zich tot het ander", zegt burgemeester Bort Koelewijn, die zelf kort naar een klassementsproef in Kamperveen heeft gekeken. "Je kunt je afvragen of het weigeren van een vergunning echt bijdraagt aan de duurzaamheid. Sail trekt bijvoorbeeld ook tienduizenden mensen die met de auto naar Kampen komen", geeft Koelewijn aan.
http://www.destentor.nl/regio/kampen/64 ... orally.ece[/b]
jos kerremans schreef:ZZR Fan schreef:Niet inschrijven is toch ook een optie? Laat je ook je standpunt weten.
Ja , als er bijna niemand meer inschrijft schrappen ze de sprint omdat hij dan niet meer te organiseren is. Lijkt me de beste oplossing
ZZR Fan schreef:Niet inschrijven is toch ook een optie?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten