Tank S rally 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor ZZR Fan » zo maart 21, 2010 16:52

Niet inschrijven is toch ook een optie? Laat je ook je standpunt weten.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor OPEL RALLY » zo maart 21, 2010 16:53

Leuke dag gehad gister en vrijdag, jammer van het weer maar wel genoten.

Timo vd Marel SUPER!! gefeliciteerd! veel respect voor deze jongen.

Hoondert, ook niet slecht zoals wij al zeiden, tijd voor een we love Hoondert hyves veel spectaculairder als met de oude evo, hoop geleerd mischien.

Jammer van Rudy Schenkeveld, vlak bij ons uigevalen reden voor mij onbekend. Eens tijd dat ze deze jongen eens niet achteraan een startveld zetten.

En dan ook nog al dat WRC geweld gaaf hoor! David gefeliciteerd ook gaaf!

Andre van Middendorp hoop meegemaakt :shock: toch uitgereden, goed gedaan

Last but not least Marcel van Vreede 1ste h11 sprinters, keep up the good work! :D

Groetjes Peter
To finish first, you first have to finish!
RALLYTEAM BORGERS.
OPEL RALLY

Berichtdoor OPEL RALLY » zo maart 21, 2010 16:54

ZZR Fan schreef:Niet inschrijven is toch ook een optie? Laat je ook je standpunt weten.

Mee eens!
RALLYTEAM BORGERS.
OPEL RALLY

Berichtdoor PatrickTwente » zo maart 21, 2010 16:56

Schenkeveld had gebroken aandrijfas.

van Middelkoop die krijg nog een rekening voor dat verkeersbord neem ik aan.
PatrickTwente

Berichtdoor OPEL RALLY » zo maart 21, 2010 17:00

PatrickTwente schreef:Schenkeveld had gebroken aandrijfas.

van Middelkoop die krijg nog een rekening voor dat verkeersbord neem ik aan.

Als ze hem dan maar naar middelkoop sturen!
RALLYTEAM BORGERS.
OPEL RALLY

Berichtdoor PatrickTwente » zo maart 21, 2010 17:26

Ze zullen hem vast wel daarheen sturen.

Maar ik zit niet in de organisatie of iets dergelijks

ik mocht alleen puin ruimen. :wink:
PatrickTwente

Berichtdoor ijsbeer » zo maart 21, 2010 17:34

Sponsor schreef:
Een route zonder reden of deelneming van opgaaf inkorten...???...Bij normale tijd starten hadden we 2 KP's in licht/schemer kunnen rijden....startgeld veel te hoog voor wat gegeven wordt...en om het geheel af te maken: een service terrein waar geen publiek komt....verschrikkelijk ongezellig en waar de gemeente het ook nog eens nodig vond om het straatwerk op te breken...wat mij betreft schrappen uit het kampioenschap of eens luisteren naar de sprinters.

Dat de proef ingekort was al eerder bekend volgens mij. We moesten de bulletin tekenen van te voren. Het aantal km SS was eerst 51 km en later 48. Dus ik vermoed dat het hiermee te maken had. Ze hadden geen duikers.
Maar misschien kan iemand van de organisatie dit zelf toelichten.

Over de service van de sprint helemaal mee eens.

Zelf dit jaar nog kunnen regelen dat we bij 't Voorhuys konden servicen met andere team die Rally reed.
ijsbeer

Berichtdoor Sponsor » zo maart 21, 2010 18:03

OPEL RALLY schreef:
ZZR Fan schreef:Niet inschrijven is toch ook een optie? Laat je ook je standpunt weten.

Mee eens!

:roll:
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor ZZR Fan » zo maart 21, 2010 18:19

Bericht van www.destentor.nl

Haken aan verbod autorally

KAMPEN - Of de wagens van de Tank S Rally zaterdag echt voor de laatste keer over de parcoursen in Kampen, Kamperveen en Kampereiland knalden, is nog maar de vraag.
Voor 1 mei wil de gemeente Kampen daar duidelijkheid over hebben. Er zitten echter haken en ogen aan het verbieden van de autosport op Kamper grondgebied.

Burgemeester en wethouders hadden de rallyorganisatie, de Stichting Autosport Noordoostpolder, al laten weten dat ze waarschijnlijk volgend jaar geen toestemming meer krijgen. De vergunningsaanvraag kan dan geweigerd worden, met als argument milieuvervuiling. "We moeten ook kijken naar andere evenementen. De vraag is hoe verhoudt het één zich tot het ander", zegt burgemeester Bort Koelewijn, die zelf kort naar een klassementsproef in Kamperveen heeft gekeken. "Je kunt je afvragen of het weigeren van een vergunning echt bijdraagt aan de duurzaamheid. Sail trekt bijvoorbeeld ook tienduizenden mensen die met de auto naar Kampen komen", geeft Koelewijn aan.

http://www.destentor.nl/regio/kampen/64 ... orally.ece[/b]
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor jos kerremans » zo maart 21, 2010 18:29

Ja , als er bijna niemand meer inschrijft schrappen ze de sprint omdat hij dan niet meer te organiseren is. Lijkt me de beste oplossing :!:
jos kerremans

Berichtdoor Thibaud » zo maart 21, 2010 18:34

ZZR Fan schreef:Burgemeester en wethouders hadden de rallyorganisatie, de Stichting Autosport Noordoostpolder, al laten weten dat ze waarschijnlijk volgend jaar geen toestemming meer krijgen. De vergunningsaanvraag kan dan geweigerd worden, met als argument milieuvervuiling. "We moeten ook kijken naar andere evenementen. De vraag is hoe verhoudt het één zich tot het ander", zegt burgemeester Bort Koelewijn, die zelf kort naar een klassementsproef in Kamperveen heeft gekeken. "Je kunt je afvragen of het weigeren van een vergunning echt bijdraagt aan de duurzaamheid. Sail trekt bijvoorbeeld ook tienduizenden mensen die met de auto naar Kampen komen", geeft Koelewijn aan.

http://www.destentor.nl/regio/kampen/64 ... orally.ece[/b]

De oplossing is dan dat niemand naar Kampen komt... Iedereen blijft rustig thuis en het wereld gaat beter :roll:
Thibaud

Berichtdoor ijsbeer » zo maart 21, 2010 18:34

jos kerremans schreef:

Ja , als er bijna niemand meer inschrijft schrappen ze de sprint omdat hij dan niet meer te organiseren is. Lijkt me de beste oplossing :!:

En wat krijg je dan?

De (meeste) sprinters gaan dan in het buitenland rijden omdat daar goedkoper is.

Moet het zover gaan? Waarom wordt er nu niet geluisterd naar de sprinters en moeten de sprinters zich maar niet inschrijven!?
ijsbeer

Berichtdoor mmrizio » zo maart 21, 2010 19:30

ZZR Fan schreef:Niet inschrijven is toch ook een optie?

Volgens mij noemt Will een aantal argumenten die niet van tevoren bekend waren. Dus ik vind je opmerking een beetje flauw.

Of dit de beste manier is om de argumenten bij de organisatie te krijgen is wat anders.

Maurice
mmrizio

Berichtdoor Sponsor » zo maart 21, 2010 19:34

Juist..is ook onzin om NIET in te schrijven...ik heb voor de sprint begon al veel (negatieve)geluiden gehoord uit de sprintershoek maar zolang alle sprinters alleen maar blijven klagen en vervolgens niets doen gaat niemand zijn nek meer uitsteken.Samen in gesprek gaan met de KNAF en de organisatie lijkt mij de enige oplossing.Helaas weet ik uit ervaring dat actiebereidheid uit de sprintershoek erg tegenvalt.
TankS heeft alles in zich om een perfecte sprint te organiseren maar dan wel overdag en op een betere serviceplek of gecombineerde plek met de rally zoals vroeger het geval was!Zolang ze deze groep als bijzaak behandelen vind ik dat de KNAF moet ingrijpen en moet dreigen hun geen licentie meer te verlenen.

Het kan zijn dat de rally zowiezo niet meer door gaat volgend jaar in de polder....maar ik heb veel vertrouwen in de lijmpogingen van onze oude burgevader...
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor ZZR Fan » zo maart 21, 2010 19:50

Waarom per se overdag?
Afbeelding
ZZR Fan

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden