Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
HC schreef:Is er ook nog ergens een overzichtskaartje online, zoals bij Namen? Nu heb ik geen flauw idee waar de KP's liggen, of dit vlak buiten Bocholt is of omliggende dorpjes. Is natuurlijk wel handig enig idee te hebben voordat ik het program koop.
HC schreef:Is er ook nog ergens een overzichtskaartje online, zoals bij Namen? Nu heb ik geen flauw idee waar de KP's liggen, of dit vlak buiten Bocholt is of omliggende dorpjes. Is natuurlijk wel handig enig idee te hebben voordat ik het program koop.
Hopelijk is het niet al te stoffig morgen, wil toch zeker wel bij het onverhard gaan staan.
HC schreef:Beek-Bree zag ik inderdaad al staan in GoogleMaps. Veldhoven vond ik alleen de plaats waar ik woon, niet die in België. Maar neem aan dat de rest zich morgen wel vanzelf wijst.
PatrickTwente schreef:ik hoop eigenlijk dat ze de proeven morgen even besproeien.
Wim schreef:
Ik dacht dat Nederlanders er wel problemen mee hadden als ze voor een rally € 25 moeten betalen?Toen ik naar mijn eerste Sezoens Rally ging, was de inkomprijs amper 200 frank (omgerekend € 5) inclusief deelnemerslijst en stafkaart.
RobinV-Rally schreef:PatrickTwente schreef:RobinV-Rally schreef:RobinV-Rally schreef:Ja, dat wist ik. Maar welke boucles?
KP 1 t/m 8 en ze komen volgens mij gelijk na laatste nationale deelnemer.
Bedankt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast