Sezoens Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Nbakker » vr mei 21, 2010 14:05

Het zal wel zeeeer stoffig zijn morgen vrees ik...
Nbakker

Berichtdoor PatrickTwente » vr mei 21, 2010 14:54

ik hoop eigenlijk dat ze de proeven morgen even besproeien.
PatrickTwente

Berichtdoor Easygoing » vr mei 21, 2010 15:46

HC schreef:Is er ook nog ergens een overzichtskaartje online, zoals bij Namen? Nu heb ik geen flauw idee waar de KP's liggen, of dit vlak buiten Bocholt is of omliggende dorpjes. Is natuurlijk wel handig enig idee te hebben voordat ik het program koop.

Op rallykaart staan de belangrijke locaties zoals rallycentrum, serviceterrein en technische keuring. De plaatsnamen zijn;
KP 1: Goolder
KP 2: Veldhoven
KP 3: Beek-Bree
KP 4: Vogelsdonk
Mijn foto's staan op Rallykaart
Afbeelding
Easygoing

Berichtdoor Wim » vr mei 21, 2010 16:24

HC schreef:Is er ook nog ergens een overzichtskaartje online, zoals bij Namen? Nu heb ik geen flauw idee waar de KP's liggen, of dit vlak buiten Bocholt is of omliggende dorpjes. Is natuurlijk wel handig enig idee te hebben voordat ik het program koop.

Hopelijk is het niet al te stoffig morgen, wil toch zeker wel bij het onverhard gaan staan.

KP Goolder ligt slechts 1 tot 2 km van het serviceplein in Bocholt. Beek-Bree is ook heel dichtbij, Vogelsdonk en Veldhoven liggen iets verder maar liggen ook nog relatief dichtbij.

Ik was deze namiddag al even bij de technische keuring en op het kerkplein en sprak even met de organisator. Het ligt er héél stoffig bij en het is erg warm (zo'n 25°C). Neem voldoende drinken mee als je kan. Ik heb het programmaboekje gekocht en de proeven staan er heel duidelijk op.
Wim

Berichtdoor HC » vr mei 21, 2010 16:33

Bedankt voor de info allebei. Ja, ik was ook van plan vandaag te gaan maar door omstandigheden ging het niet. Toen het vanmiddag begon te betrekken had ik nog even gehoopt op een buitje, maar denk niet dat het er meer inzit.

Beek-Bree zag ik inderdaad al staan in GoogleMaps. Veldhoven vond ik alleen de plaats waar ik woon, niet die in België. Maar neem aan dat de rest zich morgen wel vanzelf wijst. Is in ieder geval toch een aardig deelnemersveld en hopelijk verslaat iemand eindelijk Tsjoen eens, zou wel mooi zijn.
HC

Berichtdoor Wim » vr mei 21, 2010 16:42

De kans is zeker aanwezig dat Tsjoen niet wint, hij heeft deze rally zelfs nog nooit gewonnen. Snijers voelt zich beter thuis op onverhard dan Tsjoen en heeft hier natuurlijk enorm veel terreinkennis aangezien het zijn thuisrally is. Hopelijk kan van Eldik het deze twee ook moeilijk maken.

De proef van Veldhoven ligt dichtbij het kanaal. Alles wijst zich echt zelf uit, daar moet je niet ongerust over zijn. :wink: Het onverhard is zoals al gezegd opnieuw via stippellijn terug te vinden.

Een buitje zit er jammer genoeg helemaal niet in, het is in en rond Bocholt al de hele dag zonnig en dat gaat het ook morgen zijn.
Wim

Berichtdoor Easygoing » vr mei 21, 2010 18:28

HC schreef:Beek-Bree zag ik inderdaad al staan in GoogleMaps. Veldhoven vond ik alleen de plaats waar ik woon, niet die in België. Maar neem aan dat de rest zich morgen wel vanzelf wijst.

Wijst zich wel vanzelf :wink: Locatie Goolder ligt als het ware ten westen van Bocholt bij Reppel en locatie Veldhoven ligt ten noord-oosten van Bocholt bij Lozen.
Mijn foto's staan op Rallykaart
Afbeelding
Easygoing

Berichtdoor Trudie » vr mei 21, 2010 20:49

oke ik ben er klaar voor morgen om 5 uur weg en dan gaan we er een gezellige boel van maken.
Trudie

Berichtdoor Sponsor » vr mei 21, 2010 20:56

heeft iemand al een tijdschema hoe laat de proeven beginnen?Ik zal in de loop van de dag aanlanden en wil graag rechtstreeks naar een proef rijden.Proeven weet ik wel te vinden tijden niet..
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor henk » vr mei 21, 2010 20:59

henk

Berichtdoor Timpreza » vr mei 21, 2010 21:44

PatrickTwente schreef:ik hoop eigenlijk dat ze de proeven morgen even besproeien.

Proef 4, laatste lange onverharde gedeelte hebben ze rond 21.00u flink besproeid, althans de tractor die er overheen reed gooide flink wat water op de proef :wink: . Bezoekje service gedaan vanavond, viel meteen op dat het deelnemersveld een stuk minder vol is dan verleden jaar :?
De toppers staan in ieder geval weer allemaal netjes rondom de kerk.
Gr. Tim
Wanna play, catch me first..
Timpreza

Berichtdoor Han_RS_Cos » vr mei 21, 2010 21:59

Wim schreef:
Ik dacht dat Nederlanders er wel problemen mee hadden als ze voor een rally € 25 moeten betalen? :P Toen ik naar mijn eerste Sezoens Rally ging, was de inkomprijs amper 200 frank (omgerekend € 5) inclusief deelnemerslijst en stafkaart.

In welk jaar was dit Wim? In 96 betaalden we toch ook al 600 BEF (€15) dacht ik.
Han_RS_Cos

Berichtdoor PatrickTwente » vr mei 21, 2010 22:32

Dankje Tim Als die tractor van de organisatie was dan zullen er wel meer plekken besproeit zijn.
PatrickTwente

Berichtdoor PatrickTwente » vr mei 21, 2010 22:38

RobinV-Rally schreef:
PatrickTwente schreef:
RobinV-Rally schreef:
RobinV-Rally schreef:Ja, dat wist ik. Maar welke boucles ;) ?

KP 1 t/m 8 en ze komen volgens mij gelijk na laatste nationale deelnemer.

Bedankt

http://www.rallytiming.nl/index.php?r=1026

nog even de tijden voor je opgezocht :)
PatrickTwente

Berichtdoor actionmedia4all.com » vr mei 21, 2010 22:51

we hebben zojuist kp veldhoven gereden om te kijken waar we mooie foto's kunnen maken. het onverhard ligt er zeer doog en hard bij. als je hier morgen met een asfalt setting overheen rijdt dan heb je waarschijnlijk geen vullingen meer in je mond. (verzonden mer mijn telefoon)
Afbeelding
actionmedia4all.com

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden