Exotic Green Rally 2010 en MSport Cars Sprint 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor WRC fan » vr jun 11, 2010 11:39

Ik snap ook niet wat een echte rally fan nou zeurt om €35,-
WRC fan

Berichtdoor Sjeik1981 » vr jun 11, 2010 11:58

Nee maar in vergelijking met idd de Ypres Rally. Niveau is totaal anders, zeg veeeeeeeel hoger en dan 5 euro meer. Dat is toch totaal niet tegen elkaar weg te zetten. Dat is eigenlijk meer de discussie.
Sjeik1981

Berichtdoor 2rallyman1 » vr jun 11, 2010 12:37

Het is gewoon veel geld voor een nederlandse wedstrijd!

Als je dan ook nog als publiek word tegengewerkt om bij een proef te komen/kijken door KMers ver je auto te moeten parkeren krijg je dit soort forums.......
2rallyman1

Berichtdoor Coow » vr jun 11, 2010 12:46

Weet niet waar jij hebt gestaan vorig jaar dan..
Wij hebben vorig jaar echt niet verder moeten lopen dan 'normaal' is bij een Nederlandse wedstrijd.
Heb vorig jaar genoten van een goed georganiseerde wedstrijd en nergens last gehad van weggestuurd worden of ver weg parkeren. Dat was in Wallonië wel anders.
Als de organisatie met €30,00 de inschrijfgelden voor de deelnemers kan drukken (zodat ook de 'amateurs' kunnen starten), heb ik dat er graag voor over!
Coow

Berichtdoor avaneijk » vr jun 11, 2010 13:08

rogerally schreef:Vind het wel grappig dat bij deze wedstrijd altijd over de entreegelden gesproken cq. geklaagd wordt. Als ik me niet vergis heb ik niets over dit alles gelezen tijdens de ELE. Die hadden dit jaar ook voor de eerste alle proeven betaald als ik me niet vergis.
Dat bedrag was misschien wel lager maar bij EGR heb je twee proeven (5 euri per stuk) meer.

Bij de ELE werd vorig jaar ook al 20,- Euro gevraagd voor de vrijdag en zaterdag en 15,- Euro voor alleen de zaterdag.
Alleen werd er bij de KP's niet op gecontroleerd, dit jaar werd gelukkig wel streng gecontroleerd.

Ik heb geen moeite om te betalen om rally te kijken, maar controleer het dan wel of iemand een polsbandje om heeft.

Vind 30,- Euro ook nog wel meevallen, als je ziet wat er allemaal georganiseerd word in het centrum van Etten-Leur, zoals de Super Special, dan is 30,- Euro nog best redelijk.
avaneijk

Berichtdoor John_V » vr jun 11, 2010 15:19

Je kan de EGR niet vergelijken met bv een Ypres Rally, zeker gezien ook het aantal km's. oa. Utrecht - Ieper toch goed voor 520 km, €60,00 benzinegeld en evt overnachting. Maar ieder jaar wordt er op het forum wederom de discussie gevoerd over entree-gelden. Maar door entree te vragen krijg je wel de echte rally fan "achter het lint".
John_V

Berichtdoor Jorick » vr jun 11, 2010 16:24

Ik vind € 30,- ook nogal veel voor een rally die niet internationaal meetelt.
Bij de ADAC Rallye Deutschland betaal je € 20,- voor een prachtige dag op de Pantzerplat.
Betalen voor een rally vind ik echt niet erg als "echte rally fan", maar dit is toch echt een fors bedrag.
Ook vind ik het soms erg jammer dat je dikke euro's neerlegt en daarvoor een bandje terugkrijgt die je naar de rally rechtstreeks de prullenbak in kunt gooien. Doe iedereen dan in ieder geval een mooi kaartje.
KolmanSport.com | Canon EOS 7D
Jorick

Berichtdoor Juced » vr jun 11, 2010 17:43

moet wel toegeven dat 30 euro aan de dure kant is ... als je het max 20 euro maakt krijg je waarschijnlijk nog meer supporters, waardoor het ook aantrekkelijker maakt...
Juced

Berichtdoor antoine » vr jun 11, 2010 17:53

Die 30 euro ben je anders ook kwijt in de kroeg. De enige herinnering aan dat bezoek is vaak hoofdpijn. :)
Afbeelding
antoine

Berichtdoor Ton Van Spanje » vr jun 11, 2010 18:46

antoine schreef:Die 30 euro ben je anders ook kwijt in de kroeg. De enige herinnering aan dat bezoek is vaak hoofdpijn. :)

Nou..........., om hoofdpijn over te houden ben je meer kwijt.
Of kan jij er niet zo goed tegen? :lol:

Maar om er even serieus op in te haken:

Als je iets niet kunt betalen moet je het gewoon niet doen. Dat geldt voor alles, dus ook voor het wel of niet naar een rally gaan.

Ennuh...., zouden de forummers zo aardig willen zijn om eindelijk eens op te houden met het gezeur over de toegangsprijzen en het over hetgeen te hebben waar het werkelijk om draait? De proeven, de deelnemers en het randgebeuren rond de rally.
Ton Van Spanje

Berichtdoor antoine » vr jun 11, 2010 18:48

Ik kom niet meer in de kroeg. Ik moet mijn geld sparen om naar een rally te kunnen gaan kijken :D :D :D

Oja hoofdpijn.... drink de hele avond maar eens bier van een oranje boom... :)
Afbeelding
antoine

Berichtdoor TWENGELTJE » vr jun 11, 2010 18:52

Je had het toch over bier niet paarde....
TWENGELTJE

Berichtdoor antoine » vr jun 11, 2010 18:55

plas :D

Ik las dat er de gehele zaterdag op een circuit in het centrum gereden werd, dat lijkt me voor het bredere publiek wel erg leuk??!!
Afbeelding
antoine

Berichtdoor A en P Rally Jan » vr jun 11, 2010 20:56

John_V schreef:Je kan de EGR niet vergelijken met bv een Ypres Rally, zeker gezien ook het aantal km's. oa. Utrecht - Ieper toch goed voor 520 km, €60,00 benzinegeld en evt overnachting. Maar ieder jaar wordt er op het forum wederom de discussie gevoerd over entree-gelden. Maar door entree te vragen krijg je wel de echte rally fan "achter het lint".
nou wij gaan al jaren naar alle rallys in nederland, maar heb welhet gevoel dat je als betalende fan,endan heb ik het niet over de pers mensen,dat je bij deze rally het meest word tegengewerkt om bij de proeven te komen.dan is het alleen vips die er door mogen dan weer alleen pers, dan weer is het een weg voor hulpdiensten, terwijl je bij de meeste andere rallys tot aan het hek rijd :wink:
A en P Rally Jan

Berichtdoor manmag » za jun 12, 2010 9:27

en dit dan ? staat vandaag in de krant.

http://www.bndestem.nl/regio/bergenopzo ... ertrek.ece
manmag

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden