Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rogerally schreef:Vind het wel grappig dat bij deze wedstrijd altijd over de entreegelden gesproken cq. geklaagd wordt. Als ik me niet vergis heb ik niets over dit alles gelezen tijdens de ELE. Die hadden dit jaar ook voor de eerste alle proeven betaald als ik me niet vergis.
Dat bedrag was misschien wel lager maar bij EGR heb je twee proeven (5 euri per stuk) meer.
antoine schreef:Die 30 euro ben je anders ook kwijt in de kroeg. De enige herinnering aan dat bezoek is vaak hoofdpijn.
nou wij gaan al jaren naar alle rallys in nederland, maar heb welhet gevoel dat je als betalende fan,endan heb ik het niet over de pers mensen,dat je bij deze rally het meest word tegengewerkt om bij de proeven te komen.dan is het alleen vips die er door mogen dan weer alleen pers, dan weer is het een weg voor hulpdiensten, terwijl je bij de meeste andere rallys tot aan het hek rijdJohn_V schreef:Je kan de EGR niet vergelijken met bv een Ypres Rally, zeker gezien ook het aantal km's. oa. Utrecht - Ieper toch goed voor 520 km, €60,00 benzinegeld en evt overnachting. Maar ieder jaar wordt er op het forum wederom de discussie gevoerd over entree-gelden. Maar door entree te vragen krijg je wel de echte rally fan "achter het lint".
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten