Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mantaboy schreef:Toch leuk dat een aantal mensen hier opmerkingen plaatsen en ook zelf actief zijn als official maar dan niet een helpend handje toesteken. Nee, ze blijven liever staan kijken.![]()
Misschien moeten die bewuste personen zich eens even goed achter de oren krabben en het juiste respect voor de officials tonen.
mantaboy schreef:Toch leuk dat een aantal mensen hier opmerkingen plaatsen en ook zelf actief zijn als official maar dan niet een helpend handje toesteken. Nee, ze blijven liever staan kijken.![]()
Misschien moeten die bewuste personen zich eens even goed achter de oren krabben en het juiste respect voor de officials tonen.
dundappere schreef:Jean-Pierre....Jij als ervaren official moet toch weten dat je niet zomaar een handje kunt helpen....zeker niet als je posten verderop of terug staat.
In het filmpje zie je 2 officials bij elkaar staan, waarvan 1 de vlag heeft.....en wat doet die ander?? Ook niks....sterker nog, die staat met z'n handen in z'n zakken. Ook die had het publiek best kunnen aanspreken.
Ik heb zeker respect voor de officials die daar stonden, maar ik had het toch echt anders aangepakt
henk schreef:mantaboy schreef:Toch leuk dat een aantal mensen hier opmerkingen plaatsen en ook zelf actief zijn als official maar dan niet een helpend handje toesteken. Nee, ze blijven liever staan kijken.![]()
was jij erbij dan?
houd dan je opmerkingen voor je!
ik heb naar mijn idee genoeg geholpen daar net als een paar anderen.
En wat betreft die 20 man waar Peter het over heeft, ik tel ze niet in dat filmpje, iedergeval niet die 20 man waar jij het over hebt NA die jump.
Of je moet het over de persfotografen hebben?
Maargoed, Bastiaan heeft er zelf ook een tijdje gestaan en zal zelf weten wat voor maatregelen te moeten nemen voor volgend jaar.
mantaboy schreef:dundappere schreef:Jean-Pierre....Jij als ervaren official moet toch weten dat je niet zomaar een handje kunt helpen....zeker niet als je posten verderop of terug staat.
dit kan alleen indien er een official licentie aanwezig is
briljant schreef:Alsjeblieft geen welles nietes discussie hier op het forum.
Daar lossen we niets mee op.
Tips, info en opmerkingen graag naar info@vechtdalrally.nl
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast