autosoft vechtdal rallysprint

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor peter adams » zo jun 20, 2010 23:17

hier een bevestiging dat het publiek na de jump stond

De bewuste jump op KP5 van Rene Kuipers:

http://www.youtube.com/watch?v=bChqBuLVqLI
peter adams

Berichtdoor mantaboy » ma jun 21, 2010 7:50

Toch leuk dat een aantal mensen hier opmerkingen plaatsen en ook zelf actief zijn als official maar dan niet een helpend handje toesteken. Nee, ze blijven liever staan kijken. :?

Misschien moeten die bewuste personen zich eens even goed achter de oren krabben en het juiste respect voor de officials tonen.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor ikkuh_18 » ma jun 21, 2010 7:51

tsja dat hou je altijd met alle sporten...beste stuurlui staan aan wal :wink:
verder respect voor de rijders die uitgevallen waren en zelf ook maar een hesje aangetrokken hebben!
ikkuh_18

Berichtdoor erikjan » ma jun 21, 2010 7:55

ik heb op 3 plekken KP Engeland gezien, maar altijd keurig achter een lint en nooit in gewassen gestaan.

al viel me wel op dat er bij de bocht met de pestvoerbult (zeg maar BOS-IN) veel mensen voor het lint stonden en/of overstaken in het bos.

en dan heb ik het nog niet eens over die 4 #@%$&#-kinderen die tikkertje aan het spelen waren bij de proef, gelukkig werden ze na een half uur (...) door de official terug op de pestvoerbult gestuurd...

al met al een leuke rally gezien, vol deelnemersveld

ga zo door, op naar Vechtdal 2011 !!
erikjan

Berichtdoor henk » ma jun 21, 2010 11:39

mantaboy schreef:Toch leuk dat een aantal mensen hier opmerkingen plaatsen en ook zelf actief zijn als official maar dan niet een helpend handje toesteken. Nee, ze blijven liever staan kijken. :?

Misschien moeten die bewuste personen zich eens even goed achter de oren krabben en het juiste respect voor de officials tonen.

was jij erbij dan?
houd dan je opmerkingen voor je!
ik heb naar mijn idee genoeg geholpen daar net als een paar anderen.

En wat betreft die 20 man waar Peter het over heeft, ik tel ze niet in dat filmpje, iedergeval niet die 20 man waar jij het over hebt NA die jump.
Of je moet het over de persfotografen hebben?

Maargoed, Bastiaan heeft er zelf ook een tijdje gestaan en zal zelf weten wat voor maatregelen te moeten nemen voor volgend jaar.
henk

Berichtdoor dundappere » ma jun 21, 2010 12:00

mantaboy schreef:Toch leuk dat een aantal mensen hier opmerkingen plaatsen en ook zelf actief zijn als official maar dan niet een helpend handje toesteken. Nee, ze blijven liever staan kijken. :?

Jean-Pierre....Jij als ervaren official moet toch weten dat je niet zomaar een handje kunt helpen....zeker niet als je posten verderop of terug staat.

In het filmpje zie je 2 officials bij elkaar staan, waarvan 1 de vlag heeft.....en wat doet die ander?? Ook niks....sterker nog, die staat met z'n handen in z'n zakken. Ook die had het publiek best kunnen aanspreken.

Ik heb zeker respect voor de officials die daar stonden, maar ik had het toch echt anders aangepakt
dundappere

Berichtdoor mantaboy » ma jun 21, 2010 12:04

Voel jij jezelf aangesproken Henk?
Misschien wel, dan de vraag, waaruit bestond je hulp? Geel hesje aantrekken en publiek op een veilige plaats dirigeren? Of alleen auto's terug op de weg duwen zoals zoveel publiek pleegt te doen zonder zich om de official te bekommeren?

Mijn opvatting is en blijft, als ik een official alleen zie staan die het niet aankan op dat punt trek ik een hesje aan en help de bewuste official. Daarom ligt er altijd een geel hesje in de auto. Hoe graag ik ook soms wil kijken, helpende hand uitsteken gaat dan even voor. Tijdens de ELE ook nog even gedaan. Was men erg blij mee. Ik plaats daar verder ook geen opmerkingen over op dit forum, beter is probleem te verhelpen. De rallysport veilig door laten gaan is prio 1 dan.
mantaboy

Berichtdoor mantaboy » ma jun 21, 2010 12:05

dundappere schreef:Jean-Pierre....Jij als ervaren official moet toch weten dat je niet zomaar een handje kunt helpen....zeker niet als je posten verderop of terug staat.

In het filmpje zie je 2 officials bij elkaar staan, waarvan 1 de vlag heeft.....en wat doet die ander?? Ook niks....sterker nog, die staat met z'n handen in z'n zakken. Ook die had het publiek best kunnen aanspreken.

Ik heb zeker respect voor de officials die daar stonden, maar ik had het toch echt anders aangepakt

Wat houd je tegen om het op dat moment wel goed op te pakken als ervaren official en navigator?
mantaboy

Berichtdoor wimo » ma jun 21, 2010 12:17

Heren, heren zullen we het netjes houden!

Het is achteraf altijd heel makkelijk oordelen over hoe het had moeten gaan en wat mensen hadden moeten doen.
Maar zo is het nu eenmaal niet gegaan en daar kunnen we niets aan veranderen.

Wij zelf zijn ook aanwezig geweest op het bewuste punt en ik denk dat iedereen daar echt het beste voor ogen heeft gehad.
Alleen waren de meningen erg verdeeld over wat nu de beste aanpak was.

Ik weet wel zekers dat iedereen daar erg zijn best heeft gedaan!
wimo

Berichtdoor Marius » ma jun 21, 2010 14:34

Voor Ivar en mij was dit onze 3e rallysprint. Erg genoten! Iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen weer hartelijk bedankt!
Marius

Berichtdoor peter adams » ma jun 21, 2010 15:06

henk schreef:

was jij erbij dan?
houd dan je opmerkingen voor je!
ik heb naar mijn idee genoeg geholpen daar net als een paar anderen.

En wat betreft die 20 man waar Peter het over heeft, ik tel ze niet in dat filmpje, iedergeval niet die 20 man waar jij het over hebt NA die jump.
Of je moet het over de persfotografen hebben?

Maargoed, Bastiaan heeft er zelf ook een tijdje gestaan en zal zelf weten wat voor maatregelen te moeten nemen voor volgend jaar.

ok in het filmpje zie je ze misschien niet maar ze stonden er wel heb dit samen met een andere official gezien toen we daar een bodemplaat weg hadden gehaald zo dat deze bij de rijders terug bezorgd zou worden. de pers in dat filmpje stond er tijdens kp 3 niet

dus maak mij aub niet voor leugenaar uit
Laatst bijgewerkt door peter adams op ma jun 21, 2010 15:13, in totaal 1 keer bewerkt.
peter adams

Berichtdoor peter adams » ma jun 21, 2010 15:08

mantaboy schreef:
dundappere schreef:Jean-Pierre....Jij als ervaren official moet toch weten dat je niet zomaar een handje kunt helpen....zeker niet als je posten verderop of terug staat.

dit kan altijd zolang je het aan geeft bij 1 van de officials die over communicatie middelen beschikt zodat deze het door kan geven naar de start en daar gaan ze altijd akkoord

dit kan alleen indien er een official licentie aanwezig is
peter adams

Berichtdoor cvgn » ma jun 21, 2010 15:21

dit kan alleen indien er een official licentie aanwezig is

Nee hoor, heb jij een rijders of navigatorslicentie mag je ook officielen.
Heb al een paar keer meegemaakt dat er rijders en of officials mee gaan officielen bij een wedstrijd.

groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
cvgn

Berichtdoor briljant » ma jun 21, 2010 15:29

Alsjeblieft geen welles nietes discussie hier op het forum.
Daar lossen we niets mee op.

Tips, info en opmerkingen graag naar info@vechtdalrally.nl
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Henk Keitz » ma jun 21, 2010 15:37

briljant schreef:Alsjeblieft geen welles nietes discussie hier op het forum.
Daar lossen we niets mee op.

Tips, info en opmerkingen graag naar info@vechtdalrally.nl

Helemaal juist bastiaan.

Wij hebben ons kostelijk vermaakt
Henk Keitz - Navigator :twisted:
Henk Keitz

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden