Paradigit-ELE Rally 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor kraats » wo jun 23, 2010 11:16

Holkers schreef:Wat betreft de discussie, die mag uiteraard gehouden worden. Alleen vraag ik me af wat je doel is. De uitslag staat vast dus daar valt niet meer aan te veranderen. Als Mark uitgesloten moest worden door zijn overschrijding van de tijd hadden de rest van de heren en de organisatie beter moeten opletten.

Maarten,
Ik denk dat hetgeen ter discussie wordt gesteld, niet met de bedoeling wordt gedaan om iets terug te draaien. Ik denk dat dit gebeurt om de organisaties in het algemeen erop te wijzen dat het voor de grote boze buitenwereld wordt gezien als klasse justitie.
Dit zie je bij de meeste wedstrijden wel voorkomen. Wanneer je dan een beetje op de hoogte bent over de manier van communicatie na dit soort misstanden, krijg je hierover toch een iets andere mening. Ja jij ook.

Vergelijk nu het geval van de winnaar, want dat blijft ie, met het geval van Lieshout. Als het verhaal over de winnaar van Sander waar zou zijn wordt er met meerdere maten gemeten. Wanneer iemand dan vindt dat het een discussie waardig onderwerp is heeft ie alle recht om het hier te posten. Het is niet tegen personen gericht en er wordt fatsoenlijk taalgebruik gebezigd, dus zie ik niet in waarom dit hier niet zou mogen.

En,... er schijnt toch iets van waarheid te zitten, in hetgeen Sander schrijft.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor kraats » wo jun 23, 2010 11:26

Armand schreef:Mijnheer Middendorp,
Als je nou niet weet waar het over gaat hou dan je mond. Organisatie wist exact wat er op handen was in de laatste fase van de wedstrijd. Inclusief de aanhouding door de politie etc. Niks illegaals dus en als daar problemen mee zijn in verband met de uitslag dan ligt dat bij de communicatie vanuit de organisatie van de ELE en niet bij Mark, Michel of het MenM Rallyteam.

Leuk dat jij gaat vertellen wie ergens wel wat van weet en wie niet....
Ik denk dat Sander hier wel degelijk weet waar het over gaat, alleen wordt er nu een pijnpuntje geraakt.
Volgens mij heeft Sander niet de bedoeling om personen aan te vallen, maar misschien lees ik het verkeerd. Wel wijst hij naar de situatie en trekt hij het resultaat in twijfel.

Hetgeen jij hier schrijft houdt dus in dat de organisatie alle reglementen naast zich neer heeft gelegd omdat iemand dreigt uit te vallen?
Jij weet wel hoe je een discussie moet aanwakkeren, he? :lol:
Greetz Theo,
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Sander van Middendorp » wo jun 23, 2010 11:27

Kraats ik had het zelf niet beter onder worden kunnen brengen.
bedankt.

Armand ik wijs hier niet naar Mark van Eldik maar naar de organisatie, dat in dit geval Mark van Eldik de winnaar is kan ik niks aan doen. Ik ben zelf juist een groot fan van Mark!! Zoals Kraats het al zei ik probeer iets duidelijk te maken.
Sander van Middendorp

Berichtdoor Holkers » wo jun 23, 2010 11:41

@Kraats, maar jou mening is evenzo vertroebeld door je betrokkenheid met het team van Faron. Dus dat is hetzelfde 'eigenbelang' ;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor kraats » wo jun 23, 2010 12:17

Holkers schreef:@Kraats, maar jou mening is evenzo vertroebeld door je betrokkenheid met het team van Faron. Dus dat is hetzelfde 'eigenbelang' ;)

Nou zeg!!! :lol:
Eigenbelang?
Vertel, wat heeft faron met Mark te maken? (Ik kijk nu even naar personen, en niet naar de oranisatie.)
Zoals jij als mod altijd zegt moet ik kijken naar de tekst zoals die er staat en hoe dit dan overkomt bij anderen. En zeker als het om de posts gaat die ik plaatste in het verleden. Toen heb ik je op achtergronden gewezen die er toe deden. Toen moest ik dus kijken hoe er iets op welke manier geschreven werd.

Nu doe ik dat, en nu is het ineens eigenbelang? :?
Volgens mij is het probleem van Faron allang opgelost. Maar dat wil niet zeggen dat ze daar juist gehandeld hebben, alleen zijn de gevolgen nihil omdat we geen team zijn dat voor de overwinning rijdt, maar dat lijkt me duidelijk.

een resume;
We zitten nu een aantal weken na de rally en er is hier echt niemand die denkt dat er iets aan de uitslag veranderd wordt. Nergens staat ook dat dit het doel is. Toch? Maar dat er een aantal zaken hebben gespeeld, door toedoen van wie dan ook, is duidelijk. Ik wist dat niet alvorens dit hier gepost werd, en ik twijfelde ook aan de waarheid. Maar die is inmiddels hierboven bevestigd. Want als ik het goed intrepeteer heeft de organisatie een equipe de mogelijkheden geboden om van de reglementen af te wijken. Ongeacht wie, wat, hoe en waarom, is dit hetgeen het over gaat.
Greetz Theo,
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Armand » wo jun 23, 2010 13:10

@Sander
Prima Sander dat je wat duidelijk probeer te maken, maar meld dat dan bij de betrokken instanties en gooi het niet hier op het forum met naam en toenaam.
Daar is volgens mij niemand bij gebaat...

@Kraats
Is geen pijnpunt, alleen zoals boven geschreven zet je personen op deze manier onnodig in het voetlicht. En inderdaad kan ik vertellen wie wel of niets iets ergens vanaf weet. Althans negen van de tien keer dat hier iets gepost wordt weet ik meestal het tegendeel. (zal vandaag wel die ene keer zijn dan)
Armand

Berichtdoor Sander van Middendorp » wo jun 23, 2010 14:47

Armand ik had ook geen namen kunnen noemen maar dan had nog iedereen geweten waar het om draaide.
Sander van Middendorp

Berichtdoor Armand » wo jun 23, 2010 16:43

Dat is dus wat ik me afvraag. Maar het doet er niet zoveel toe. Is prima dat je sommige zaken je vraagtekens zet, maar zorg dan eerst dat je volledig geinformeerd ben vanuit een organisatie of team in plaats van het zomaar even op een forum te plempen met alle gevolgen van dien. Maakt voor de uitslag inderdaa niets uit, maar er wordt iemand in de kijker gezet op een plek waar die niet thuishoort. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk
Armand

Berichtdoor kraats » wo jun 23, 2010 18:35

Armand schreef:Dat is dus wat ik me afvraag. Maar het doet er niet zoveel toe. Is prima dat je sommige zaken je vraagtekens zet, maar zorg dan eerst dat je volledig geinformeerd ben vanuit een organisatie of team in plaats van het zomaar even op een forum te plempen met alle gevolgen van dien. Maakt voor de uitslag inderdaa niets uit, maar er wordt iemand in de kijker gezet op een plek waar die niet thuishoort. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk

Goed dat je dat aanhaalt. Sinds deze topic deze discussie had ben ik toch door een redelijk wat mensen bijgepraat. Iedereen wees daarbij naar de winnende equipe. :cry:
Nu is duidelijk geworden hoe het werkelijk in elkaar zit, dus misschien maar goed dat nu aan het licht komt hoe het werkelijk zit. Zonder Sander hadden al deze mensen nog steeds dezelfde mening gehad.... :shock:
Het mes snijdt dus weer eens aan twee kanten.
Greetz Theo,
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Sander van Middendorp » do jun 24, 2010 9:02

Het is nu ook duidelijk geworden voor een hoop mensen die geen directe toegang hebben tot teams en/of organisaties (zoals voor mij).
Sander van Middendorp

Berichtdoor borbase » do jun 24, 2010 10:12

mark heeft gewonnen zo niet dan zie ik het wel :shock:
borbase

Berichtdoor WRC fan » do jun 24, 2010 12:10

Natuurlijk heeft Mark gewonnen. Op de proeven was hij de snelste maar de discussie hier gaat over of hij op basis van de reglementen uitgesloten had moeten worden of niet.
WRC fan

Berichtdoor Ferdin » do jun 24, 2010 12:23

Je kan hier nog lang en breed over discussiëren :lol: ,maar het is zo als het is Mark heeft de ELE terecht gewonnen 8) .
Ferdin

Berichtdoor ijsbeer » do jun 24, 2010 12:32

Ik zie het nut er niet van in van de laatste quote....
ijsbeer

Berichtdoor kraats » do jun 24, 2010 12:46

Ferdin schreef:Je kan hier nog lang en breed over discussiëren :lol: ,maar het is zo als het is Mark heeft de ELE terecht gewonnen 8) .

Beetje triest dat jullie soms zo slecht lezen!
Je had dan kunnen lezen dat het helemaal niet om de equipe gaat....
Greetz Theo,
kraats
Lid van een team

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden