Holkers schreef:Wat betreft de discussie, die mag uiteraard gehouden worden. Alleen vraag ik me af wat je doel is. De uitslag staat vast dus daar valt niet meer aan te veranderen. Als Mark uitgesloten moest worden door zijn overschrijding van de tijd hadden de rest van de heren en de organisatie beter moeten opletten.
Maarten,
Ik denk dat hetgeen ter discussie wordt gesteld, niet met de bedoeling wordt gedaan om iets terug te draaien. Ik denk dat dit gebeurt om de organisaties in het algemeen erop te wijzen dat het voor de grote boze buitenwereld wordt gezien als klasse justitie.
Dit zie je bij de meeste wedstrijden wel voorkomen. Wanneer je dan een beetje op de hoogte bent over de manier van communicatie na dit soort misstanden, krijg je hierover toch een iets andere mening. Ja jij ook.
Vergelijk nu het geval van de winnaar, want dat blijft ie, met het geval van Lieshout. Als het verhaal over de winnaar van Sander waar zou zijn wordt er met meerdere maten gemeten. Wanneer iemand dan vindt dat het een discussie waardig onderwerp is heeft ie alle recht om het hier te posten. Het is niet tegen personen gericht en er wordt fatsoenlijk taalgebruik gebezigd, dus zie ik niet in waarom dit hier niet zou mogen.
En,... er schijnt toch iets van waarheid te zitten, in hetgeen Sander schrijft.