Exotic Green Rally 2010 en MSport Cars Sprint 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Tukker FM » ma jun 28, 2010 0:06

Hein schreef:
Wolter schreef:
(het maakt mij overigens niks uit, maar kan me voorstellen dat heel veel mensen willen weten wat er met al het beeldmateriaal gebeurt.)

Verdwijnt in het archief. Persoonlijk heb ik inmiddels een archief opgebouwd van ongeveer 40.000 rallyfoto's uit de afgelopen 8 jaar. Vaak kun je bij je artikel echter maar één foto slijten. Dus is het niet meer dan logisch dat je op andere wijze ook materiaal aan de man/vrouw probeert te brengen, denk ik.

Maar het is wel vriendjes politiek. en dat weet ik zeker
Tukker FM

Berichtdoor Hein » ma jun 28, 2010 5:56

En waar baseer je dat op?
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Jacco Hartog » ma jun 28, 2010 6:16

StevenK schreef:
Jacco Hartog schreef:Jah, Net verhuist naar Etten-Leur.
En ga nu mijn nieuwe thuis Rally rijden!!

Auto komt vanmiddig bij de spuiter vandaan.

Volgens mij kwam ik 'm gisteren of vandaag tegen, op een autoambulance, achter een bus.

Inderdaad, dat was hem. :)
Zaterdag ochtend van de spuiter terug gekomen, en de opbouw is inmiddels begonnen.
en vrijdag de test op Niederrhein.
Eigen Bedrijf: StreetXclusivE.com
Opbouw RallyAuto: Hartog Rallysport
Jacco Hartog

Berichtdoor mantaboy » ma jun 28, 2010 7:25

official No. 27768 schreef:
Sjeik1981 schreef:
official No. 27768 schreef:....Ik ben er dit jaar niet bij helaas; Ik heb al wat anders EN vind 04:00 wel heel vroeg om weg te rijden van huis :roll:

Waar moet je dan vandaan komen is het van Zutphen dan zo lang rijden Niek? Of bedoelde je om te fluiten ed.

Ja, maar denk aan; Opbouwen, dan nog 1 uur wachten omdat we vaak snel en effectief werken, alles dichtzetten, nog 1 uur wachten en dan pas de fluit en de vlag pakken voordat de 5 min. auto er is.

Het vroege tijdstip verbaasd me, temeer ik aan Engelbert op vrijdag ook hulp gevraagd heb. Als je dan komt kan je nog gewoon overnachten op een prima locatie.

Het is max 2 uur rijden vanuit jullie, proef kan er binnen 1 uur staan met zoveel officials, dus om uiterlijk 5:30 uur weg rijden bij jullie.

Even ter info, rond 5 uur vertrekken wij altijd naar Hengelo om te assisteren. :wink:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor mantaboy » ma jun 28, 2010 7:29

Ieperman schreef:
vwrallying schreef:
Ieperman schreef:Welke proeven op de zaterdag bevinden zich op een industrieterrein?

roosendaal en ettenleur centrum maar voor de locaties koop een setje.

Oke, Roosenaal is dat dan proef Wouwse Plantage?
Etten-Leur centrum en de andere industrieproef, voor zover het kan, zou ik dan proberen te vermijden.
Want heb geen zin om 4 maal of meer een industrieproef te gaan bekijken.

Roosendaal is Borchwerf, Wouwse Plantage is een aparte KP.
Industrieproeven in 1 boucle kan bijna niet anders, denk aan de bedrijven die er gevestigd zijn en hun bereikbaarheid. :wink:
mantaboy

Berichtdoor Holkers » ma jun 28, 2010 7:55

De organisatie wil helemaal niet dat een Arjan, Maarten, Henk of Piet aan de kant van de weg komt kijken. Dat kost alleen maar afzettingen, linten, mensen en materiaal. Die 2000 mensen die wel willen betalen om de wagens te zien zijn nog te managen en leveren een klein zakcentje op.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor mantaboy » ma jun 28, 2010 7:57

Even kijken:

Telefoonkosten voor alleen de rally: €650
Brandstofkosten: €250
Eten en drinken: €300
Inkomstenderving (zelfstandige): 80x €48=€3840
Overige kosten: €150

Totaal €5190

Inderdaad, best duur om lid te zijn van een organisatie en je verantwoording te nemen. Maar ja, hobby... :roll: :roll:
mantaboy

Berichtdoor mantaboy » ma jun 28, 2010 8:52

Je kan het vrij makkelijk een non posting noemen Arjan. Kan ik van jou posting ook. Waarom hier posten dat je een probleem hebt met de toegang die gevraagd word als je toch niet wil komen?

BTW, de namen die tot nu toe reageren had ik ook goed, zijn namelijk dezelfde als voorgaande jaren.
mantaboy

Berichtdoor Holkers » ma jun 28, 2010 9:21

Arjan, ik bedoel ermee dat de keuze om wel of niet te gaan afhankelijk is of je dat geld wel of niet wil uitgeven voor een rally die niet meer of minder brengt dan 'gratis' rally's. Die keuze moet een ieder voor zichzelf maken.

Dat de prijzen relatief hoog zijn, maakt die keuze voor veel mensen makkelijk. Daarmee zorgt de organisatie voor een reductie in bezoekers en dat is makkelijker voor dezelfde organisatie. Het is een verlies-verlies situatie, maar daar is nou eenmaal voor gekozen en daar kun je het mee eens zijn of niet. Ik ben er niet mee eens, maar ik ga er ook niet naar toe.

Waar ik onpasselijk van word zijn de posts waar dan word gezegd dat je dan geen 'echte' rallyfan bent. Die is nog niet voorgekomen dit jaar overigens...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor jordysport » ma jun 28, 2010 9:45

WRC fan schreef:Ik snap ook niet wat een echte rally fan nou zeurt om €35,-

jawel Maarten, kijk maar :wink:
If you can´t fix it with a hammer, you have an electrical problem! :lol:
jordysport

Berichtdoor cvgn » ma jun 28, 2010 9:55

Arfman schreef:
Maar als je dan vervolgens bij elke proef die je bezoekt de achterlijke aflinting ziet, waardoor iemand die minder dan 200mm zoom heeft bijna geen foto's kan maken, dan bedank ik voor de eer

Is niet anders afgelint dan bij elke andere Nederlandse rally hoor, is gewoon zoals de Knaf het veiligheidsplan voorschrijft.

groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
cvgn

Berichtdoor mantaboy » ma jun 28, 2010 11:20

Ik denk dat jij een belangrijke essentie mist Arjan. Waarom een rally organiseren?

Ik vind het spelletje leuk en omdat er weinig mensen zijn die de verantwoording willen nemen of tijd vrij willen maken maar wel graag gaan kijken, heb ik besloten mijn diensten aan te bieden. Ik moet echter tot de constatering komen dat ieder jaar weer mijn kosten stijgen als vrijwilliger. Kosten waarvan niets vergoed word, is niet erg, is mijn keuze. Echter heb ik wel besloten dat dit jaar echt mijn laatste jaar word. Vanwege bovenstaande redenen.

Er komt publiek op een rally, men wil graag spektakel zien. Hiervoor moet er als organisatie veel geld geinvesteerd worden om dit op een veilige manier te laten verlopen. Een groot bedrag word al van de deelnemers gevraagd, echter blijft er dan nog veel openstaan. Sponsoring loopt al jaren terug. Officals moet je ook iets kunnen bieden, eten, overnachtingen, lunchpakket etc.

Is het dan niet logisch dat je probeert zo ver mogelijk uit de kosten te komen door dit aan het publiek terug te vragen?
Dat jij dan dit bedrag te hoog vind, is je persoonlijke mening. Prima. Laat dan iedereen in zijn waarde, ga niet via het forum hier een discussie starten die je beter ergens anders kan voeren. Stuur een email naar de organisatie om daar je standpunten aan te geven. Directer kan je de organisatie niet benaderen.
mantaboy

Berichtdoor Theo Dage » ma jun 28, 2010 11:24

Volgens mij wordt het tijd dat de overige organisatoren het voorbeeld van de EGR gaan volgen. Hierdoor is het publiek langs de proeven beter in de hand te houden waardoor het ontstaan van gevaarlijke situaties achterwegen blijven.

Verder zijn er bij de EGR zat plekken waar je goed kan staan zonder dat je allerlei linten voor je heb staan, maarja daar moet je wel een stukje voor lopen en dat willen wij niet. Het liefst staan wij met de auto vooraan en eisen we het alleen recht op!
Als je denkt dat veilligheid "duur" is, probeer dan eens een ongeluk :!:
Theo Dage

Berichtdoor SaskiaB » ma jun 28, 2010 11:26

henk schreef:
staphorstrallying schreef:Gelukkig heb ik toch nog een navi gevonden! :) Dus wij staan ook gewoon aan de start!

wie zit ernaast?
succes alvast iedergeval!

Patrick Tieleman van HTS zal plaats nemen naast Renaldo.
Renaldo en ik starten (wss) Hellendoorn rally weer samen!
Ik zal dit jaar naast Henrik Munk Hansen zitten :D!
Wish it, Dream it, Do it!

www.bleijenberg-motorsport.com
SaskiaB

Berichtdoor topsport » ma jun 28, 2010 11:45

mantaboy schreef: Stuur een email naar de organisatie om daar je standpunten aan te geven. Directer kan je de organisatie niet benaderen.

Dat heb ik 2 jaar geleden eens gedaan. Moet nog antwoord krijgen........
topsport

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden