door mantaboy » ma jun 28, 2010 11:20
Ik denk dat jij een belangrijke essentie mist Arjan. Waarom een rally organiseren?
Ik vind het spelletje leuk en omdat er weinig mensen zijn die de verantwoording willen nemen of tijd vrij willen maken maar wel graag gaan kijken, heb ik besloten mijn diensten aan te bieden. Ik moet echter tot de constatering komen dat ieder jaar weer mijn kosten stijgen als vrijwilliger. Kosten waarvan niets vergoed word, is niet erg, is mijn keuze. Echter heb ik wel besloten dat dit jaar echt mijn laatste jaar word. Vanwege bovenstaande redenen.
Er komt publiek op een rally, men wil graag spektakel zien. Hiervoor moet er als organisatie veel geld geinvesteerd worden om dit op een veilige manier te laten verlopen. Een groot bedrag word al van de deelnemers gevraagd, echter blijft er dan nog veel openstaan. Sponsoring loopt al jaren terug. Officals moet je ook iets kunnen bieden, eten, overnachtingen, lunchpakket etc.
Is het dan niet logisch dat je probeert zo ver mogelijk uit de kosten te komen door dit aan het publiek terug te vragen?
Dat jij dan dit bedrag te hoog vind, is je persoonlijke mening. Prima. Laat dan iedereen in zijn waarde, ga niet via het forum hier een discussie starten die je beter ergens anders kan voeren. Stuur een email naar de organisatie om daar je standpunten aan te geven. Directer kan je de organisatie niet benaderen.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.