Hellendoorn Rally 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor blufje » do aug 19, 2010 15:06

Veel succes :D
blufje

Berichtdoor Kimberley » vr aug 20, 2010 11:26

Succes ;) Dit jaar ben ik nog service monteur bij mn broertje en ma. Volgend jaar hoop ik hem ook te kunnen rijden.
Kimberley

Berichtdoor leor888 » vr aug 20, 2010 18:22

Wolter schreef:Volgens mij bluf je.
(lache man, zo'n woordgrap die ik waarschijnlijk helaas nog uit moet uitleggen ook.)

....

Duurde een paar dagen, maar kwartje is gevallen ;) Wist niet dat je ook in de linker kolom moest kijken en ik vertikte het om te vragen. :roll: .
leor888

Re: re

Berichtdoor joostkusters » vr aug 20, 2010 21:06

MartijnB schreef:
Erik de Wild schreef:
tommeke_B schreef:
blufje schreef:Ik zou een man als snijers ook wel weer een keer willen zien in hellendoorn en tsjoen dat wordt dan prachtig gevecht wevers van eldik tsjoen snijers en miss debackere

Jij betaalt?

Hoezo betalen?
Dat zouden ze zelf ook leuk moeten vinden.
En voorlopig rijden er meer Nederlanders wedstrijden in Belgie als andersom........dus een keer 'wat terug doen' zou ook kunnen.

Die rijden daar om bepaalde redenen, net zoals dat de Belgen een groot aantal redenen hebben om zeer zeker niet veel in NL te komen rijden.
En kennelijk vinden de Belgen het niet leuk om in NL te rijden anders was dat in de afgelopen jaren wel vaker gebeurt dan een eenmalig optreden van Tjoen in Hellendoorn. Ook niet bekende Belgen zie je hier nauwelijks tot nooit komen rijden.
En dat die Nlers daar rijden heeft niet alleen te maken met inschrijfgeld.

tja tjoen was gewoon zakelijk bezig, een heel dik bedrag krijgen en dan uitvallen op een egt sensor, die elke wrc service team wel 3 heeft liggen.
joostkusters

Berichtdoor WRC fan » vr aug 20, 2010 21:25

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dat wat Joost zegt waar is. Een aantal jaren geleden is Tsjoen toch ook al eens in Nederland geweest. En Snijders is trouwens ook een aantal keer in Hellendoorn geweest.

Maar eerlijk is eerlijk, de rally's in België zijn gewoon mooier en uitdagender dan in Nederland. Dat vinden de Belgen maar dat vinden ook de meeste Nederlandse rijders. Waarom denk je anders dat een van Nederlands beste rallyrijders het Belgische kampioenschap rijdt om te leren.
WRC fan

Berichtdoor Hans16V » vr aug 20, 2010 22:34

Nou ik weet het wel zeker.
Het kost een paar cent,maar dan heb je ook wat. :lol:
Hans16V

re

Berichtdoor MartijnB » vr aug 20, 2010 23:08

WRC fan schreef:Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dat wat Joost zegt waar is. Een aantal jaren geleden is Tsjoen toch ook al eens in Nederland geweest. En Snijders is trouwens ook een aantal keer in Hellendoorn geweest.

Maar eerlijk is eerlijk, de rally's in België zijn gewoon mooier en uitdagender dan in Nederland. Dat vinden de Belgen maar dat vinden ook de meeste Nederlandse rijders. Waarom denk je anders dat een van Nederlands beste rallyrijders het Belgische kampioenschap rijdt om te leren.

Een van Nederlands beste is wel een beetje overdreven overigens maar goed.......
MartijnB

Berichtdoor lubbers33 » za aug 21, 2010 15:48

weet iemand toevaliig al de freqentie's van de porto's voor de komende hellendoorn rally?????
lubbers33

Berichtdoor Broem broem » za aug 21, 2010 16:51

Delta FM: 105.3 in de ether en 104.1 op de kabel.
Voor foto's kijk op:
www.gerbenslomp.weebly.com
Broem broem

Berichtdoor pedduhwick » za aug 21, 2010 16:59

Broem broem schreef:Delta FM: 105.3 in de ether en 104.1 op de kabel.

Hij bedoelt de scannerfrequenties, niet de radiofrequenties :wink:
pedduhwick

Berichtdoor WRC fan » za aug 21, 2010 18:11

MartijnB schreef:
WRC fan schreef:Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dat wat Joost zegt waar is. Een aantal jaren geleden is Tsjoen toch ook al eens in Nederland geweest. En Snijders is trouwens ook een aantal keer in Hellendoorn geweest.

Een van Nederlands beste is wel een beetje overdreven overigens maar goed.......

Mark van Eldik niet een van Nederlands beste rijders? :roll:
WRC fan

Berichtdoor Jan Erik Rietman » za aug 21, 2010 18:37

Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten, Van Eldik hoort denk ik momenteel bij de top 3 a 4 van Nederland.
Jan Erik Rietman

Berichtdoor Mazzo » za aug 21, 2010 18:44

Kijk naar de huidige stand in Duitsland, de hele Nederlandse WRC top is daar aanwezig en Mark staat fier aan kop...Dus Martijn je opmerking lijkt me niet helemaal op zijn plaats.
Mazzo

Berichtdoor PVG » za aug 21, 2010 20:45

Hij doet dat dan wel weer met een belgische navigator. Ik denk dat de verschillen in de top van nederland ook gemaakt worden door de navigators. Ten brinke is snel omdat chevalier en langs zit een top navigator. Dat zelfde geld voor van Eldik met buysmans. Het is niet alleen de rijder.
PVG

Berichtdoor MartijnB » za aug 21, 2010 23:32

Mazzo schreef:Kijk naar de huidige stand in Duitsland, de hele Nederlandse WRC top is daar aanwezig en Mark staat fier aan kop...Dus Martijn je opmerking lijkt me niet helemaal op zijn plaats.

zegt wellicht ook wat over de kwaliteit van "onze" WRC rijders.....

Niet dat zijn prestatie in Trier slecht is overigens daar stond ik ook van te kijken vandaag toen ik hoorde dat ie 10 e lag, wat denk ik ook deels komt door inmiddels de ervaring en de Belgische Navi

Ik heb zelf meer respect voor Jan Timo en Kevin....
En vergeet Hans Weijs Jr niet met een S1600 nagenoeg alle WRC s uit Nederland zoek rijden.....
die zie ik meer als de nederlandse top ook al hebben ze niet het budget om een dikke wrc te kopen...

En ook zeker Jasper vd Heuvel mag daaronder geschaard worden.
Voorheen Bijvelds ook toen ie nog reed
MartijnB

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden