Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Wolter schreef:Volgens mij bluf je.
(lache man, zo'n woordgrap die ik waarschijnlijk helaas nog uit moet uitleggen ook.)
....
MartijnB schreef:Erik de Wild schreef:tommeke_B schreef:blufje schreef:Ik zou een man als snijers ook wel weer een keer willen zien in hellendoorn en tsjoen dat wordt dan prachtig gevecht wevers van eldik tsjoen snijers en miss debackere
Jij betaalt?
Hoezo betalen?
Dat zouden ze zelf ook leuk moeten vinden.
En voorlopig rijden er meer Nederlanders wedstrijden in Belgie als andersom........dus een keer 'wat terug doen' zou ook kunnen.
Die rijden daar om bepaalde redenen, net zoals dat de Belgen een groot aantal redenen hebben om zeer zeker niet veel in NL te komen rijden.
En kennelijk vinden de Belgen het niet leuk om in NL te rijden anders was dat in de afgelopen jaren wel vaker gebeurt dan een eenmalig optreden van Tjoen in Hellendoorn. Ook niet bekende Belgen zie je hier nauwelijks tot nooit komen rijden.
En dat die Nlers daar rijden heeft niet alleen te maken met inschrijfgeld.
WRC fan schreef:Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dat wat Joost zegt waar is. Een aantal jaren geleden is Tsjoen toch ook al eens in Nederland geweest. En Snijders is trouwens ook een aantal keer in Hellendoorn geweest.
Maar eerlijk is eerlijk, de rally's in België zijn gewoon mooier en uitdagender dan in Nederland. Dat vinden de Belgen maar dat vinden ook de meeste Nederlandse rijders. Waarom denk je anders dat een van Nederlands beste rallyrijders het Belgische kampioenschap rijdt om te leren.
Broem broem schreef:Delta FM: 105.3 in de ether en 104.1 op de kabel.
MartijnB schreef:WRC fan schreef:Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dat wat Joost zegt waar is. Een aantal jaren geleden is Tsjoen toch ook al eens in Nederland geweest. En Snijders is trouwens ook een aantal keer in Hellendoorn geweest.
Maar eerlijk is eerlijk, de rally's in België zijn gewoon mooier en uitdagender dan in Nederland. Dat vinden de Belgen maar dat vinden ook de meeste Nederlandse rijders. Waarom denk je anders dat een van Nederlands beste rallyrijders het Belgische kampioenschap rijdt om te leren.
Een van Nederlands beste is wel een beetje overdreven overigens maar goed.......
Mazzo schreef:Kijk naar de huidige stand in Duitsland, de hele Nederlandse WRC top is daar aanwezig en Mark staat fier aan kop...Dus Martijn je opmerking lijkt me niet helemaal op zijn plaats.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten