Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Arjan19 schreef:Dat jochie heb ik ook gezien.
Onder de lantaarnpaal bij 2 kastjes.. of wat het ook mocht wezen.
Wat ik ook zo dubieus vond was dat er een cameraploeg( geen idee wie) op het mede gevaarlijkste punt stonden, wel te verstaan de uitremzone..
Daar stonden ze VOL in.
Gelukkig ging het goed...
Arfman schreef:Heb het allang in de gaten: volgende keer ga ik van elke belachelijke/onveilige situatie en van elke lamballende/onveilig staande official een foto maken en hier neerplempen. Misschien dat er dan iets mee gedaan kan worden, want veel verder dan "staat in het veiligheidsplan van de KNAF" komen we zo ook niet. Dat dat veiligheidsplan dan misschien niet helemaal correct is op alle punten moet dan maar met foto's duidelijk worden.
Han schreef:Maar de evenementen gaan echt wel door zonder publiek en fotografen.
SkaapProductions schreef:Nou Maarten,
je moet een groot hart hebben wil je in een remzone willen gaan staan..
Helemaal die jongens, die filmden vanaf een statief. Denk regionale TV, volgens mij zonder ook maar enige vorm van besef dat het daar niet bepaald veilig is![]()
Verder! Je zegt het volgende: maar als official zou ik er wel mijn advies/mening tegen zeggen. Wat ze er mee doen is dan weer punt 2 en hun eigen keuze.
Dat is denk ik de meest gemaakte fout. De persmensen hebben namelijk te luisteren naar de officials. Laatst hier met Walter over gepraat, en dit kwam er dus uit als conclusie. Ook de mensen van de pers hebben zich te houden aan bepaalde regels.
Wil een official dat jij niet bij het aanremmen van de bocht gaat staan, dan heb je daar naar te luisteren. Ook met zo'n wit hesje aan
Arfman schreef:Ik kan me niet voorstellen dat de gemeente voorschrijft dat er linten moeten worden gespannen op 50 meter van de binnenbocht. Ik kan me wel voorstellen dat er zaken instaan zoals een vrijwaring voor officials, mits zij zich aan bepaalde veiligheidsaspecten houden, aspecten die ik bij elke wedstrijd keer op keer met de voeten getreden zie worden. Maargoed, volgende keer krijg je foto's van me.
Hein schreef:Nou Maarten,
Puntje 1 van de vogelvrijverklaring die de pers tekent gaat juist over het feit dat adviezen/aanwijzingen van organisatie/officials opgevolgd dienen te worden. Ik denk dat je met de 'vaste' persmensen, zeg maar de mannen en vrouwen die het hele kampioenschap volgen geen enkel probleem hebt. Dat zijn ook meestal de mensen die het spelletje echt snappen en weten dat een auto die niet meer onder controle is een ongeleid projectiel is.
Vaak (en dat heb ik in Hulst en Etten Leur aan den lijve moge ondervinden) zijn het de mensen die het hele jaar dammen mogen verslaan en die 1 keer per jaar naar de 'race' mogen, die niet gespeend van enige kennis van zaken denken dat ze overal, en dus ook gevaarlijk, mogen gaan staan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten