Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Arfman schreef:Dat is correct. Veiligheid voor alles, ben ik het helemaal mee eens, maar met aflinten in binnenbochten bereik je alleen maar het tegenovergestelde.
Arfman schreef:Maargoed, we blijven in cirkels praten. Hopelijk gaat het de volgende keer beter met aflinten, anders moeten we maar een plekje zoeken waar geen marshalls staan.
briljant schreef:lees alle pagina's nog eens Mark!
Dat willen ze namelijk niet.
dat zeg ik toch.Arfman schreef:briljant schreef:Dat willen ze namelijk niet.
Nee, dat wil ik inderdaad niet. En lees de thread maar eens terug, ik heb denk ik al genoeg moeite besteed aan uitleggen waarom dit soort redenaties "ga dan zelf helpen" niet werken.
rallyfan1979 schreef:Het is niet normaal dat we een grote bek krijgen van sommige (supporters) als ze het niet met ons eens zijn .
lint staat er voor sommige voor niks of ze slopen het of ze gaan er voor staan elke keer of je ze vinden dat ze te ver weg moeten staan en schelden je verrot.
Sommige fotograven geven ook het verkeerde voorbeeld door bv zonder pers kaart of zonder pershesje voor het lint te gaan staan,Als je deze weg stuurt krijg je ook een grote bek .............
Daarbij komt noch eens dat er staan in weer en wind en niet aleen voor de rijders maar ook voor het publiek.
Dit wou ik ff kwijd
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten