CONRAD Euregio Rally en Twenterallysprint Hengelo 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Ruud_Enschede » do nov 04, 2010 16:16

2rallyman1 schreef:Als er maar een overzichtkaart bij zit!! Die miste ik in Hellendoorn, hele slechte bezuiniging!

Zeg dat wel!!! Dat was echt een ramp dat die er niet inzat. Heb me soms helemaal suf gezocht!!!
Ruud_Enschede

Berichtdoor Trudie » do nov 04, 2010 16:17

2rallyman1 schreef:Als er maar een overzichtkaart bij zit!! Die miste ik in Hellendoorn, hele slechte bezuiniging!

de overzichtskaart zit bij in het boek vor zaterdag en zondag apart en zijn erg duidelijk te lezen.
goed infoboek complimenten aan de organisatie.
Trudie

Berichtdoor romar » do nov 04, 2010 17:18

Ja, Helemaal goed!!!! Gelukkig heb ik m ook binnen :D
romar

Berichtdoor A en P Rally Jan » do nov 04, 2010 17:23

Trudie schreef:oke hier zijn we er ook helemaal klaar voor en de proef de hoeve licht er weer strak bij, en is 5 minuten van me huis vandaan.
De planning is al gemaakt en ik hoop op een mooie strijd tusssen van eldijk, van loon en ten brincke en bij de sprint tussen nijhof, de jong en s mits.
heb je nog een tip voor kp dehoeve als je hem zoo goed kent. bv straatnamennoemen :wink:
A en P Rally Jan

Berichtdoor Justin van den Berg » do nov 04, 2010 17:37

Ik heb m ook binnen :D

Ben nu toch wel erg benieuwd in wat voor een auto Huzink op komt dagen, dr staat toch duidelijk in dat ie wel rijdt :D

Gr. Justin
Justin van den Berg

Berichtdoor Harry37 » do nov 04, 2010 17:46

Ik heb hem ook binnen,
prima te doen met deze info.

Tot zaterdag en allen die gaan een fijne ( hopelijk droge ) rally toegewenst.

Harry
Harry37

Berichtdoor herman rst » do nov 04, 2010 17:59

Justin van den Berg schreef:Ik heb m ook binnen :D

Ben nu toch wel erg benieuwd in wat voor een auto Huzink op komt dagen, dr staat toch duidelijk in dat ie wel rijdt :D

Gr. Justin

als je een stukje terug leest in dit topic word er misschien wat duidelijk.
komt erop neer dat het stukje wat in het boekje is, niet echt recent is.
als je namelijk naar de bijgevoegde startlijst kijkt, zie je er geen huzink op staan :wink:

hij was dus wel van plan om te rijden, maar rijdt dus niet!
heeft waarschijnlijk niet voor elkaar gekregen een andere auto te vinden.
herman rst

Berichtdoor Sjeik1981 » do nov 04, 2010 18:25

Ik vraag me af, of de auto de reden is..... Want deze heeft hij toch nog....... of....... is mij iets ontglipt. Lees vandaag en morgen niet helemaal helder aangezien ik nachtdienst heb en dan wat minder slaap.

edit:

Ik denk dat de proeven m.n. zaterdag en zeiknat bij liggen, als weer.nl mag geloven tot een uurtje of 12 meer dan 20 mm regen en daarna tussen 12 en uurtje of 6 in de avond 1 mm, dus de rally lijkt wel redelijk droog te blijven.
Sjeik1981

Berichtdoor erikjan » do nov 04, 2010 18:41

vanmiddag een pakketje opgehaald bij de wasstraat in Hengelo (naast de Opel dealert)

prachtige overzichtskaart, en daarbij nog eens detailkaarten per proef !

ik heb er nu al zin in ;-)

KP Diamantstraat is inderdaad nogal fors veranderd, maar dat mag de pret niet drukken, verandering van spijs doet eten...
erikjan

Berichtdoor Ruud_Enschede » do nov 04, 2010 18:44

Sjeik1981 schreef:Ik vraag me af, of de auto de reden is..... Want deze heeft hij toch nog....... of....... is mij iets ontglipt. Lees vandaag en morgen niet helemaal helder aangezien ik nachtdienst heb en dan wat minder slaap.

edit:

Ik denk dat de proeven m.n. zaterdag en zeiknat bij liggen, als weer.nl mag geloven tot een uurtje of 12 meer dan 20 mm regen en daarna tussen 12 en uurtje of 6 in de avond 1 mm, dus de rally lijkt wel redelijk droog te blijven.

Nouja zou mooi zijn als het droog blijft maar het kwaad is dan al geschied natuurlijk wat betreft het slechter worden van de onverharde proeven. Trouwens ben net terug van het infopakket ophalen en ben binnendoor naar huis gereden en heb al enkele weggetjes van de rally gehad. Nou ik kan je verzekeren dat het er NU ook al zeiknat bijligt. Denk dat berm erger is dan het gemiddelde moeras!!
Ruud_Enschede

Berichtdoor Ruud_Enschede » do nov 04, 2010 18:46

erikjan schreef:vanmiddag een pakketje opgehaald bij de wasstraat in Hengelo (naast de Opel dealert)

prachtige overzichtskaart, en daarbij nog eens detailkaarten per proef !

ik heb er nu al zin in ;-)

KP Diamantstraat is inderdaad nogal fors veranderd, maar dat mag de pret niet drukken, verandering van spijs doet eten...

Klopt deze proef is idd veranderd maar kunnen jullie eruit opmaken welke kant ze nou oprijden?? Ik denk persoonlijk vanaf de start (S) rechtsom.. Of zie ik het nou helemaal verkeerd??
Ruud_Enschede

Berichtdoor PatrickTwente » do nov 04, 2010 18:55

ik keek, idd ook verbaast op over het persbericht van Huzink.
ik denk dat de klapper in Sankt-Vith ook wel wat gekost heeft.
ik heb niet echt meegekregen hoe erg de schade was,
PatrickTwente

Berichtdoor erikjan » do nov 04, 2010 18:58

ik denk vanuit de start rechtdoor....

en blijkbaar lag het rallyboekje al bij de drukker toen Huzink besloot niet deel te nemen
erikjan

Berichtdoor Trudie » do nov 04, 2010 19:09

A en P Rally Jan schreef:
Trudie schreef:oke hier zijn we er ook helemaal klaar voor en de proef de hoeve licht er weer strak bij, en is 5 minuten van me huis vandaan.
De planning is al gemaakt en ik hoop op een mooie strijd tusssen van eldijk, van loon en ten brincke en bij de sprint tussen nijhof, de jong en s mits.
heb je nog een tip voor kp dehoeve als je hem zoo goed kent. bv straatnamennoemen :wink:

jawel,

er zijn een paar mooie punten en dat is aan de brammeloweg in haaksbergenb en dan moet je hem aanrijden vanaf de goorsestraat en dan doorrijden tot aan de proef heerlijke overzichtelijk stuk met een overhaakse rechts.

En aan de rietmolenweg in rietmolen en die moet je aanrijden vanaf het plaatsje rietmolen en dan terug naar het plaatsje sint isodorushoeve dan rij je er tegen aan.

en de stegenhoekweg in haaksbergen en dan weer aanrijden vanaf de goorsestraat.
Trudie

Berichtdoor rally for ever » do nov 04, 2010 19:29

Ik hoop dat er genoeg pakketjes zijn, zodat wij, als we zondag die kant opgaan, ook nog één kunnen scoren.....
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
rally for ever

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden