2rallyman1 schreef:Als er maar een overzichtkaart bij zit!! Die miste ik in Hellendoorn, hele slechte bezuiniging!
Zeg dat wel!!! Dat was echt een ramp dat die er niet inzat. Heb me soms helemaal suf gezocht!!!
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
2rallyman1 schreef:Als er maar een overzichtkaart bij zit!! Die miste ik in Hellendoorn, hele slechte bezuiniging!
heb je nog een tip voor kp dehoeve als je hem zoo goed kent. bv straatnamennoemenTrudie schreef:oke hier zijn we er ook helemaal klaar voor en de proef de hoeve licht er weer strak bij, en is 5 minuten van me huis vandaan.
De planning is al gemaakt en ik hoop op een mooie strijd tusssen van eldijk, van loon en ten brincke en bij de sprint tussen nijhof, de jong en s mits.
Justin van den Berg schreef:Ik heb m ook binnen
Ben nu toch wel erg benieuwd in wat voor een auto Huzink op komt dagen, dr staat toch duidelijk in dat ie wel rijdt
Gr. Justin
Sjeik1981 schreef:Ik vraag me af, of de auto de reden is..... Want deze heeft hij toch nog....... of....... is mij iets ontglipt. Lees vandaag en morgen niet helemaal helder aangezien ik nachtdienst heb en dan wat minder slaap.
edit:
Ik denk dat de proeven m.n. zaterdag en zeiknat bij liggen, als weer.nl mag geloven tot een uurtje of 12 meer dan 20 mm regen en daarna tussen 12 en uurtje of 6 in de avond 1 mm, dus de rally lijkt wel redelijk droog te blijven.
erikjan schreef:vanmiddag een pakketje opgehaald bij de wasstraat in Hengelo (naast de Opel dealert)
prachtige overzichtskaart, en daarbij nog eens detailkaarten per proef !
ik heb er nu al zin in
KP Diamantstraat is inderdaad nogal fors veranderd, maar dat mag de pret niet drukken, verandering van spijs doet eten...
A en P Rally Jan schreef:heb je nog een tip voor kp dehoeve als je hem zoo goed kent. bv straatnamennoemenTrudie schreef:oke hier zijn we er ook helemaal klaar voor en de proef de hoeve licht er weer strak bij, en is 5 minuten van me huis vandaan.
De planning is al gemaakt en ik hoop op een mooie strijd tusssen van eldijk, van loon en ten brincke en bij de sprint tussen nijhof, de jong en s mits.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten