Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mmrizio schreef:Je kunt de organisatie niet de schuld geven van *dat* je er tegenaan rijdt. Maar de gevolgen van een aanrijding worden mogelijk wel sterk vergroot door de rand aan de container en de plaatsing met de open kant naar achter.
Omgedraaid komt een auto er minder snel onder, maar houd je de rand op hoofdhoogte. Gelukkig is er niets gebeurd.
Overigens liep achter de containers een gasleiding, dus er was zeker een reden om ze te plaatsen. Alleen de volgende keer misschien een grote container plaatsen.
Maurice
uw official op stap schreef:Verder is het zo dat ook een loopbrug niet veilig is.
Ik ben onlangs bij een demonstratiewedstrijd geweest met klassieke motoren, waar normaal gesproken een loopbrug was voor het publiek. Maar omdat er ook rallywagens reden, hebben ze deze brug achterwege gelaten. Te gevaarlijk.
Wie kan mij trouwens vertellen wat voor afzetting er dan gebruikt moet worden om het publiek achter te houden en er voor te zorgen dat ze alleen bij de oversteek oversteken?
JoostS schreef:Hoezo zou een loopbrug te gevaarlijk zijn? Als je hem op een veilig punt plaatst is er toch niets aan de hand.
Wat te denken van de loopbruggen bij het RAM festival, Eurocircuit, Bavaria City Racing?
metisse schreef:uw official op stap schreef:Verder is het zo dat ook een loopbrug niet veilig is.
Ik ben onlangs bij een demonstratiewedstrijd geweest met klassieke motoren, waar normaal gesproken een loopbrug was voor het publiek. Maar omdat er ook rallywagens reden, hebben ze deze brug achterwege gelaten. Te gevaarlijk.
Wie kan mij trouwens vertellen wat voor afzetting er dan gebruikt moet worden om het publiek achter te houden en er voor te zorgen dat ze alleen bij de oversteek oversteken?
Rinus, dat er in Raamsdonksveer geen bruggen stonden heeft volgens mij niets met de rallyauto`s te maken. Omdat er in manche´s (van ik meen 20 minuten)gereden wordt heb je tussendoor de tijd om het publiek over te laten steken. Bruggen stonden er alleen het eerste jaar, kosten en werk waren het besluit van de organisatie om ze de jaren er na niet meer te plaatsen.
Ja, ook daar ben je gezien (gesproken)
uw official op stap schreef:metisse schreef:uw official op stap schreef:Verder is het zo dat ook een loopbrug niet veilig is.
Rinus, dat er in Raamsdonksveer geen bruggen stonden heeft volgens mij niets met de rallyauto`s te maken. Omdat er in manche´s (van ik meen 20 minuten)gereden wordt heb je tussendoor de tijd om het publiek over te laten steken. Bruggen stonden er alleen het eerste jaar, kosten en werk waren het besluit van de organisatie om ze de jaren er na niet meer te plaatsen.
Ja, ook daar ben je gezien (gesproken)
Ik heb daar staan praten met de officials ter plekke. Die vertelden mij dat het was vanwege het rijden met rallyauto's.
metisse schreef:Nog al drastisch om voor die leiding waar ook nog eens een greppel én een hek voor lopen containers neer te zetten.
Ik denk dat de greppel net zo, dan wel effectiever is, om de auto´s bij de leiding vandaan te houden.
stefan schreef:de container omdraaien? Wat boven is onder doen bedoel je dus? Dat gebeurd nergens... kan me voorstellen dat je dat niet zo makkelijk ondersteboven daar neer kan zetten. bovendien moet je die later weer goed-om weer op de vrachtwagen zetten...
2rallyman1 schreef:MartijnS schreef:Achterstevoren
Op de kop
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten