LG Almere Rally en Rallysprint

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: LG Almere Rally en Rallysprint

Berichtdoor John » za apr 03, 2004 15:13

Hij is vandaag 0 rijder, vandaar
John

Re: Re: LG Almere Rally en Rallysprint

Berichtdoor larsjuhhh » za apr 03, 2004 20:27

Ik kom net terug uit Almere!!
De proef van Kp 1-3-5 lag er mooi bij! het was ook best wel druk op die proef. Khep ook ook ff bij Kp 2-4-6 gekeken maar daar kon je bijna nix zien door de onverstelbare drukte dat er stond!! en ik zal ook een tip geve voor morge wie er na Almere-stad-west rechtdoor gaan: Pas op voor een FLITSPAAL!! want ze hadden vandaag een dikke Prijzenpot!!!!

gr. larsjuhhh
---->Rally 4 ever<---
Lars van Gastel
Steenbergen
larsjuhhh

Berichtdoor ExTaxi » za apr 03, 2004 21:04

Ook weer terug uit Almere en druk met de foto's. Toch even snel een review van de dag.

Al vrij vroeg aanwezig in Almere in het prachtige pand van onze sponsor, LG. Een perfecte ruimte voor de organisatie van de rally van alle gemakken voorzien.

Toen even een rondje over de service gelopen en daar het best wel goeie startveld gezien. Het was een aardig startveld, wat kwa aantallen dan wel niet te vergelijken was met andere sprints, maar er was wel van alles wat.

Toen de proeven op....KP1, staart van KP2, KP4 en KP 6 gekeken. Almere Poort vond ik interessanter omdat daar een rondkoers was, maar ook Pampus is een leuke proef!

Al vrij snel viel Ronald Leemans uit met een kapotte motor en daarmee viel de door mij verwachtte winnaar uit....

Klein buitje gehad bij KP4, maar dat viel mee. Wel ERG veel wind.....maar dat is niet zo erg bij fotograferen, regenspatten op de lens wel ;-)

Uiteindelijke winnaar Dirk Garvelink, leuk! Weer eens een ander persoon op die 1e plek en zeker niet onverdiend.

Ik ga snel verder met de foto's zodat die over een klein uurtje op de bekende site te vinden zijn.

Tot morgen!

Berichtdoor mbvt » za apr 03, 2004 21:07

Allereerst mijn complimenten aan de organisatie! Het informatiepakket is niks mis mee, de stages zijn leuk (als buitenstaander), top!

Ik heb vandaag alleen de grote jump kunnen bekijken maar die is iets te glooiend, de auto´s komen er niet van de grond. Wel spectaculair!
grt. Michel Beijlevelt, Your Image
mbvt

Berichtdoor John » za apr 03, 2004 22:00

Zo ook weer ff thuis, zo naar bed en morgen weer vroeg op. Helaas zelf geen enkele auto gezien, wel de heledag met de site ingevecht geweest om de uitslagen online uit krijgen. Uiteindelijk na twee of drie proeven hadden we het voor elkaar. Misschien morgen ff op een proefje kijken.
Heb ook geen idee hoe druk het was op de proeven, naar het schijnt druk.

Tot morgen John
John

Berichtdoor Campos » za apr 03, 2004 22:15

Ook mijn complimenten; zag er goed en compact uit. Proeven leken me uitdagend, wellicht dat een goed geplaatste chicane hier en daar niet misstaan had? Maar vooral Almere Poort (onverhard) was echter erg vermakelijk!

Hij staat i.i.g. op m'n kandidatenlijstje van rally's waar ik volgend jaar wil gaan rijden :)

[Edited by Campos on 04-03-2004 at 10:17 PM GMT]
Campos

Berichtdoor ExTaxi » za apr 03, 2004 22:45

Sorry dat het zo lang duurde maar ze staan eindelijk online hoor! Nog niet in de goeie volgorde (service na de rally-pics ipv andersom) maar goed...dat verander ik maandag wel ff. Altijd gekloot als je met meerdere flash-cards werkt.

ExTaxi

Berichtdoor Ottolotto » zo apr 04, 2004 8:06

De auto van Pasman: ex-Breijer?
Ottolotto

Berichtdoor John » zo apr 04, 2004 8:50

De auto van Pasman komt uit Belgie vandaan, van wie ie daarvoor is geweest zou ik niet weten.

Cya John
John

Berichtdoor evoliene » zo apr 04, 2004 9:25

De auto was in belgie van coen pouwels en volgens mij was hij daarvoor van jan van der marel maar dat weet ik niet zeker.
Jos van Riemsdijk
evoliene

Re: Re: LG Almere Rally en Rallysprint

Berichtdoor larsjuhhh » zo apr 04, 2004 11:53

Coen Poewels heeft de Auto van Eddy van den Hoorn gekocht en Eddy heeft die van Mark Breijer gekocht dus is het de oude auto van Breijer!!!!

Gr. lars
---->Rally 4 ever<---
Lars van Gastel
Steenbergen
larsjuhhh

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl