Ook weer terug uit Almere en druk met de foto's. Toch even snel een review van de dag.
Al vrij vroeg aanwezig in Almere in het prachtige pand van onze sponsor, LG. Een perfecte ruimte voor de organisatie van de rally van alle gemakken voorzien.
Toen even een rondje over de service gelopen en daar het best wel goeie startveld gezien. Het was een aardig startveld, wat kwa aantallen dan wel niet te vergelijken was met andere sprints, maar er was wel van alles wat.
Toen de proeven op....KP1, staart van KP2, KP4 en KP 6 gekeken. Almere Poort vond ik interessanter omdat daar een rondkoers was, maar ook Pampus is een leuke proef!
Al vrij snel viel Ronald Leemans uit met een kapotte motor en daarmee viel de door mij verwachtte winnaar uit....
Klein buitje gehad bij KP4, maar dat viel mee. Wel ERG veel wind.....maar dat is niet zo erg bij fotograferen, regenspatten op de lens wel
Uiteindelijke winnaar Dirk Garvelink, leuk! Weer eens een ander persoon op die 1e plek en zeker niet onverdiend.
Ik ga snel verder met de foto's zodat die over een klein uurtje op de bekende site te vinden zijn.
Tot morgen!