Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Cinq-Power schreef:Zou de brommer lekker parkeren en gaan lopen.
Heb je veel meer vrijheid, geen gezeur of schaderisico aan de brommer.
3 pogingen en elke keer zet de site deze post boven de post waar ik op reageer.
Beetje vreemd, maar wel apart
Jan schreef:Een goede zet Wouter! Beetje in de stijl van Ken Block en zijn Gymkhanastyle?
rallysport friesland schreef:De sprint in Ede ? Ja wij komen lekker dwars doen met de Volvo. kijken of er weer een beker mee mag naar huis.
1 ding valt mij wel op dat er veel rijders zijn die zich zorgen maken over bepaalde wedstrijden maar wel zelf uitwijken naar buurlanden. als je je zo,n zorgen maakt over het voort bestaan van een wedstrijd dan schrijf je je gewoon in om die wedstrijd te proberen te laten betaan. Ik hoef niet naar Belgie om me te meten met de andere teams zolang ik in Nederland nog niet binnen de top 10 kan rijden vindt ik het hier net zo leuk. Laat ons hier maar rijden mooi in de buurt, bijna betaalbaar en je kunt hier eebn gesprek voeren zonder dat je Frans of zo iets moet kennen. En waarom daar heen gaan als we hier ook kampioen kunnen worden tis gewoon een beetje je wedstrijden plannen en rekenen.
Wim schreef:rallysport friesland schreef:De sprint in Ede ? Ja wij komen lekker dwars doen met de Volvo. kijken of er weer een beker mee mag naar huis.
1 ding valt mij wel op dat er veel rijders zijn die zich zorgen maken over bepaalde wedstrijden maar wel zelf uitwijken naar buurlanden. als je je zo,n zorgen maakt over het voort bestaan van een wedstrijd dan schrijf je je gewoon in om die wedstrijd te proberen te laten betaan. Ik hoef niet naar Belgie om me te meten met de andere teams zolang ik in Nederland nog niet binnen de top 10 kan rijden vindt ik het hier net zo leuk. Laat ons hier maar rijden mooi in de buurt, bijna betaalbaar en je kunt hier eebn gesprek voeren zonder dat je Frans of zo iets moet kennen. En waarom daar heen gaan als we hier ook kampioen kunnen worden tis gewoon een beetje je wedstrijden plannen en rekenen.
Er zijn genoeg rally's in België die in Vlaanderen zijn als je echt niet in Wallonië wil rijden hoor. Je hoeft geen Frans te kunnen spreken om in Wallonië een keer te gaan rijden, of dacht je dat de Portugees, Spanjaard en Ier die in de Rallye de Wallonie in 2010 hebben deelgenomen wel Frans spreken?![]()
Vraag maar eens aan Nederlanders wat ze vinden van de rally's in België: vrijwel elke Nederlander zal toegeven dat de proeven in België meer uitdagender zijn en dat het er ook gezellig aan toe gaat.Bovendien is de kans groot dat er meer concurrentie in de verschillende klassen is in België dan in Nederland, wat elke deelnemer ook wel toejuicht neem ik aan.
@ Erikjan: de TAC Rally is wel degelijk in Vlaanderen hoor.
MartijnB schreef:Wim schreef:rallysport friesland schreef:De sprint in Ede ? Ja wij komen lekker dwars doen met de Volvo. kijken of er weer een beker mee mag naar huis.
Er zijn genoeg rally's in België die in Vlaanderen zijn als je echt niet in Wallonië wil rijden hoor. Je hoeft geen Frans te kunnen spreken om in Wallonië een keer te gaan rijden, of dacht je dat de Portugees, Spanjaard en Ier die in de Rallye de Wallonie in 2010 hebben deelgenomen wel Frans spreken?![]()
Vraag maar eens aan Nederlanders wat ze vinden van de rally's in België: vrijwel elke Nederlander zal toegeven dat de proeven in België meer uitdagender zijn en dat het er ook gezellig aan toe gaat.Bovendien is de kans groot dat er meer concurrentie in de verschillende klassen is in België dan in Nederland, wat elke deelnemer ook wel toejuicht neem ik aan.
@ Erikjan: de TAC Rally is wel degelijk in Vlaanderen hoor.
Qua uitdagendheid van de proeven kan ik dat na meerdere jaren in Belgie zeer zeker beamen.
Ook moet ik er bij zeggen dat het rally hart in Belgie stukken groter is dan hier overigens met alle respect voor onze organisaties.
Sander ik weet dat je na alle waarschijnlijkheid op mij doelt in de reactie op dat we meer in Nl zouden moeten inschrijven om bepaalde organisaties het voort bestaan te gunnen.
Echter heb ik zo een aantal redenen om dat niet te doen.
A Budget
B Inschrijfkosten
C Uitdagendheid en betere concurrentie in Belgie
En zo zijn er nog wel wat meer zaken, die ik hier niet ga neerzetten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast