OVD Groep Shortrally Ede

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Cinq-Power » vr maart 04, 2011 21:58

Zou de brommer lekker parkeren en gaan lopen.

Heb je veel meer vrijheid, geen gezeur of schaderisico aan de brommer.

3 pogingen en elke keer zet de site deze post boven de post waar ik op reageer.

Beetje vreemd, maar wel apart
Cinq-Power

Berichtdoor lunteraan » vr maart 04, 2011 21:59

ik kom ook zeker naar ede toe
maar is het mogelijk om met een brommer van kp te rijden op het terrein of tevoet?
Michel Hendriksen
]
lunteraan

Berichtdoor ijsbeer » vr maart 04, 2011 22:09

Laatst bijgewerkt door ijsbeer op ma maart 28, 2011 15:13, in totaal 1 keer bewerkt.
ijsbeer

Berichtdoor ijsbeer » vr maart 04, 2011 22:11

Cinq-Power schreef:Zou de brommer lekker parkeren en gaan lopen.

Heb je veel meer vrijheid, geen gezeur of schaderisico aan de brommer.

3 pogingen en elke keer zet de site deze post boven de post waar ik op reageer.

Beetje vreemd, maar wel apart

Heb het ook gehad in deze topic.

Inderdaad, de brommer lekker laten staan. Het is op loopafstand en in principe goed te doen allemaal zoals ik de kazernes ken van vroeger.
ijsbeer

Berichtdoor Mazzo » vr maart 04, 2011 22:16

Mazzo

Berichtdoor lunteraan » vr maart 04, 2011 22:16

oke dank jullie wel dan zet ik de brommer netjes tussen de auto's
en ga ik verder tevoet
Michel Hendriksen
]
lunteraan

Berichtdoor Wouter Ploeg » za maart 05, 2011 11:46

Jan schreef:Een goede zet Wouter! Beetje in de stijl van Ken Block en zijn Gymkhanastyle? 8)

Dank voor compliment. Je kunt het defensieterrein inderdaad vergelijken met de filmpjes van Ken Block. Korte bochtjes, ruime bochten, veel stuurwerk en continue tussen de diverse gebouwen door. Ondanks we alleen gedeelten vd proef hebben opgenomen konden we her en der inderdaad lekker driften en zat er zelfs nog een mooie jump in. Ben benieuwd hoe eea op beeld staat. Maar we hebben kalm aan gedaan hadden maar even de tijd en ging erom dat we deelnemers alvast wat shots kunnen meegeven over het parcours. Tot Ede.
De Edese Ken Block
Wouter Ploeg

Berichtdoor rallysport friesland » za maart 05, 2011 12:39

De sprint in Ede ? Ja wij komen lekker dwars doen met de Volvo. kijken of er weer een beker mee mag naar huis.

1 ding valt mij wel op dat er veel rijders zijn die zich zorgen maken over bepaalde wedstrijden maar wel zelf uitwijken naar buurlanden. als je je zo,n zorgen maakt over het voort bestaan van een wedstrijd dan schrijf je je gewoon in om die wedstrijd te proberen te laten betaan. Ik hoef niet naar Belgie om me te meten met de andere teams zolang ik in Nederland nog niet binnen de top 10 kan rijden vindt ik het hier net zo leuk. Laat ons hier maar rijden mooi in de buurt, bijna betaalbaar en je kunt hier eebn gesprek voeren zonder dat je Frans of zo iets moet kennen. En waarom daar heen gaan als we hier ook kampioen kunnen worden tis gewoon een beetje je wedstrijden plannen en rekenen.
rallysport friesland

Berichtdoor erikjan » za maart 05, 2011 14:34

ik ken Frans niet, dus ik ga maar naar Ede ;-)
erikjan

Berichtdoor Wim » za maart 05, 2011 19:20

rallysport friesland schreef:De sprint in Ede ? Ja wij komen lekker dwars doen met de Volvo. kijken of er weer een beker mee mag naar huis.

1 ding valt mij wel op dat er veel rijders zijn die zich zorgen maken over bepaalde wedstrijden maar wel zelf uitwijken naar buurlanden. als je je zo,n zorgen maakt over het voort bestaan van een wedstrijd dan schrijf je je gewoon in om die wedstrijd te proberen te laten betaan. Ik hoef niet naar Belgie om me te meten met de andere teams zolang ik in Nederland nog niet binnen de top 10 kan rijden vindt ik het hier net zo leuk. Laat ons hier maar rijden mooi in de buurt, bijna betaalbaar en je kunt hier eebn gesprek voeren zonder dat je Frans of zo iets moet kennen. En waarom daar heen gaan als we hier ook kampioen kunnen worden tis gewoon een beetje je wedstrijden plannen en rekenen.

Er zijn genoeg rally's in België die in Vlaanderen zijn als je echt niet in Wallonië wil rijden hoor. Je hoeft geen Frans te kunnen spreken om in Wallonië een keer te gaan rijden, of dacht je dat de Portugees, Spanjaard en Ier die in de Rallye de Wallonie in 2009 hebben deelgenomen wel Frans spreken? :P

Vraag maar eens aan Nederlanders wat ze vinden van de rally's in België: vrijwel elke Nederlander zal toegeven dat de proeven in België meer uitdagender zijn en dat het er ook gezellig aan toe gaat. :wink: Bovendien is de kans groot dat er meer concurrentie in de verschillende klassen is in België dan in Nederland, wat elke deelnemer ook wel toejuicht neem ik aan.

@ Erikjan: de TAC Rally is wel degelijk in Vlaanderen hoor.
Wim

Berichtdoor MartijnB » za maart 05, 2011 19:26

Wim schreef:
rallysport friesland schreef:De sprint in Ede ? Ja wij komen lekker dwars doen met de Volvo. kijken of er weer een beker mee mag naar huis.

Er zijn genoeg rally's in België die in Vlaanderen zijn als je echt niet in Wallonië wil rijden hoor. Je hoeft geen Frans te kunnen spreken om in Wallonië een keer te gaan rijden, of dacht je dat de Portugees, Spanjaard en Ier die in de Rallye de Wallonie in 2010 hebben deelgenomen wel Frans spreken? :P

Vraag maar eens aan Nederlanders wat ze vinden van de rally's in België: vrijwel elke Nederlander zal toegeven dat de proeven in België meer uitdagender zijn en dat het er ook gezellig aan toe gaat. :wink: Bovendien is de kans groot dat er meer concurrentie in de verschillende klassen is in België dan in Nederland, wat elke deelnemer ook wel toejuicht neem ik aan.

Qua uitdagendheid van de proeven kan ik dat na meerdere jaren in Belgie zeer zeker beamen.

Ook moet ik er bij zeggen dat het rally hart in Belgie stukken groter is dan hier overigens met alle respect voor onze organisaties.

Sander ik weet dat je na alle waarschijnlijkheid op mij doelt in de reactie op dat we meer in Nl zouden moeten inschrijven om bepaalde organisaties het voort bestaan te gunnen.
Echter heb ik zo een aantal redenen om dat niet te doen.

A Budget
B Inschrijfkosten
C Uitdagendheid en betere concurrentie in Belgie

En zo zijn er nog wel wat meer zaken, die ik hier niet ga neerzetten
MartijnB

Berichtdoor metisse » za maart 05, 2011 20:16

MartijnB schreef:
Wim schreef:

Er zijn genoeg rally's in België die in Vlaanderen zijn als je echt niet in Wallonië wil rijden hoor. Je hoeft geen Frans te kunnen spreken om in Wallonië een keer te gaan rijden, of dacht je dat de Portugees, Spanjaard en Ier die in de Rallye de Wallonie in 2010 hebben deelgenomen wel Frans spreken? :P

Qua uitdagendheid van de proeven kan ik dat na meerdere jaren in Belgie zeer zeker beamen.

Ook moet ik er bij zeggen dat het rally hart in Belgie stukken groter is dan hier overigens met alle respect voor onze organisaties.

Sander ik weet dat je na alle waarschijnlijkheid op mij doelt in de reactie op dat we meer in Nl zouden moeten inschrijven om bepaalde organisaties het voort bestaan te gunnen.
Echter heb ik zo een aantal redenen om dat niet te doen.

A Budget
B Inschrijfkosten
C Uitdagendheid en betere concurrentie in Belgie

En zo zijn er nog wel wat meer zaken, die ik hier niet ga neerzetten

:x Ging dit topic niet over de shortrally in Ede?????
metisse

Berichtdoor MartijnB » za maart 05, 2011 21:05

dan zal ik er nog een keer op reageren en dan maar weer een back on topic....

Ik denk dat ikzelf wel beter weet wat wel en niet duurder is. Na een jaar of 4 a 5 volledig Nederland en nu 2 jaar Belgie te hebben gereden.

(kennelijk heeft de voorganger zijn bericht verwijderd waar ik op reageerde)

En nu maar back on topic. en dat er wat mensen gaan inschrijven. als het niet veel wilder word als nu dan gaat het hele evenemement niet eens door heb ik vandaag begrepen. 30 a 40 deelnemers zijn toch wel minimaal nodig
MartijnB

Berichtdoor rallymonster1 » za maart 05, 2011 21:13

hallo,

ik kan mij niet voorstellen dat het voor nederlanders goedkoper rijden is in belgie.
als ik alles reken kom ik op veel meer uit dan bij een nederlandse rally.
(overnachtingen ect)
en de proeven zijn wel uitdagender, maar het gros van de nederlanders komt niet aan de finisch.
dus ik zou zeggen oefen eerst in nederland, kan je daar meekomen ga dan eens verder kijken.
maar op de gemiddelde industrie proef in nederland vliegen de bumpers soms al in de rondte.
ik zou weleens een kosten plaatje willen zien.
kan begrijpen dat je wel in belgie wil rijden. maar geloof niet in het kosten verhaal.

sorry voor de kritiek.
maar is wel zo.
ik hoor iedereen klagen, maar niemand heeft nog wat gepresteerd.
ik zelf ook niet hoor
rallymonster1

Berichtdoor rallyfanam » za maart 05, 2011 21:38

Het zou toch te zot voor woorden zijn als er niet genoeg inschrijvingen zijn voor de rallysprint.
Dit omdat de knaf heeft besloten om een wedstrijd in ons buurland te doen.
Hiervoor verwachten wij wel uitleg.(toeschouwers)
Dit omdat de organisatoren veel van hun kostbare vrije tijd in hebben gestoken.
rallyfanam

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden