[Foto/Video-Topic] Testdagen

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor Robert_ » do maart 17, 2011 12:40

Ja, daar zit een soort naverbrander in. :P
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Robert_

Berichtdoor Armand » do maart 17, 2011 12:40

Tsja, met die helm verbaasde zich iedereen zich. Is toch het minste wat je aan kan trekken. Als het fout gaat dan heb je nog wat, maar goed. Het is eigen risico toch.

Denk ook dat de heren rijders en teams ook niet echt zitten te wachten op 500 man publiek. Daar is dit testen een beetje voor, om in alle rust je ding te kunnen doen, zonder al teveel pottekijkers.
Armand

Berichtdoor MartijnS » do maart 17, 2011 12:42

Graag gedaan!
Nee, daar wordt de auto niet sneller van en je hoort hem niet meer, dus geen succes ;)
Tiemen, was zeker Bert zelf ja, ging goed :)
Martijn Schouten
MartijnS

-

Berichtdoor rvgrally » do maart 17, 2011 13:34

Robert_ schreef:Ja, daar zit een soort naverbrander in. :P

Naverbrander!! :D :D :D daar zit een soort van nitro systeem in, krijgt de auto 50 pk meer van, maar is verboden in een wedstrijd, mag alleen op testdagen waar niet al te veel db's rond mogen vliegen, als je goed oplet bij joost zijn filmpje zitten er ook 2 op dat landende vliegtuig!
Naverbrander... haha.. 8) 8)
rvgrally

Berichtdoor mitsufan3 » do maart 17, 2011 14:03

Swaanen en Bert de Jong zijn daar lekker bezig zeg :D Er zit dus toch wel een handrem in die Mitsu WRC. De wegligging van de Mitsubishi WRC '02 ziet er nog nog steeds erg belabberd uit naar mijn mening. Ligt dit nou echt aan de auto? V/d Heuvel had er volgens mij ook moeite mee..
mitsufan3

Berichtdoor autosport-media » do maart 17, 2011 14:05

mitsufan3 schreef:Swaanen en Bert de Jong zijn daar lekker bezig zeg :D Er zit dus toch wel een handrem in die Mitsu WRC. De wegligging van de Mitsubishi WRC '02 ziet er nog nog steeds erg belabberd uit naar mijn mening. Ligt dit nou echt aan de auto? V/d Heuvel had er volgens mij ook moeite mee..

Wat ik begrepen heb is, dat er een nieuw onderstel onder WRC van Vossen gezet is.
autosport-media

Berichtdoor mantaboy » do maart 17, 2011 14:54

Wat volgens zeggen een enorme verbetering is. Laten we het hopen.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor JoostS » do maart 17, 2011 15:38

Armand schreef:Denk ook dat de heren rijders en teams ook niet echt zitten te wachten op 500 man publiek. Daar is dit testen een beetje voor, om in alle rust je ding te kunnen doen, zonder al teveel pottekijkers.

Klopt, het hek is het grootste deel v.d. dag ook gewoon dicht geweest.
Het is niet dat er infopakketjes enzo verkocht worden. :wink:

Bedankt voor de reacties!
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
JoostS

Berichtdoor mitsufan3 » do maart 17, 2011 15:47

autosport-media schreef:
mitsufan3 schreef:Swaanen en Bert de Jong zijn daar lekker bezig zeg :D Er zit dus toch wel een handrem in die Mitsu WRC. De wegligging van de Mitsubishi WRC '02 ziet er nog nog steeds erg belabberd uit naar mijn mening. Ligt dit nou echt aan de auto? V/d Heuvel had er volgens mij ook moeite mee..

Wat ik begrepen heb is, dat er een nieuw onderstel onder WRC van Vossen gezet is.

Ja klopt. Vandaar mijn verbazing. Maarja, hij zal zelf wel voelen of het goed of slecht is..
Ik hoop echt dat ie vertrouwen in de auto krijgt, afgelopen jaar zat het echt niet mee.
mitsufan3

Berichtdoor EvoV6 » do maart 17, 2011 16:51

Zijn die uitlaten na een bepaalde tijdstip verplicht? Omdat ik ze met en zonder zie rijden op t filmpje?

Enne ik hoop dat t met Vossen ook goed komt, vind t toch een van de mooiste auto's, zeker qua geluid. Met wegligging moet t nu toch wel goedkomen? Speciaal ontwikkeld Reiger onderstel.
Blijf trouwens wel bijzonder vinden hoe snel hij elke keer moet schakelen met die auto...
EvoV6

Berichtdoor Cinq-Power » do maart 17, 2011 17:13

Heeft gewoon met het aantal db's te maken.

De ene auto haalt de maximale norm niet en de andere gaat eroverheen.

Bijvoorbeeld de seicento van Ruud Middel (die er nu niet was) haalt die norm never nooit niet, maar de Evo (4?) van Piet van Hoof gaat er weer dik overheen.
Cinq-Power

Berichtdoor MartijnS » do maart 17, 2011 17:28

EvoV6 schreef:Zijn die uitlaten na een bepaalde tijdstip verplicht? Omdat ik ze met en zonder zie rijden op t filmpje?

Nee, de laatste paar runs hebben ze hem er nog af gehaald bij de Subaru. Denk niet dat dat aan een bepaald tijdstip gebonden is.
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor WRC fan » do maart 17, 2011 18:52

Mooie video Joost. En wat maakt die Swaanen een goede indruk. Hij kan er aardig mee overweg. Valt toch niet mee zo'n beest onder je kont en er dan gelijk zo hard mee durven gaan.
WRC fan

Berichtdoor JoostS » do maart 17, 2011 19:33

Je zag een mooie progressie over de hele dag, hij pikte het heel snel op. Op het begin even aanvoelen en langzaam het tempo opbouwen. Zat ook constant een engineer van Prodrive naast die alle gegevens analyseerde en tips gaf over rijstijl en of afstelling.
Op het eind (shots met de gewone uitlaat) ging hij echt al hard!
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
JoostS

Berichtdoor Martin » do maart 17, 2011 21:02

Lijkt wel een Mitsubishi parade. Waren er weinig niet Mitsubishi teams aanwezig ?
Martin

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto's