Robert_ schreef:Ja, daar zit een soort naverbrander in.
mitsufan3 schreef:Swaanen en Bert de Jong zijn daar lekker bezig zegEr zit dus toch wel een handrem in die Mitsu WRC. De wegligging van de Mitsubishi WRC '02 ziet er nog nog steeds erg belabberd uit naar mijn mening. Ligt dit nou echt aan de auto? V/d Heuvel had er volgens mij ook moeite mee..
Armand schreef:Denk ook dat de heren rijders en teams ook niet echt zitten te wachten op 500 man publiek. Daar is dit testen een beetje voor, om in alle rust je ding te kunnen doen, zonder al teveel pottekijkers.
autosport-media schreef:mitsufan3 schreef:Swaanen en Bert de Jong zijn daar lekker bezig zegEr zit dus toch wel een handrem in die Mitsu WRC. De wegligging van de Mitsubishi WRC '02 ziet er nog nog steeds erg belabberd uit naar mijn mening. Ligt dit nou echt aan de auto? V/d Heuvel had er volgens mij ook moeite mee..
Wat ik begrepen heb is, dat er een nieuw onderstel onder WRC van Vossen gezet is.
EvoV6 schreef:Zijn die uitlaten na een bepaalde tijdstip verplicht? Omdat ik ze met en zonder zie rijden op t filmpje?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast