Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
RobinV-Rally schreef:Ik heb het over Zwartendijk en Wim Scholman ook (Zwartendijk is 13), dat nieuwe stukje, daar die Haaks Links voor, daar heb ik het over.
Toen ik daar liep, was er nog geen Safety op de proef, en nog mocht ik niet het viaduct over, maar kreeg een chagrijnige snauw toen ik vroeg: Mag ik nog even snel de brug over voor de Safety erover komt?
herman rst schreef:Wat me verder wel opviel was dat de parkoersen overal wel erg strak waren afgezet. Er viel voor de rijders niet veel te snijden en er werd daardoor wel erg strak gereden.
wim scholman schreef:RobinV-Rally schreef:Ik heb het over Zwartendijk en Wim Scholman ook (Zwartendijk is 13), dat nieuwe stukje, daar die Haaks Links voor, daar heb ik het over.
Toen ik daar liep, was er nog geen Safety op de proef, en nog mocht ik niet het viaduct over, maar kreeg een chagrijnige snauw toen ik vroeg: Mag ik nog even snel de brug over voor de Safety erover komt?
klopt kp 13 en je mocht zelf niet in de binnen bocht staan.
je mocht niet het heilige asfalt betreden van die ... mensen anderhalf uur voor de start van de kp.![]()
Cinq-Power schreef:herman rst schreef:Wat me verder wel opviel was dat de parkoersen overal wel erg strak waren afgezet. Er viel voor de rijders niet veel te snijden en er werd daardoor wel erg strak gereden.
Zeer waarschijnlijk op last van de gemeente's, als de auto's alles snijden wordt het kapot gereden en komt er weer een hoop geld bij kijken om alles weer terug te brengen in originele staat.
Dit kan ook de organisatie onnodig op hoge kosten jagen, want zij krijgen dan een gepeperde rekening nagezonden.
Paul schreef:Ik zit net ff op rallytiming te kijken en zie dat op KP20 iedereen de normtijd van 14:00 heeft gekregen. Waarom is dat?
TWENGELTJE schreef:Even voor de goede orde
Als de sluit voorbij is betekend niet dat de baan dan vrij is, de proef blijft gesloten en vrij lopen is alleen toegestaan als de proevenchef of de organisatie hier toestemming voor geeft dus de official handelde juist
Tevens zijn sommige officials iets strikter in de regeltjes als een ander, ik heb iig geen problemen gehad op zwartendijk
Maar nogmaals ga er zelf maar eens een dagje staan van vroeg tot laat, jullie komen een uurtje kijken maar dan zijn de officials al 3 uur van te voren bezig met de opbouw e.d
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten