Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
autosport-media schreef:Ned rally schreef:TurboCharged schreef:Hoezo heeft bolhaar nu ineens duitse platen op zijn fabia, zal dat met de ombouw te maken hebben
Andere Skoda als in seizoen 2010
Bolhaar reed vorig seizoen in een Fabia WRC '05 en dit seizoen in een Fabia WRC '06
Ik moet toch wel van mijn hart, dat ik wel weer erg denigrerend vind dat de sprinter weer weggedruk worden in een vergeet hoekje.
Terwijl de sprinters dit jaar bijna meer waren dan de rally.
En het leek mij dat er nu ruimte zat was op de de Deel ivm weinig deelnemers rally.
official29111 schreef:Zoals gewoonlijk barst na elke rally het commentaar op de officials weer los. Meestal door mensen die geen idee hebben hoe de organisatie van een rally in elkaar steekt. Voor alle duidelijkheid: De organisatie bepaalt samen met goedkeuring van de KNAF de layout van het veiligheidsplan per proef. Hierop staat aangegeven waar de linten moeten komen. Dit bepalen de officials niet zelf! In sommige gevallen (weet ik uit eiegn ervaring) wordt er door officials soms zelfs iets soepeler afgelint dan voorgeschreven om het publiek uberhaupt de kans te geven iets te kunnen zien.
.
Dit was afgelopen zateredagavond bij ons ook het geval bij het tankstation van Staveren. Als wij ons strikt hadden gehouden aan het veiligheidplan had nog niet de helft van het publiek een plekje kunnen vinden met alle irritatie van dien ten gevolg. Desondanks was er toch een flink grote groep (bezopen) toeschouwers die minstens 10x de linten opzettelijk stuk maakten. Ik heb geen leuke avond gehad en snap zo langzamerhand niet meer dat organisaties nog steeds laat op de avond proeven organiseren op kleine moeilijk toegankelijke industrieterreinen. Dat is vragen om moeilijkheden. In Hellendoorn is het zaterdag 's avonds om 20.00 uur klaar. Daar heb je veel minder last van excessen. Hoe zou dat komen....?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten